fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 27 bře 2011 22:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Swapnul jsem si do expressa (MKV) palubku z MKVII a nedaří se mi přinutit otáčkoměr ke spolupráci.
  • MKV elektrika k budíkum měla jeden kabel(zelenej) navíc, kterej ani neměl "protipól" na budíkách, budíky byly bez otáčkoměru, tuším, že ten má být k otáčkoměru.
  • MKVII budíky maji navíc 3 dráty, který vedou do takovýho malýho tišťáčku (asi 3 diody, tranzistor, asi 2 rezistory) zkoušel jsem tam různě zapojovat ten zelenej, ale nic. Samotnej otáčkoměr má 3 kontakty (takový železný čtverečky) na jednom je +, na jednom je - a poslední je značenej S (zřejmě signál, podle toho jak jsem to okoukal u teploměru a palivoměru). Jinak tenhle otáčkoměr byl živenej z řídící jednotky.
  • Na alternátoru jsem našel koukat štěft, u kterýho je napsaný W, ale nic k němu připojený nebylo. Zkoušel jsem si na něj namotat drát a připojovat ho na ty tři dráty a i přímo na otáčkoměr na kontakt značenej S (signal), ale zase se nic nedělo.

Nemá někdo nějakej nápad jak to rozchodit?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 27 bře 2011 23:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nevim kde pánešek pojal dojmu, že mu otáčkoměr z motoru řízenýho EEC- V pojede s výstupem střídavýho napětí, ale už z výsledků je vidět, že je vedle jak ta jedle...ale taková přístrojovka z RFD či RFK bz vedla k úspěchu....a to proto, že pouze ručička a ciferník činí oba otáčkoměry podobnými...užít by šla i z 1,8D mk VII s otáčkoměrem (je identická s EDC lucas TD zmíněnými výše) ale těch je jako panen v nevěstinci...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 27 bře 2011 23:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Takže když si seženu budíky z RFK/D tak tam natáhnu kabel od W na altíku do S v budíkách a pojede to?

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 00:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
:smt045 :smt045 :smt045

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 19:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ještě mě tak napadlo, že když ses stal expressním zvěroprzničem, tak bys měl nastudovat přetěsnění čerpadla snadno a rychle...mastné omega 3 kyseliny odesílají gumičky do hoven tempem poklesu ekonomiky Czurakistánu... :D ...za uspořenou libru už začni schánět repset kity....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
anthAn:napis AceMajkymu, on to resil nejakym prevodnikem ci cim, po vyndani jednotky.Jeho stranky uz bohuzel nefunguji.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 22:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Dam rovnou nový čerpadlo ne :-D http://www.eliteauto.cz/vstrikovaci-cer ... dlo-22934/ ....

Hledal jsem repas kity a nic jsem nenašel a jelikož já mam na ty věci štěstí, takže čekam, že to čerpadlo tak do tejdne začne téct :( Ty určitě máš přehled na kolik ta sranda vyjde... ;-)

EDIT: Špatně jsem hledal :-D
http://www.dieselsend.de/800726pumps.shtml

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 23:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jak vidno, teorii teoretický přípravy máš teoreticky zvládnutou... :)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 28 bře 2011 23:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Jasně, je to banalita. Shodim rozvody, vyndam čerpadlo, rozeberu do šroubku, propláchnu naftou, dam všechny gumičky nový, složim, namontuju, nasadim rozvody a po roce se jezdí dál :-D :-D :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 29 bře 2011 00:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Jiank na ostrově se tenhle problém s otáčkoměrem řeší celkem často, tady jsem našel angl. návod.

http://www.escortevolution.co.uk/forums ... opic=85816

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 29 bře 2011 20:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Co tak nejak vim tak bosaci tecou ze shora z krytu od tech hridelek kdyby jsi potreboval nasel by jsem kontakt na cloveka co se tim zivy taky jsme u nej kupovaly kraviny na cerpadla ale Praha... :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 29 bře 2011 20:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Vzal sem na escortikoj signal z altiku (W) a napichnul na itackomer, na volnobeh to melo ukazovalo asi 4800ot, tak mi jeden manik z Prahy z fora dieselpower, s kterym sem to konzultoval vyrobil nejaky delic pulzu a tim sem to srazil na spravne otacky - veslo se to do krabicky od tic tacu

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 30 zář 2013 16:52 
Offline
Nováček

Registrován: 30 zář 2013 16:45
Příspěvky: 5
Zdravim, nechci zakládat nové téma jen kvůli jedné otázce.... Mám esco 1.8 D 44kW rok 96 bez otáčkoměru. Sehnal jsem si TD desku s otáčkoměrem ale pořád nikde nevidím to D co by tam mělo být vyražené... nerad bych zbytečně tahal kabel a celý to kuchal a pak zjistil že se nic neděje... Nemáte někdo foto jak by měla vypadat aby na 100% byla kompatibilní? Díky moc 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 11:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jaky D mas namysli?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 12:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Obrázek

D asi dva centimetry nad osou ručičky otáčkomšru

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 12:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
priznam se, ze ani nevim, zdali sem tam nejaky D mel

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 17:02 
Offline
Nováček

Registrován: 30 zář 2013 16:45
Příspěvky: 5
takže natáhnu akorát kabel z altíku do kabiny a připojim na konektor a hotovo? Jestli jsem to dobře pochopil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
ja musel mit jeste delic pulzu - psal sem to vyse

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 23:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
a to proto, že jsi měl jiný budíky :D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oživení otáčkoměru
PříspěvekNapsal: 09 říj 2013 08:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jasne, puvodne byli napojeny na RJ a ja je pak pichnul primo na altik - byli to origo z 1,8TD 66kW

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz