fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 01:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lubrikační přísady do oleje
PříspěvekNapsal: 13 dub 2004 21:30 
Zdravím,
máte někdo zkušenosti s lubrikanty do motorového oleje? Teoreticky by měly zlepšit chod motoru a snížit opotřebení, ale jak je to ve skutečnosti, vyplatí se je používat? Mám pocit, že výrobci aut tyto přísady moc neuznávají.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2004 07:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Přečti si na toto téma články od p. Čecha na: http://mondeo.fordclubs.org/. Má tam velice podrobně popsany všechny přísady a jejich účinky
Určite se dozvíš že do oleje nic nepatří.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2004 17:50 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
Tak tak :D

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2004 11:49 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
jojo, lubrikanty jedine tak s sebou do postylky s pritulkyni :twisted: :twisted:

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2004 17:23 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Ahoj
Já jsem vyzkoušel Slick 50. Mám Esco Mk4 1.4. Když jsem auto kupoval zlehka šel olej do spalovacího prostoru (na svíčkách byly spečence) a pořád se to zhoršovalo a olej jsem dolíval mnohem častěji . Zkusil jsem tam nalít tu srajdu a nic moc se nestalo. Potom jsem vyměnil asi po 2tis. olej a filtr. Od té doby jsem najel cca. 3tis. a olej neubývá, svíčky jsou čistý (výměna ve stejný den jako olej). Jestli to udělala ta srajda nevím ale taky zkušenost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2004 22:16 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
no, trebas ti to ta srajda utesnila(ucpala), ale aby ti taky nepricpala kanalky mazaci nahoru, aby se ti to nepridiralo na vacce jako se to stalo tady v okoli nekolika jedincum, kdyz tam prali tyhle prisady.A pak jim to hazelo olej merkou ven.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2004 08:57 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Dík za upozornění. Zatím je to v poho ale budu si to hlídat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2004 09:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Ja bych tam radsi nic nelil... myslim ze vyrobci oleju vedi co vyrobit...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: přísady
PříspěvekNapsal: 18 dub 2004 11:21 
to dj.Dekl:
.....1*........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2004 16:24 
Já nevim,můj otec používá při výměně na svim autě alfa75 2.0Td slik 50 a po výměně sme naměřili větší tlaky ve válcích,než před tim...Hlavně mu to líp startuje v zimě(-25 bez problémů...)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 22:24 
Nazdárek...
No popravdě mám zkušenosti jak se Silic 50 tak i s jinými a Silic 50 nedoporučuji pokud nemáte dost peněz. Já ho použil do svého auta, také trochu papalo olej, ale ještě to šlo a po 15tis mě čekala GO, uspaný kanály a olejový sejto ve vaně.Používám teď Oil Tratment od Innotechu a je to super,žádný teflon a je to v pohodě, snížila se spotřeba, hlučnost, a olej už to nepapá.Najezdil jsem přes 50tis a pořád pohoda.Vždy po třetí výměně ho tam zase naleju a je to.Kdo by jste chtěli pošlu vám hoo i na dobírku, vše co je v nabídce www.innotech.cz nebo 604/451830 Veny na požádání zašlu. :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 23:13 
Nedoporučuju. Každý výrobce olejů používá svoji recepturu a je velký risk tohle složení "nabourat" něčím jiným.
Asi bych to přirovnal ke krvi, tak jako se nesnáší různé krevní skupiny, nemusí se snášet různé přípravky s různými oleji. Když se ale "shodne" přípravek se vhodným olejem, potom to může motoru prospět (??).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 10:56 
No nevím jak ty Milane, ale já tyto přísady používám i testuji již několik let a jsou použitelné pro všechny typy a viskozity dnešních olejů. Samozřejmě myslím Oil treatment od Innotechu. Jinak není k zahození na starší motor i Ecolube.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 21:11 
Po přečtení uvedeného článku vyzkouši nějakej přípravek od bishopa a podrobim to měření před a po a ukáže se....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 20:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
No, já teď nechci někomu kazit obchody, nebo se někoho dotknout - kvůli tomu to nepíšu. Ale mám pocit, že účelem výroby drtivé většiny "zázračných" přísad do oleje není zlepšení chodu motoru, nýbrž dosažení obchodního úspěchu.
Já vím, jsem bytostný skeptik. Sorry, nebijte mě, jiný už asi nebudu. Ale raději koupím dobrý olej, výrobci olejů vědí, co motorům dělá dobře...

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 22:59 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
Ja se taky pridam. Kdyz by ty prisady byly opravdu tak zazracny, proc by to pod svoji znackou neprodavali No1 vyrobci oleju?

Kdyz ma nekdo starou Sades 105/120, at si to tam klido nalije, tomu uz stejne neublizi, ale jinak nevidim duvod. Radsi ten olej menit vcas.

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 11:01 
ale výrobci olejů sou taky obchodníci a de jim vo kšeft...Proč by se jinak shell angažoval ve F1....De mu o prodejnost.
Důvod,proč neprodávají výrobci olejů přísady do olejů může být v tom,že nemají důvod,něco vymyslet a patentovat je dost nákladná záležitost....A hlavně když už někdo v podobě Bishopa má patent na látku,která se povrchově váže na kov.....
Obchod je dost složitej,nějakej čas se v něm pohybuju a to co se skrývá v pozadí dost často veřejnost neví a nikdy neuvidí...... :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 16:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nic takového nepatří do aut, natož do motorobvého prostoru. Je to nesmysl. Storme myslíš, že Shell je natolik malá firma, která nemá na zaplacení patentu ? Myslíte, že kvalita produkovaných olejú před 10 lety jsou stejné jako teď ? Pokud by nějaký výrobce olejů přišel na nějaký tady jmenovaný přípravek, který poskytuje zázračné vlastnosti, pak si nechá udělat patent a miliardy by nestihl počítat.
Chce to hlavně pravidelnou výměnu, olej doporučený pro ten konkrétní motor a vše bude v pořádku.
Storme s těmi tlaky se jedná o trik, který hodně používají v bazarech. Vydrží to pár tisíc Km a pak jde motor do háje - skoro osobní zkušenost.
Storme hlavně připomínka, že nemají důvod něco vymýšlet je nesmysl a angažovanost ve Formuli 1 má tři stránky - zviditelnit se, ukázat, že na to má a sponzoring se odečítá z daní.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 16:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Čistě SUBJEKTIVNĚ a BEZ OSOBNÍ ZKUŠENOSTI si myslím, že mrazík má pravdu a do auta to prostě nepatří. Vzal mi slova z huby, ale je to, jak říkám, jenom fakty nepodložený názor.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 23:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2004 21:19
Příspěvky: 55
Bydliště: Brno
V uživatelské příručce na escorta se vyloženě doporučuje, že se do oleje nemají žádné lubrikační a jiné přípravky přidávat!!!! To snad mluví za vše.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz