Dawe píše:
IMO tohle tema neni nutne stejny jako to co si nalinkoval Osliku.
Vykonove upravy si urcite zaslouzi samostatnej dred. Nevim jestli tu uz je, zbezne hledani nic poradneho neodhalilo. x
Do 15 000 Kc ? To koupis maximalne nakou vacku s poradnejma vecma okolo (napr. se doporucuje Piper RS2BP285H-EX) a tim bude limit vycerpan. Ocekavatelny narust okolo 10-15 BHP (koni).
Pripadne trosku srazit hlavu, predelat sani a hlavne svody, katak ven, jinej management, upravy ECU, superchip (NEMA smysl bez ostatnich uprav motoru), vyssi tlak paliva, zavodni civku, lepsi altik, vetsi kovany ventily atd atd.
Koukni se treba do Burtonu, najdes toho mraky.
Nejjednodussi uprava je vymena bloku 2.0 za 2.3 a neco malinko z vyse uvedeneho. Tim se dostavas na uroven 180 - 200 BHP.
Samozrejme s tim musis upravit brzdy - napr. kit od Taroxu, Willwoodu, AP, ci jinych firem primo na miru. Nejjednodusi je opet tam narvat dopredu i dozadu 280 mm ze Scorpia 95-98. Sedej perfektne, sam jsem zkousel.
Upravy podvozku jsou velmi individuelni, ale je snad jasne, ze jsou nezbytne, jestlize ta vykonova uprava ma mit nejaky smysl.
Co se turba tyce, nejbeznejsi je zastavba Garettu T34 z cosace, spolecne samozrejme s vymenou pistu a ostatnich veci jako vzdy pri oturbeni se muzes dostat klidne az na 300-340 BHP. Coz uz Ti samozrejme moc nadsene neunese standartni MTX75 a nastava shaneni jine skrine, nejlepe s diferakem s omezenou svornosti. Ale to uz se bavime o celkove castce cca 200 000 - 400 000 Kc.
Vedel by si o nekom kdo by mohl udelat naky upravu bez turba - vylestit valce, zvetsit ventily, vacku, srazit hlavu atd.?
A jinak co si myslis o tomhle - zajimal by me tvuj nazor na narust vykonu:
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=2393&kid=331
dik