fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chvění motoru (auta) na volnoběh
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 11:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Při volnoběhu se mi nadměrně přenáší vibrace z motoru do celého auta. Máte s tím taky někdo problémy a čím to může být? Silenbloky?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 12:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2005 14:41
Příspěvky: 384
Bydliště: Sokolov
a jede ti to dobře, velký vebrace jsou - když jedeš třeba jen na tři válce,nebu špatně uložený motor

_________________
Escort 1,3i r.v.92 3dv. černý, alu Enzo R14, výfuk Laityng - UŽ PRODANÝ
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_a ... ?p=cendler
Pro své pohodlí jsem si koupil VW PASSATA 1,9 TDi PD 85KW(116PS) - v plné náloži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 12:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
A otáčky na volnoběh jsou v pořádku ? nejsou moc nízké ?
Jinak silenbloky na motoru.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chvění motoru (auta) na volnoběh
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
M. Geleta píše:
Při volnoběhu se mi nadměrně přenáší vibrace z motoru do celého auta.


Hlavně při volnoběhu motor žádné vibrace mít nemá! Jestli vibrace má, tak bych začal změřením kompresních tlaků na motoru.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 15:27 
Jak pise Standa, zacni zmerenim kompresnich tlaku. Problemy s vibrujicim motorem na volnobeh jsem odstranil repasem hlavy motoru. Dva vnitrni valce meli podstatne nizsi tlaky nez vnejsi valce a tim bylo zpusobeno vyrazne chveni. Podrobne o tom pisu zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4695


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 15:36 
kolik jsi měl nalítáno, když jsi dělal repasi? Já mám 140 tisíc a auto se chová naprosto ukázkově, co se týká motoru. Chytne i v největším mraze, drží volnoběh, nekolísá, nechcípe, žere teď v zimě po městě 9,5 jinak kolem 7. Ale když tady někdy čtu co s tím máte za potíže, tak mě polejvá studenej pot, co mě čeká.... :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 15:39 
Repas jsem delal na 145.000 km. Takze jeste 5.000 km muzes v klidu jezdit :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 15:47 
tak to jsi mě neuklidnil. A potíže začali z ničeho nic nebo postupně, já jen abych věděl, co a jak


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 16:11 
Ja to auto takhle koupil, takze nemuzu dost dobre posoudit. Za ten necely rok se podle meho nazoru zhorsil trochu vykon, jinak chceni bylo od zacatku stejne. Jinak pokud nebudou spravne tesnit nebo otvirat ventily, muzes je podpalit behem par mesicu. Jak jsou nacnuty, pak to jde velmi rychle.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 16:14 
a jak poznám, že jsou načnutý?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 16:48 
Netesnost ventilu zjistis zmerenim kompresnich tlaku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2006 19:20 
nebudu riskovat mozkovou mrtvici, nebo srdeční infarkt, měl jsem favorita a s tím jsem si užil adrenalinu až moc...... :smt091


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 14:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
takže otáčky po startu 1500 po chvíli cca 900. Pokles výkonu jsem nazaznamenal. Motor nádherně chytal i při -18st. C. Zkusím změřit ty tlaky. Kolik by tam mělo být?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 15:24 
Mne to taky dobre startovalo i v mrazu. Zkus ty tlaky, meli by byt cca 12-12-12-12. Ja mel na prostrednich valcich vyrazne nizsi tlaky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 16:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
A musim s tim do forda nebo mi to zmeri i v obyc. servisu? Myslim treba kvuli zavitu nebo tak neco.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 16:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
V podstatě kdekoliv. Případně sehnat běžně dostupný měřák, udělat prodloužení a s pomocníkem to změřit vlastními silami.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 2&start=60

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: JJ
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 16:27 
Me se ten motor taky chveje ale az se auto ohreje trochu tak to prestane!!!a ted me auto de jen do trech tisic otacek a dusi se ale jak de na volnobech tak slape krasne!!!nevim zejtra jedu do servisu :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 11:03 
Offline
Nováček

Registrován: 06 bře 2006 17:00
Příspěvky: 9
JSOU TO SILENBLOKY DELA ME TO UPLNE STEJNE TY DVA U PREVODOVKY ALE JE TO PEKNA PALETA ZA TY SILENBLOKY :) JEDEN 2000 BEZ DPH A DRUHEJ NECO OKOLO 1000 ,-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 20:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
takže je to podpálený vyfukový ventil tudíž mě čeká repas hlavy :cry:
Na volnoběch jely jen 3 válce a čtvrtý se chytal až ve vyšších otáčkách. to způsobovalo ty vibrace!
Mimochodem tlak na válci s poškozeným ventilem 3 bary!!!

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz