fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 12:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hodiny Orion Ghia
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 11:19 
Chcem sa spýtať neviem presne v ktorých modeloch to je ale v Orion Ghia 1,6i r.v.88 nad spatným zrkadlom su hodiny spojene s osvetlením intrieru .
Nefungovali na nich tlačítka
išiel iba display ale nadali sa nastaviť ...a tak som sa chcel pozrieť dnu ...
a po ich poskladaní už neju vobec má s tým niekto skusenosť ?

elektrika do nich ide ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 13:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Nešly tlačítka? A nedělal jsi to při vypnutým zapalování? Hodiny jdou nastavit jen při zapnutém zapalování :wink:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 14:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Přesně jak píše skaldal. Taky jsem si po zakoupení auta myslel že nefungujou a stačilo otočit klíčkem a šli nastavit normálně.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 14:23 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jj, štelovat při zapnutém zapalování...

Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: hodiny
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 14:31 
No to mate pravdu... skušal som ich iba pri vypnutom aute..
dík za radu ..
a ešte mi poradte ako ich znovu rozchodím ?
lebo ako som ich rozmontoval a zmontoval tak už vobec nejdu .. :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 10:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Šíša píše:
Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky


Gratulace, zjistil jsi, ze mas v aute imobilizer :-D :-D :-D

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:31 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Tomashek píše:
Šíša píše:
Jinak mám jinej dotaz: na cábi XR3i rv 92´ mám ty hodiny v palubce klasicky uprostřed(však je to z půlky stejný auto jako MkV). Při zapnutí zapalováni a asi dalších cca 30vteřin svítí na nich červená dioda vlevo. K čemu pak to slouží, popř. co to znamená? Díky


Gratulace, zjistil jsi, ze mas v aute imobilizer :-D :-D :-D


Hmm hmm, tak mi vysvětli, jak ho ovládám/mám ovládat :lol: Bo klíček mám normoš forďáckej bez imobilizeru, auto nastartuju i na "dráty" a jelikož se jedná o 1.6CVH s řídící jednotkou z roku 91´ nepředpokládám, že ho to kdykoliv mělo. Ovšem že to má origo centrál to vím.
A že by to mělo míti origo alarm, to také vím. Ale ten nějak nechce se mnou mluvit a nikde jsem nenašel ani postup jeho ovládání. Tudíž si myslím, že ta dioda souvisý s tím alarmem, ale rád bych ho případně rozchodil, ovšem když nevím, so znamenají jednotlivé stavy diody :?

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Hm tak to je zajimave, tezko rict, Etzhold nic? Nebo zkusit sehnat Deutschland manual a podivat se tam. Nebo to nekdo odpojil a zustala jenom funkcni ta dioda

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
To šíša, Dioda při vypnutém motoru má blikat a po otočení do polohy 2 se má rozsvítit a po nastartování zhasnout.

Potom v případě spárování klíčku by měla podle typu sparování nějak blikat svítit atd, ale to nejsou běžné režimy.

V Escortu jsem měl imobilizer, dle ovladače asi nebyl originál, ale ten jen když byl aktivní tak blikal a po vypnutí respektive při vypínání se rozsvítil a pak zhasl.

Jink u fordu je čip v klíčku a ten komunikuje s tím imob. po zasunutí a otočení klíčkem, jde o to jestli to tak maš, ale to poznaš na klíčku. Koukni se už je zde na to téma a jsou tam i fotky klíčku a další popisy.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:55 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ale jo chápu :-D

Ale:
- má origo klíček ten bez immo čipu. Tudíž jestli někdo z vás jezdil socko fordem bez výbavy, tak ví, jak vypadá. Ten klíč i s uděláním stojí 200,- Kč.
- okolo spínačky není žádný reciever(anténa) a ani není po tom památky, že by tam byl a někdo to sundal(ani po kabelech apod)
- dioda při vypnutém motoru a zamčení nesvítí/nebliká
- dioda se rozsvítí pouze po zapnutí zapalování
- při běžícím motoru to svítí ještě tak 10s pak chcípne
- jak jsem psal, má to origo centrál(ten fachčí) a origo alarm(ten nefachčí), taktéž snímače ve dveřích na zámku "klíčové dirce"(neplést s centrálem, ten má své koncáky)
- auto je z 92´ RJ motoru z 91´ a je to pouze CVHčko, takže immo tam ani nebylo(dle mého) podle anglického manuálu se immo dělalo snad od 93 - 94 a bylo to pojmenovany PATS

Stále si myslím, že u mne ta dioda souvisí s alarmem a ten bych rád rozchodil. Ovšem ani v anglickém manuálu jsem nenašel popis stavů popř jak ovládat origo alarm

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
A není to začátek domácí výroby barevné hudby?

Tak to fakt netipnu co by to mohlo bejt, chtělo by to vidět jak je to zapojené a kam ... :?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 12:13 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
nee není :-D Je to origo Ford Escort Cabrio 1.6 92´(rok uvedení do provozu) 1.6CVH, ale nějaká lepší verze, bo to má všechno již v základu, co se tehdá dělalo(od vyhřívání ostřikovačů až po ukazatel vody v nich :-D ). A ta dioda vede originálníma kabelama do origo svazku a pak dááááál doi většího svazku ta pak vedou do plně osazené pojistkovky, spousty relé a krabiček (píšu záměrně, v elektryce se vyznám, ale tak nějak to po odstrojení vnitřku vypadalo :lol: :twisted: ) Jednotku centrálu to má, origo kabeláž ke snímačům taky, nic tam dodělávané není(i kabely k repro např.)

Právě bych potřeboval popis toho stareho centralu/alarmu a stavu diod, abych to rozchodil :?

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 12:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Sportovní verze měli vyhřívání předního skla a ostřikovačů podobně jako GHIA. No tak co se týče diody Ti více nepomohu, jedině to tu pročíst jestli tu je něco víc.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz