fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výmena palivoveho filtru se nezdarila
PříspěvekNapsal: 17 říj 2004 13:37 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Zdravim Fordaky. Mam malej problemek, chtel jsem vymenit palivovy filtr, sundal jsem original a chtel jsem tam namontovat novej ( Asto 2111 ). ale když jsem nasunul na vystupni trubicku z filtru tu palivovou hadicku zjistil jsem, že prumer trubicky toho filtru je asi nepatrne mensi nez by mel byt. No proste to tam bylo volny a netesnilo to. Tak se chci zeptat jak to utesnit. Oni ty palivovy hadicky maji totiz takove specialni ukonceni, jakoby konektor do kterych se ty konce filtru maji zasunout. Jedna strana byla v poho, druha na pytel. Teoreticky bych jako by potreboval zvetsit prumer te vystupni trubicky toho filtru.Holt ty repliky se nekdy asi uplne nepovedou. Co teda s tím???
Ford Escort 1.6 16V r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 06:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Doporučil bych filtr vrátit a zajít si koupit originál Motorcraft. Průměr kovové trubičky zvětšíš tak leda její výměnou.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 13:00 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Myslel jsem kdyby treba sla na tu trubicku navliknout nejaka tenka gumova hadicka, trubicku vymetit nejde, je to z jednoho kusu s filtrem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 13:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tohle neriskuj, je tam dost velkej tlak a nechces prece vyhoret.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 21:44 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Tak pokud nebudu chtit vyhodit 350 kč za filtr do luftu, budu muset jedine ufiknout na palivove hadičce ten zamek a filtr ji nasunout primo a zajistit stahovaci sponou. Vymena filtru je takova pič.vina na 10 min, ale když to kokoti neumi udelat tak se s tim clovek s.re.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 07:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nejsem si jistej, jestli by to bylo nejrozumnejsi reseni,ta hadice je zvlastni tuhej plast, ten sponou nestahnes, musel bys pouzit mezikus gumovou palivovou hadici se sponama u filtru a na tom plastu. Nebo muzes uriznout vyvod ze staryho filtru, kterej pasoval do zamku a pokud by to slo, natvrdo napajet na novej filtr. Mozna by neco vymyslet slo, ale mej furt na pameti, ze jde o benzin a ze bys asi nerad bouchnul.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Určitě bych originální zámek z hadičky neřezal. Když už nechceš jít filtr vrátit jako zmetek, tak mi přijde jako nejednodušší a nečistší řešení toto: Ze starého filtru uřezat trubičku, tu nasadit do hadičky se zámkem a vystupující trubičku s nového filtru nastavit gumovou palivovou hadičkou se sponami a propojit se starou trubičkou původního filtru, která je už nacvaklá v hadičce se zámkem.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 09:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Stando jooo! Kapnul jsi na to, to je fakt newjlepsi reseni a priste uz jen nacvaknu spravnej filtr bez uprav.
Jen tam dej tu hadicku spravnou, ktera je na tlakovej benzin.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2004 10:44 
Offline
Forďák

Registrován: 09 říj 2004 14:50
Příspěvky: 78
Bydliště: Přerov
Stando, to je presne ta rada, kterou jsem potreboval. S tebe jeste neco bude :D. Díky moc, v jednoduchosti je síla.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz