fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 19:22 
Štěpán píše:
... hrot na pájce, který byl původně do špičky se postupně upaloval a ke konci pájení už jsem hodně nadával, protože na konci byla bambule široká tak 3-4 mm a s tou se již na oko pěkné spoje dělat nedají . Nevím, jestli je to tím, že pájka je levná, tudíž z horších meteriálů ?....


viz. např. http://web.quick.cz/plhal/sell/pipojovn.htm kapitola Rozpustnost kovů.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
sam: výborný článek, připomělo mi to pár předmětů na FELu :-)

Laicky řečeno "cín žere měď", je to naprosto normální. Ti, co pracují s klasickými trafopájkami se smyčkami z měděného drátu, to dobře znají.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 11:26 
Štěpán píše:
Tak jsem se také pustil do přepájení pojistkové skříně a chtěl bych poděkoval za vaše rady, bez kterých bych se do toho bál pustit, a nebo bych zkončil u Chocholouška. Problém byl v tom, že při zapnutém klíčku šlo ze spínací skřínky napětí do pojistkovky a pak už nebylo rozvedeno na jednotlivé pojistky, takže naráz přestaly fungovat téměř všechny spotřebiče.

Také mám radu: Mějte po ruce funkční nářadí, zejména pokud se rozhodnete pro přeštípání kolíčků , pak to chce kleštičky, kreré čistě přeštípnou, nikoliv žvýkají, aby pak šly kolíčky pěkně spájet k sobě a nebyla tam veliká mezera. Protože jsme začali o půlnoci, kdy dítě spí a nebylo kde koupit nové kleště, museli jsme kolíčky pořádně prohřívat, aby šli celý vytáhnou, což je celkem zdlouhavý. Zpátky jsem je nahradil předem koupeným drátkem průměru 1,5 mm, což jsem se dočetl právě zde, díky.

Měl jsem problém s hrotovou pájkou koupenou tuším v OBI asi za 160,- Jedna byla půjčená od bráchy a ty vydržela jen na rozebrání a vyndání kolíčků, pak v ní luplo a konec. Druhý den jsme koupili tu samou novou, s tou jsem opravil studeňáky a zkompletoval a zapájel postraní kolíčky. Byl zde problém, že hrot na pájce, který byl původně do špičky se postupně upaloval a ke konci pájení už jsem hodně nadával, protože na konci byla bambule široká tak 3-4 mm a s tou se již na oko pěkné spoje dělat nedají . Nevím, jestli je to tím, že pájka je levná, tudíž z horších meteriálů ? Máte někdo zkušenosti, jestli je to tak OK a má se to třeba na brusce čas od času zbrousit znovu do špičky, faktem je, že hrot je dost dlouhý a asi by to šlo?

Většina z vás přepájela všechny spoje, já se z časových důvodů zaměřil jen na ty opravdu špatné a jen doufám, že to nebudu muset za rok dělat znovu.


Tak já jdu taky do toho, když jste byli všichni takoví odvážní a rozebrali jste to mraveniště, tak to taky zkusím. Všechny Vás obdivuje, jste šílenci, tak doufám, že mě vezmete do klubu - pak dám vědět, jak se mi to povedlo. Důvod, proč do toho jdu: nejde mi větrák topení, předchozí majitel už tam natáhnul pomocný kabílek, podobně, jak to tu někdo píše, občas zaber, občas nezabere, ale spíš nezabere, jenom za tepla, cívka startéru, a podivně, bezdůvodně a hlavně trvale se hřeje relé zhasínání vnitřního osvětlení. Štěpáne, ty máš ropáka, že jo, prosím Tě, nevíš, kam vede ten žlutej kabel od spínací skříňky? Nebo ho tam nemáš?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: přepájení pojistkovny je SUPER VĚC
PříspěvekNapsal: 05 lis 2005 11:45 
pravě včera jsem z kamaradem přepájel svou pojistkovku, je to sice drbačka ale stojí to za to .....

Měl jsem problém s nastarování a to takový že jsem norálně přijel na parkoviště bez jediného problému a po hodině kdy jsem sedl do auta ses při otočení klíčkem do polohy I. a do polohy II. vubec nic nestalo (nerozsvítili se diody na palubovce, nesel ventilátor, nešlo slyšet sepnutí palivového čerpadla) a při otočení do III. polohy motor točil ale nechytl...

Při rozebrání pojistkovky jsem zjistil spoustu studených spojů ...

A teď po přepájení a zapojení do auta šlape jak má...

NEBOJTE SE TOHO, NEJSEM ELEKTRIKAŘ ALE S POMOCI RAD KAMARADA KTERY ELEKTRIKAŘ JE JSEM TO ZVLADNUL A ZVLADNUL BY TO ASI KAŽDÝ.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2005 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ono nejde o to, že by to nešlo zvládnout. Když ono je to ale taková hrozná drbačka :(

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 11:02 
Tak jsem celou proceduru prodelal take, proste rehole, myslel jsem ze me dva poskakujici syny zamorduju a musim rict ze jsem mel kryzi minimalne pet a to vsechno jen kvuli tem kolickum. :-)
Pouzival jsem dve trafo pajky, jednu jsem vzdy hodil za okno na mraz a takhle jsem je stridal, protoze by se mi asi rozpustily v ruce kryt pajky kdybych to delal jednou.
Je to drbarna ale ten vysledek je nenahraditelny, blblo mi naprosto vse, nemohl jsem nastartovat, nebezel imobilizer, blbly svetla, ventilator apod. Stacilo pomlatit pojistkovku a vse zas slo. :)
Nyni mam jiz konecne klid.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 15:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Takze i me se stala ta nemila vec...............ze mi prestali jit blinkry, sterace, okna, ventilator (presne jako zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3531 )

A tak jsem se jal vyndat pojistkovou skrin z auta - Diky perfektimu navodu od Standy jsem nemel obavy. - Jen bych k nemu dodal, ze na pajeni je potreba opravdu vykona pajka.......nebo dve, jak jsem to delal ja). Po demontazi z auta jsem zahledl tu zhrzelost a zjistil ze celkem pekne vyhorela. Prvni pokus opravit ji selhal. Pote, co mi kluci zapujcili nekolik pojistkovek, aniz by na jednu se auto rozburacelo, jsem po marnem shaneni dospel k tomu, ze budu muset resuscitovat stavajici "hruzu". Druhy pokus vysel. Kazdopadne chci varovat!!!!

Pojistkovka vyhorela diky tomu, ze na viku u relatek vzadu jsou dva "idiotske" otvory. Nad temito otvory vede primo tunel topeni. Na tomto tunelu kondenzovala voda a kdyz ji bylo dost, kapla primo do pojiskovky.......po zpetne montazi zpet jsem tyto otvory zaslepil. Jen chci podotknout, ze tyto otvory se tykaji MKV a MKVI...........Delfini maji pojistkovku jiz krapet jinou.


Obrázek

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 18:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jak ta pojistkovka vyhořela? Dostala se tam nějaká slaná voda, někde to zoxidovalo a vytvořilo vodivé můstky?
Někde se pak vytavily vodivé měděné cesty?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 11:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Tekla tam voda.......spoje zoxidovali a uroco skratovali - pac nesel vetrak, blinkry, sterace atd......a kdyz jsem neco z techto zminovanych zapnul, tak mi akorat ostrikovace ostrikli predni sklo........a to mi nesli sterace - takze to byl docela mazec.
jinak to dopadlo takhle:

Obrázek

Obrázek,

Obrázek

Obrázek

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 12:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak to je maso :shock:
A říkáš, že u Mk.VII to už nehrozí?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 12:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Wizzy píše:
Tak to je maso :shock:
A říkáš, že u Mk.VII to už nehrozí?


netušim - ta je tvarovana krapet jinak......ale standa ma taky delfina a taky prepajoval - kvuli studenakum...........jukni na navod, jak opravit pojistkovku - tam ma standa nafocenou pojistkovku......uvidis.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 13:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nemyslel jsem přepájení pojistkovky kvůli studeňákům, doufám, že tento problém ještě nějakou dobu nebudu muset řešit, spíš mě zajímalo to zatékání zkondenzované vody, jestli má delfín podoboné díry, kudy se to do pojistkovky dostane jako Mk.V a Mk.VI

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 13:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
delfina jsem u pojistkovky nerozebiral, tak nevim

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 14:56 
ahoj, půjdu do toho taky, jen bych chtěl vědět jestli má někdo nějaký schéma jak jsou zapojený dráty do pojisťovky. mám obrysovky a interier vyvedenej přes pojistku č.6 a chtěl bych to dát zas tak jak to má bejt, poradí někdo?

Díky Oldys


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2006 14:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Tak to mam rozebrany ! Je to prace pro bohy ! vse mam nafoceno, tak kdyby nekdo neco chtel poslat, staci rict . . . :wink:

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 08:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nemáte někdo plánek osazení pojistek na Escorta TD kolem 98r.v. Mam to v Holandštině a Etzoldovi to nesedí Dík

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 08:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
nemáte někdo plánek osazení pojistek na Escorta TD kolem 98r.v. Mam to v Holandštině a Etzoldovi to nesedí Dík
Máš SZ

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2006 19:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Můžu taky prosit plánek pojistek na TD rv. 11/97? Dnes jsem zjistil, že podle manuálu originálnímu k mému autu z r. 97 mi nesedí. Minimálně mlhovky, protože tam kde mají podle manuálu i víčka pojistkovky být nic není.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2006 17:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2006 20:55
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí n/L
Nevíte, sím, někdo na co je pojistka čílo 19 ?? mám tam kontakty ale pojistku žádnou. Co jsem koukal na jiný Esca tak ji tam někdo má a někdo ne.Tak jsem z toho jelen. Ptal jsem se ve Fordu a tam byli tak ochotný že bych z toho :smt078 .Prej jestli tam neni tak tam bejt nemá.Ale pojistku na dálkový světla jsem tam taky neměl a evidentně tam bejt měla,když mi nesvítili.Tak nevim jestli ji tam mám vrazit,abych něco nevodčoudil. :smt067

_________________
Escort 1.8 16V Zetec 115kobyl 1996 combi-Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2006 20:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Podle Etzolda je pojistka č.19 na Escu 95/2+ "Magnetická brzda (man. převodovka)". No manuál mám, ale o magnetické brzdě slyším poprvé. Do auta teď nepolezu, abych zjišťoval, jestli tam je, ale skoro bych se vsadil, že není.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz