fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 18:12 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
MV- Jako by jsi popisoval můj motor. Taky se mi občas stává, že startér udělá několikrát jen dzzzn a zkouším to znovu a znovu až zabere, ale nakonec stejně pořádně neprotočí. A vlétě, když je motor moc uhřátý, tak nestartuju taky. Jen něco cvakne a nic. Kvůli tomu jsem kupoval novou aku, že je to kvůli ní, ale asi ne. Mohl bys mi poradit, kde jsi pořídil tu cívku a za kolik? A co kdybych koupil startér někde na vrakovišti? Vyplatí se to? Poradte prosím někdo. Díky.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 18:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Praha -15, Transit 2.5D, Shell V-Power-Diesel, několikrát nažhaveno, nechytlo... propojení s dalším Transitem...motor točí,žhaví jako blázen a stejně nechytne...takže lano,dvojáčka a na 100metrech stejně nechytlo a nakonec se přetrhlo lano :-D Svázat lano a po dalších asi 500m jsme to přesvědčili aby chytnul... divím se, že jsme neoddělali rozvoďák.

a jinak KÁčko 1.3 krásně chytlo na první pokus asi po 3 sekundách.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 19:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
Plzen -15 a autiko vcelku v poho trosku hlasitejsi motor a cca po 30sekundach me to zdechlo :? nechápu proč. Druhej start v poho uz sel jak hodinky :-) Jo jeste sem mel lechce přimrzlé dveře ale jen u spolujezdce :shock: no a řazení také o dost tužší ale to mne nevadí ba naopak. Jo ještě v takovém počasí dost proklínam kovovou hlavici řadičky :evil:

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 22:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Martin 1,6: ono se to tu někde už řešilo, že tohle chování startéru bude často problém těchto motorů kolem r.91. První problém, tedy nevyjíždějící pastorek(točil naprázdno), jsem už před dobou vyřešil vyčištením a promazáním vysouvacího mechanizmu a volnoběžky.
Cívku jsem kupoval v autodílech v Plzni, origo Bosch, stála asi 700,-(měl jsem slevu, normálně stojí přes 900,-). Zvažoval jsem koupit použitej startér, ale to není hned a za rozumnou cenu, navíc otázkou je v jakým stavu. A jinak se můj startér jevil dobře(pastorek+volnoběžka, ložiska, komutátor,...). Když jsem pak ten starej elektromagnet rozebral, tak byly úplně opálený a vyhřátý kontakty toho stykače a díky přechodovýmu odporu zlobilo spínání startéru nebo neměl sílu. Zajímavý je, že startér zlobil u ohřátýho motoru, za studena i v mrazech většinou dobrý.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 22:47 
JA rano v -15 jen tak tak, ted je tu -19 a ja musim domu z prace! Je tam origo batery Motorcraft.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 23:41 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
MV: Pěkná pálka teda. Dneska jsem se nas*al a startér vytáhnul. Přes den hnusných -15 sice ale slivovička zahřívala dobře. :lol: Tak jak jsi říkal ty, vyčistil jsem to, promazal a šup s tím zpátky. Je to trochu lepší ale nastartovat se mi nepodařilo. Asi už musím mít po katíku s toho benzínu ve výfuku. :? Taky jsem si všiml, že je asi svařovaný či co. V hliníku v místě kde drží cívka je svar. Vypadá to, na nějakou dost hnusnou fušeřinu. Takže to už asi nebudu řešit a poohlédnu se po vrakovištích. No nic. Zítra se pokusím nastartovat Mondíka bez žhavení.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 07:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 úno 2005 22:17
Příspěvky: 131
Bydliště: Valašské Meziříčí
Včera odpoledne jsem auto nedobrovolně zazimoval. Na teploměru -19 a baterka jenom ťuk a ťuk a chcíp. Byla už slabá, tak mě to nepřekvapilo. Dneska ráno -25 pěškobus ... humus !!!!!

_________________
KIA RIO 1,25 CVVT Edition 1, (2012/05)

Ford Escort Combi 1.6 16V (1995/06) 66kW, Simply equipment (2x Airbag, Clarion DB348RMB, ...) - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 07:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Včera -25.8°C motor chytil na jedno otočení, v garáži bylo +7°C. Pak 9 hodin v práci při -19°C chytil také na jedno převalení motoru. Motor se pak prohřeje až po 12 km jízdy. Dneska ráno -28°C, a motor byl na provozní teplotě až po 15km jízdy. Zatím tedy vše chodí jak má, jen je to trochu tužší.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 08:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Dnes rano -25 a auto nevedelo chytit otacky startoval som na 3-krat nevladal tocit s tym stuhnutym olejom (mam 5W30) tak som hned po starte troska podrzal motor v otackach a uz nezhasol. Aj prevodovka bola tuha ako keby som miesal vo furiku maltu :lol: . Ale cca po 10km pracovna teplota Ok.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Naposledy upravil Pavel Handlovský dne 24 led 2006 09:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 09:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Mě to teď nejezdí. Auto je na výměně motoru. Odešlo olejové čerpadlo a pak i motor. Jinak to v mrazech chytalo na první otočení. Uvidim, jak na tom bude s novym motorem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 13:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Tak včera jsem to přechválil, tentokrát jsem ráno nenatočil - bylo dokonce o jeden stupínek tepleji než včera - -25°C :( Řekl bych, že baterka točila docela dlouho a statečně, motor tak jakoby pokuckával, jakoby už už měl naskočit - a nic :cry: Pomohlo přetažení ke garážím, ve kterých mají startovací vozík na startování Tater a traktorů :-D To byla taková síla, že jsem myslel, že je venku +30°C :lol:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: starty
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 14:20 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Já jsem dával na podzim nové svíce Motorcraft AYFS22PP a mám "smíšené" pocity. Vloni mi to i v zimě chytalo se starými svíčkami napoprvé (pravda, nebyly tak extrémní mrazy), byly to taky AYFS22PP . Dneska (bylo minus 25!) jsem startoval napopáté. Včera to bylo podobné. Celkem jsem se bál o baterku, naštěstí ji mám nabitou. Trochu mi to startování připomnělo starté časy s Fiestou 1.8D. Mám podezření, že ty svíčky nejsou nicmoc, blblo mi to i při menších mrazech. Po nastartování to vždycky zase hned chcíplo. Jednu svíčku, která se mi zdála nejhorší jsem vyměnil za starou a přestalo to zlobit. Teď zase v těch velkých mrazech mám, jak jsem psal, problém to vůbec nastartovat. Co s tím? Odpovím si sám: počkat do jara...

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 22:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Rano v -15 start v pohode a to auto par dni stalo, prvni otoceni klicku, starter se otocil asi 5x. Start provazel klapot nez se naplnily hydra ale pak pohoda. A kdyz se motor zahreje tak pak auto v tomhle pocasi kraaasne taha :D

PS: taky mam ty samy motorcrafti svicky a no problem

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 22:23 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
-15°C to nic není přece. To ti chytnout musí jako nic. :) U nás ráno -27°C. Startování čehokoliv bez šance. :(

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 23:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Martin 1,6 píše:
-15°C to nic není přece. To ti chytnout musí jako nic. :) U nás ráno -27°C. Startování čehokoliv bez šance. :(


No neni a vsak taky chyta... v praze holt nizsi teploty nejsou

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2006 00:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2005 14:41
Příspěvky: 384
Bydliště: Sokolov
Tak já dneska skoro stejně jako včera, jen to bylo trochu horší, mám už dědečka baterku tak se mu do toho moc nechtělo, jde vidět že popojíždění po měste se nic nedobije, tak jsem ji teď večer vyndal a hodil na nabíječka aby ho vrátila do mladých let.

_________________
Escort 1,3i r.v.92 3dv. černý, alu Enzo R14, výfuk Laityng - UŽ PRODANÝ
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_a ... ?p=cendler
Pro své pohodlí jsem si koupil VW PASSATA 1,9 TDi PD 85KW(116PS) - v plné náloži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 21:35 
No u nás předevčírem ráno -22. Auto chytlo (ale ne plamenem) ale bylo mi toho motoru upřímě líto. Jinak fakt chytá super, žádný problémy s volnoběhem, akorát to v tomhle mrazu chlastá jak svině. Jezdím trasy 17 km a mám na půl nádrže najeto 270 km. Je mi zle... :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Mrazy
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 08:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
S tou spotřebou je to šupec, v těhlech mrazech krátký tratě hrůza, jezdím do práce 6 kilometru dokud nebyli extremní mrzy jezdil jsem škdovkou ale ted zamrzly dveře tak jsem nucenej jezdit Esckem, ale každý den venku -16 až -22 a zatím vždy napopvé naskočil, ale sptořeba nic moc tedy

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kosa jak v ruském filmu
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 09:02 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 07:37
Příspěvky: 14
Taktéž jsem byl nucen v nechutném mraze -24 stupňů trápit svého miláčka. Motor sice chytl na první šup, ale očividně se mu nechtělo. Pištěním oleje- asi v servu - nebo snad v motoru a velmi zvýšenými otáčkami motoru, než bývá obvyklé mi dával jasně najevo, že nemá v úmyslu v takovém mraze někam vyrážet. Dal jsem mu proto asi pět minut, aby to vydýchal - a hlavně abych nezmrzal v nevytopeném voze. Překvapil mě jak rychle se umí zahřát- a to nemám ani zakrytý chladič - když nepočítám těch pět minut, tak byl na provozní teplotě skoro na stejném místě jako v létě.

_________________
Ford Mondeo 1.8 - 16 V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 11:46 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Když tady čtu o tom chladiči. Myslíte, že to má nějaký smysl ho zakrývat? Vždyť termostat je daleko účinější než jakékoli zakrytí chladiče ne. Nikdy jsem chladič nezakrýval a provozní teploty motor dosáhnul vždy. I když mu to v tom mrazu trvalo déle.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz