fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014 19:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Ahojte
Vidim, ze sa do LPG vyznate, tak by som chcel poradit. Ide mi o to, ze motorom mi z neznamych pricin trasie. Nie vzdy, ale vacsinou. Najviac to citit okolo 2000-2500 rpm a na volnobehu. Auto je vtedy take lenivsie. Zo zaciatku to robilo na benzin sa studena, ale uz to robi aj po zohriati a aj na LPG. Vymenil som sviecky za original, zapalovacie kable a nic nepomohlo. Nechcem len tak vyhadzovat dalsie peniaze, tak dufam mi poradite, co by to mohlo sposobovat.
Podla navodu som zistil, ze zmes je na plyn jemne chudobna na volnobehu (cca 5%), pri zatazi som to nesledoval, ale tam to bude (podla dlhodobych adaptacii) viacej. Trochu ma ale prekvapil signal z labda sondy EGO11. Urobil som snimku na plyn a potom na benzin. Co si o tom myslite? Je lambda pomala a mam ju menit? Alebo by mohla byt problemova zapalovacia cievka?

(S problemom to asi nesuvisi, ale napisem aj toto: Pri jazde na LPG po dialnici cca 3500 rpm niekedy citit ako motor nahle straca tah a niekedy dost silno sklbe. Potom sa zobrazi chyba - P0301-Cylinder 1 - misfire detected. Po prepnuti na benzin sa vykon vrati a nesklbe motorom. Zmena cerpacej stanice pomohla ciastocne problem odstranit, ale nie uplne, tipujem ze bude problem v zanesenych vstrekovacoch)

Obrázek Obrázek
Na oboch obrazkoch su rovnake otacky cca 1800 rpm a aj mierka osciloskopu je rovnaka. Inak je to Mondeo Mk3, motor 1,8 92kW.

Za kazdu radu budem vdacny.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj,

muzes sem hodit rpm, lambse, vego a kamrf pri volnobehu a otackach okolo 2000-2500 ? Nejlepe tak, ze zachytis prechod z benzinu na plyn (vypnutim na LPG prepinaci) ?

A samozrejme jako prvni - projevuje se problem i pri jizde na benzin (dlouhodobe jizde, radove stovky km) ?

Jinak k te chybe P0301 - ty vstrikovace vypadaji jako dobry tip - kolik maji nalitane? Vzhledem k tomu, ze ti to dela jenom na plyn, tak bych podezdrival taky jako prvni vstriky, potom svicky. Oboji se da zkusit prohodit, jestli se chyba neposune na jiny valec. Jo a kdy jsi naposledy menil filtr plynne a kapalne faze? Ono to stoji vymenit tak co 15-20 tisic km, stoji par korun.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014 21:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
1) hodnoty zajtra nameriam a dam ich sem. Odmeram cokolvek, len nech zistime co to je.

2) myslis problem to trasenie? To neviem, nikdy som na tom neurobil radovo stovky km na benzin.
Ak myslis ten druhy problem, to dusenie na dialnici, to mam odtestovane, ze akonahle prepnem na benzin, ide to hned OK.

3) Filtre som v aute vymenil vsetky-vzduch, olej, palivo, oboje na LPG. Sviecky to nebudu, vymenil som tam 2 sady a nepomohlo. Kable to iste... Isli do toho dost peniaze, tak nechcem kupovat aj cievku a nemalo by to pomoct. Vstrekovace maju cca 60 az 80 000km - mam ich vymenit, pripadne daju sa nejako vycistit? Auto som kupil tak ako je a myslim ze s tym LPG sa nikdy nerobilo nic.
Inak co ta lambda? Ma dobry priebeh, ci mam to snimat z inej hodnoty? Zda sa mi trochu pomala, ale pokial viem ak by bola moc pomala, vyskocila by mi chyba.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014 22:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
2/ existuje zlate pravidlo, pokud se chyba neprojevuje na benzin, tak vis kde mas hledat ;). Ale na ten benzin musis neco najezdit (bez prepnuti na plyn). Toto je hlavne kvuli adaptacim, takze by mohlo stacit 100+ km.

3/ vstrikovace muzou byt uz klidne KO, nebo jenom zanesene. Vstrikovace by se mely dat vycistit, existuji i opravne sady a mely by se sestelovat. Ale jak jsem psal, tak bych je napred zkusil prohodit, pokud jsi sikovny, tak si to udelas zadarmo sam. Muzes treba i zkusit poslechove, jestli nektery z nich nema divny chod, idealni je pres sw od LPG zapnout vzdy jeden vstrikovac. No a pokud se umis pripojit na jednotku LPG, tak taky muzes zkusit jezdit jenom s jednim LPG vstrikovacem, a tim odhalit ten problemovy (tedy pokud to ten system umi, treba Magic 2 to umi).

Lambdu beres ze spravneho pidu. Me se proste jenom nezdal ten prubeh. Toto ti ale asi nejlepe zhodnoti tomin. Ja mam prubeh lambdy na benzin cisty, na LPG trosku uskakany, ale ne tak jako ty. Predpokladam, ze to byly ustalene jizdni podminky, popr. volnobeh.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2014 22:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
2) na benzin sa to prejavovalo ako prve. Za studena, po zohriati sa to stratilo. Teraz to robi uz aj po zohriati a aj na LPG. Inak taka teoreticka otazka: Moze toto sposobovat aj uvolnene viriva klapka? Niekedy mi na volnobehu pocut take klepanie, ale pripisoval som to nejakej kladke, alebo dvojhmotovemu zotrvacniku.
Buduci tyzden skusim zmazat adaptacie a pojazdit na benzin. Moj skromny tip ale je, ze to nepomoze. No vyskusam.

3) LPG system je GasTech 600S a nemam k nemu ani SW ani kabel (zatial). Zo vsetkymi nastaveniami musim ist vzdy ku plynarom. Prehodenie vstrekov mozem skusit, ale to asi az neskor. Zvukovo je motor na plyn taky "drsnejsi", pri benzine je makksi. Pytal som sa na to plynarov a tvrdil ze to je OK.

Jazdne podmienky: jasne, konstantne otacky.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 čer 2014 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Takze dnes som to odmeral. Vysledky su taketo:
Volnobeh LPG:
Obrázek

Volnobeh benzin:
Obrázek


2000 rpm LPG:
Obrázek

2000 rpm benzin:
Obrázek

Cely datovy subor merania na volnobehu s prechodom LPG->benz:
http://leteckaposta.cz/262912891
A tiez meranie pri 2000rpm s prechodom LPG->benz:
http://leteckaposta.cz/903541117

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2014 11:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj,

osciloskop jsem chtel videt, protoze jsem si rikal, ze mas asi v otackach 2000-2500 pravdepodobne prilis chudou smes na LPG a prenuti na benzin by to mohlo dokazat (pokud je motor a spalovani OK). Ale z dat co jsi poslal vidim, ze vse je OK, dokonce skoro v idealnim stavu - pri prepnuti se kratkodobe adaptace nikterak vyrazne nehly (pokud jsem dobre identifikoval misto prepnuti, tak to je v 0:32).

Jinak volnobeh mas trosicku posunuty vuci benzinu, ale pokud jsou studene starty OK, tak neresit.

Tady asi poradim opravdu chvili jezdit pouze na benzin (treba na to obetuj jednu nadrz, ono to zas tolik penez neni) a jestli se problem projevi i pri tom, tak problem v plynu neni. Podle me je plyn OK (ale nechci delat ukvapene zavery z jednoho prubehu)

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2014 20:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Tak to som rad :D Dnes som bol za plynarmi, ale nemali na mna cas. Asi si zaobstaram kabel a budem si to nastavovat sam... Na volnobehu by som chcel pridat cca 5% a okolo tych 2000rpm pridat tak 10%. Prechod na benzin si nasiel dobre, je tam trochu rozdiel a aj dlhodobe adaptacie tomu odpovedaju. Odjadzim buduci tyzden nieco na benzin, tak uvidim.

Inak co sa tyka tych vstrekovacov-ak sa daju cisitit tak ako? Urobim to aj doma, nemam sa toho bat? Pripadne rozmyslam, ze by som ich rovno vymenil, nasiel som ich za 40€. Po vymene sa nejako nastavaju/kalibruju?

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2014 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Bohuzel vstriky jsem nikdy necistil/nerepasoval. Takze v tomto ti neporadim. Poridit si kabel a soft k LPG je cesta dobrym smerem, muzes si s tim hrat a s kazdou ptakovinou nemusis litat za plynarem a platit mu penize.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2014 21:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Zatial tie vstrekovace nebudem riesit. Odkedy tankujem na normalnej pumpe, tak nie je problem, ze by vynechavali.

Na co by som sa mohol este zamerat ohladom toho trasenia?
1)Da sa nejako skontrolovat zapalovacia cievka?
2) Pripadne, da sa nejako odtestovat, ci do benzinoveho vstrekovaca ide signal z RJ?
3) Mohla by byt pricinou trasenia aj uvolnena viriva klapka?

Inak minule som skusal a prisiel som na zaujimavu vec. Odpajal som kable do vstrekovacov benzinu (LPG vypnute) po dvojiciach. Ked som odpojil akukolvek dvojicu medzi valcami 2-3-4 vzdy zacal motor skakat a isiel zdochnut. Ked som odpojil ale vstrek 1+akykolvek iny, tak sa len trochu znizili otacky, resp. nebol tam velky rozdiel. Da sa z toho nieco zistit?

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 09:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
ferguson píše:
Zatial tie vstrekovace nebudem riesit. Odkedy tankujem na normalnej pumpe, tak nie je problem, ze by vynechavali.

Trosku me zarazi co myslis jinou ne znormalni pumpou.

Jinak odpovedi na body:
1) v domacich podminkach tak akorat zmerit odpor na primarnim a sekundarnim vinuti. Meris to na odpojene civce a porovnavas s udajem vyrobce. Otazka je jestli je nejak vyvedeno primarni vinuti. Toto je ale spise test, kdy si myslis, ze je KO
2) nejlepe osciloskopem
3) netusim
Toto jiz vsak do tohoto tematu moc nenalezi a v jine sekci ti urcite nekdo poda hodnotnejsi rady.

ferguson píše:
Inak minule som skusal a prisiel som na zaujimavu vec. Odpajal som kable do vstrekovacov benzinu (LPG vypnute) po dvojiciach. Ked som odpojil akukolvek dvojicu medzi valcami 2-3-4 vzdy zacal motor skakat a isiel zdochnut. Ked som odpojil ale vstrek 1+akykolvek iny, tak sa len trochu znizili otacky, resp. nebol tam velky rozdiel. Da sa z toho nieco zistit?

Kdyz se podivas na zapojeni LPG jednotky, tak se strihnou kabliky k benzinovym vstrikovacum (treba u magic 2 je to minus) a napoji se pres LPG jednotu. Toto je kvuli tomu aby bylo mozne oblbnout ridici jednotku auta, ze i kdyz se benzinovy vstrikovac neotevre, tak se ji jevi jako otevreny.Samozrejme se podle toho taky berou casy pro otevreni LPG vstrikovacu.
Proc se to tak chova ti nepovim, az tak tomu nerozumim. Ale take bych ocekaval homogeni chovani

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 12:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
vojbarz píše:
Trosku me zarazi co myslis jinou ne znormalni pumpou.

Zo zaciatku som tankoval kde prislo. Problem nebol. Potom som nasiel jednu pumpu, kde maju asi najlacnejsi LPG na SR. Otocil som tam asi 4-5 nadrzi a potom vo vyssich otackach (pri zrychlovani a na dialnici) bolo to trhanie, mizerny vykon. Odvtedy tankujem sice o 0,05€ drahsi plyn na novej pumpe Flaga, ale vykon sa vratil, trhanie prestalo. Neuveritelne.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2014 21:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2011 23:52
Příspěvky: 220
Ahojte, som tu zas.
Okrem vymeny zapalovacich kablov a sviecok som vymenil nakoniec aj zapalovaciu cievku. Zda sa ze tah motora je lepsi, pravidelnejsi... Adaptacie sa (z mne neznamych pricim) posunuli do oblasti mierne bohatej zmesi, ale to som rad. Aj LAMBSE a KAMRF hodnoty su OK, dokonca mam dojem podla merania, ze plyn je nastaveny uplne presne podla benzinu a nieje tam ziadny velky rozdiel.
Problem s trasenim sa ale neodstranil. Teraz je to citit presne rovnako aj na benzin aj na plyn. Uz som z toho zufaly, kde by mohla byt este chyba?

Priznaky: mierne trasenie motorom na volnobehu = trochu nekludny chod motora. Pri zatazi, najma okolo 2000-2500 rpm pri jazde trasie trochu celym autom. Ak pocuvam vyfuk, tak niekedy pocut take "bafnutie" mimo rytmu. Myslim, ze motor ma tendenciu mat vyssi vykon, ale niekde je zadrhel. Podla palubneho PC spotreba 9,1l-jazdil som dost na dialnici, tak som to neriesil, ale teraz som jazdil len po okreskach a spotreba neklesla absolutne (miestami stupla na 9,2l a potom sa vratila na 9,1). Podla osciloskopu ma lambda pri prepnutom LPG miestami "prepady" alebo nepravidelny priebeh. Urobil som testy KOER a aj ten druhy a nevysla ziadna chyba.
A este jeden postreh: ak je studeny motor a chcem sa rozbehnut, tak ho ako keby dusi, ako keby nemal dost sily. Vytocim na cca 1500-1600 rpm, pustam spojku a otacky idu dole, niekde na 900. Skusim to este raz, urobi to iste. Ako keby ho zadusilo, ledva sa rozbehne a ked sa konecne dostanu otacky nad cca 1500, tak ako keby lusknem prstom a odrazu naskoci vykon a uz ide normalne. Ak dam dvojku a nahodou mi po preradeni klesnu otacky pod (zase tych) cca 1500, tak ho zase zadusi. Po zohriati s tym nieje problem.

Ak je treba dam screen cohokolvek co dokazem odmerat.
A hlavne - dakujem za akukolvek radu.

_________________
Aktualne: Mondeo Mk3 -Duratec 1,8L - 92kW liftback+LPG
Bolo: Escort Mk7-Zetec 1,6L - 66kW sedan.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2014 22:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
vojbarz píše:
No pak je jeste moznost zkusit na otacky mimo 2.500 korekce, budto linearni anebo mapu korekci.

Ahoj, jak se s těmi korekcemi pracuje??? Mám to dost chudé a ještě k tomu rozhozený Banky, mě už z toho plynu snad mrdne.
Nebo nějaký popis jak to tak nějak rozumně obohatit..... jenže když to udělám, benz jednotka mi ty časy zase stáhne.... :roll:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 čer 2014 12:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Nic, zítra auto vezu do servisu, kde jsou na plyn odborníci, poslední pokus pak půjde ta píčovina z auta do prdele.....
Mám to na denní ježdění a abych přišel o výf. ventily, nebo ráno u toho musel bejt aby to nechcíplo, na to fakt už nemám nerva!!!! Nehledě na to že adaptace se posunou tak, že motor nejde vytočit přes 4000 ot. to jsem si mohl koupit nějakou 1,6 a držet se za kamionama a jezdit s vajíčkama na platě.
Pomalu se naplňují ty kecy, že plyn do auta nikdy...... Jezdit za levno je věc jedna, ale nemoci se přitom ani povozit je věc druhá, nejvíc blbý na tom, že potom nepomůže ani přepnutí do benzínu :(

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 čer 2014 15:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Krtek-NA:

problem LPG je, ze ty jenom ovlivnujes jak se ten plyn bude chovat v zavislosti na benzinove RJ. Pokud se ti adaptace posouvaji nekam kam nechces, tak to je bud o nastaveni anebo je problem jinde.

A pises, ze ti nepomuze ani prepnuti do benzinu. Pokud na ten benzin jedes aspon 100km, tak to spise zavani problemem jinde. Tedy je tady moznost, ze by za to mohla LPG jednotka (protoze pres ni jde signal do benzinovych vstrikovacu), ale pri vypnutem LPG by to nemelo mit vliv (ale to jak ktera jednotka funguje jsem nikdy detailne nestudoval). No ale spise bych tuto moznost bral jako teoretickou. Tam by pomohlo napajet prestrihnuty kabel z5 aby jsi uplne LPG jednotku vyradil a uvidis sam.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 čer 2014 23:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Problém je v tom, že plyn totálně domrdá benz. adaptace, a pokud jedeš v OPEN LOOP (např. předjíždění) je trochu problém, protože dávka se počítá hlavně mj. z adaptací.
No jinak dnes vyměněny trysky za 2,2mm a seštelováno dle údajů lambda sond. Konečně je plyn takovej jakej má bejt, žádný najíždění debilních map... benzínová tam byla velmi slušná, co jsem teď týden jezdil na BA. Jen autokalibrace a modelování dle krátkodobých adaptací. Ještě vyměnit reduktor, kterej prej už je v hajzlu a bude to dobrý, zatím tam je vymodelovaný takový nějaký harakiri, protže volnoběh musel kurva ochudit a ve vysokejch kurva obohatit, navíc musel korigovat banky mezi sebou, ale výsledek je perfektní, korekce do 10% max, jen při OL tam skočí na chvilinku +20% , ale to dělalo i na benzín, takže neřešit....

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2014 09:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
No ty dlouhodobe adaptace se casem upravi, proto jsem psal aspon 100km. A jestli jsi jezdil s autem tyden, stejne trasy a pouze na benzin, tak se mi nezda, ze by jsi mel mit na konci nejaky problem.

Co jsi tam mel za prumer trysek? Ti je menili, protoze tam byl nesmyslny (asi maly) prumer anebo ze byly KO ? Ted si nejsem jisty, ale na mem 2L mam tusim trysky 2,1mm.

V kazdem pripade je fajn, ze jsi se dobral ke zdarnemu reseni problemu ;-)

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2014 22:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
No jezdil jsem na benzín s čistejma adaptacemi, nechtělo se mi čekat až se to někam pohne.... ale když jsem chtěl třeba předjet, tak na plyn ani boha, tak jsem přepl na benzín a taky nic - adaptace prostě total v háji.... v OL okolo 4500 ot to prostě přestalo táhnout, adaptace byly okolo 25% :!: :!: :!:
Tak na čisto najezdit nějaký km a na seřízení, jenže na volnoběh to bylo mos bohatý (na LPG) a ve výkonu zase moc chudý, 40% naklonění a stále se děli nějaký korekce ve volnoběhu, tak abychom to víc ochudili, tak se vyměnily trysky 2,4 na 2,2. Tím jsme dostali dobrej volnoběh bez korekcí vstřiku Tb a potom se jelo na obchvat ladit provoz....
Napích se do EEC a podle korekcí ladil plyn, ale v OL se nedostaneme na mírně bohatší směs, takže na nějaký výkonový sprinty, nebo závody to není. To říkal, že bude nejspíš reduktor v čudu, protože mi ve vysokých otáčkách nezdvihne tlak aby se to obohatilo, tak tam půjde novej + plus nové seřízení, tohle je vymodelovaný pro tenhle, ale dle mýho názoru a i provozu, kultivovanosti chodu, bych řekl precizně :wink:
Opravdu ten člověk tomu rozumí a dá si práci se seřízením....

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2014 23:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Krtek-NA píše:
No jezdil jsem na benzín s čistejma adaptacemi, nechtělo se mi čekat až se to někam pohne.... ale když jsem chtěl třeba předjet, tak na plyn ani boha, tak jsem přepl na benzín a taky nic - adaptace prostě total v háji.... v OL okolo 4500 ot to prostě přestalo táhnout, adaptace byly okolo 25% :!: :!: :!:

Toto jsem uplne nepobral, ale hlavni je, ze jsi nasel borce co tomu rozumi.

To ja mel tu smulu, ze jsem se to musel naucit sam. Ale na druhou stranu jsem mel stesti, ze problemy pomohla vyresit pouze konfigurace RJ LPG. Miru tveho zoufalstvi jsem ale take zazil, a to s totalne rozhozenou bohatosti plynu na volnobeh, kdy mi pri startu chtel vyskocit motor z pod kapoty. To jsem byl zrovna na dovolene v Chorvatsku, takze nic prijemneho.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz