JarinEsco píše:
Teď už můžu nápis zdechlina 1,4i slepit, páč to jede hodně dobře a ten kdo říká, že 1,4 nikdy nejela a taky nikdy nepojede, tak nemá pravdu
. Rozdíl jak prase, žádná klepající zdvihátka, zátah už od nižších otáček, prostě max. spokojenost.
Na druhou stranu jsi stastny clovek, kdyz Ti staci 75 BHP ke spokojenosti - a to myslim vazne.
K veci - profi kit jako napr. tenhle - (samozrejme bez MAFu apod, foto je pouze ilustracni)
Te vyjdou MIN. okolo 7 - 12k Kc zalezi samozrejme na vyrobci. Nevim jestli nekdo na 1.4u neco dela, protoze je to preci jenom trosku uz mimo. Nehlede na notna specifika - nestandartni prumer, apod. Takze spise prichazi ke slovu domaci vyroba, jak uz ukazal Lukas. Hlavne pri konstrukci nezapomenout odstinit teply vzduch od motoru a vymyslet kudy privedes do motoroveho prostoru dostatek cerstveho vzduchu.
Male upozorneni - mas sice motor, ktery neni nijak narocny na presne mnozstvi dodavaneho vzduchu, ani netrpis premirou cidel, skrtici klapka taktez prezije, ale stejne, pokud nebudes mit propustnost systemu alespon priblizne spocitanou, muzes se dockat, ze motor poleti mnohem rychleji do otacek a prida na zvuku, ale ve skutecnosti k zadnemu zvyseni vykonnu nedojde. Za dalsi pokud dost casto jezdis po prasnych cestach (a tim nemyslim notne sotolinu - staci velkomesto), coz je prave nejlepsi v kombinaci s nakym levnym filtrem, at uz konusem nebo ne - proleze Ti "sportovnim" sanim mnohem vice bordelu. Videl jsem uz spoustu produktu spatne imitujici KN apod., nekdy dokonce tak, ze skrze filtr bylo dost dobre VIDET.
A jeste - jestli se pohybujes casto v mestskem rezimu - spotreba Ti poleze nahoru minimalne o litr.