fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tajný vypínač
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 16:58 
Ahoj, může mi někdo poradit jak a kam nejlépe zapojit tajný vypínač znemožňující nastartování. Dík
Escort 98 1,8 TDI.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2004 18:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Taky jsem o tom uvazoval.Bud premostit vypinacem jeden kablik co vede od vstriku(tusim 3)(po rozpojeni to ani neblafne,pry, zatim jsem to nezkousel)Nebo tam dat el. ventil privodu nafty,rozpojit stop ventil na cerpadle atd.Moznosti je fura.Ted jsem cet dalsi moznost,nastartujes jen pri zaplych dalkovych svetlech(chudak baterka)Jen se zamyslet a prijdes na dalsi moznosti. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 15:02 
já jsem to řešil u auta bez imobilizéru tak, že jsem drát mezi pojistkou a elektronikou motoru připojil přes tajný spínač na kostru. Za jízdy je tento spínač samozřejmě rozepnut, při "hlídací"poloze sepnut. Při pokusu o startováni nejde proud do elektroniky motoru, ale přes pojistku a sepnutý spínač tvrdým zkratem na kostru. Pro nastartování je pak třeba nejen vypnout spínač, ale i vyměnit spálenou pojistku, na což doufám každý zloděj nepřijde .....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 17:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:45
Příspěvky: 70
Bydliště: Brno
Anonymous píše:
já jsem to řešil u auta bez imobilizéru tak, že jsem drát mezi pojistkou a elektronikou motoru připojil přes tajný spínač na kostru. Za jízdy je tento spínač samozřejmě rozepnut, při "hlídací"poloze sepnut. Při pokusu o startováni nejde proud do elektroniky motoru, ale přes pojistku a sepnutý spínač tvrdým zkratem na kostru. Pro nastartování je pak třeba nejen vypnout spínač, ale i vyměnit spálenou pojistku, na což doufám každý zloděj nepřijde .....


Jenom abys s sebou vozil kýbl nových pojistek pro případy, kdy před nastartováním sám zapomeneš spínač rozepnout ... :lol:

_________________
Čelda
Ford Escort 1.6 16V kombi, 1997, amparo blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2004 20:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Jestli jsem to dobre pochopil tak myslis napajeni pocitace?A to jsi ho pokazde odpojil a tim padem smazal chyby atd.???Nebo jak to myslis?Napajeni pocitace je snad porad? :?:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2004 21:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Já tam na Eskortovi tajný spínač už od minulého majitele, našel jsem ho náhodou. Ale ani nevím, co vlastně spíná, nejspíš palivové čerpadlo (?) neboť motor zdechne až chvilku po vypnutí.

U starých fiatů jsem přerušoval drát co napájí cívku a přitom jsem přikostřil polovinu drátu, co šla k té cívce (nikoliv ten napájecí), takže by šel do skratu jedině pokud by se někdo pokoušel na cívku přivést napětí nějakým přemostěním odjinud - to už je ovšem historie...

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2004 21:45 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Ahoj
mám tajný vypínač montovaný taky od předchozího majitele a vypíná palivové čerpadlo. Když ho vypnu tak motor vůbec nenaskočí. Blbý je, že na to občas zapomenu a pak kur....., že ta mrcha nestartuje.

_________________
Escort 1.4, rv. 90, 3dv, Mk IV
Opel Frontera 2.2 16V, rv. 96, dlouhá verze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 09:07 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
To me se stalo na facku, kde jsem mel taky tajnej vypinac, ze na nejakym hupu se ten vypinac rozepnul a trvalo me dva dny nez me to napadlo, nechal sem se odtahnou, rozebral jsem pulku auta a vona to byla takovahle pi....na, no kdybych to bejval pouzival castejc tak si na to mozna vzpomenu driv. Taky se me nekdy stalo ze jsem k autu prisel a nemh sem nastartovat, nadaval jsem na auto a chvilku me to trvalo nez jsem si na to vzpomel.
Jinak bych u auta s kat. nevypinal napajeni do rozdelovace, dostaval by se benzin do kat.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: to znám
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 09:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2004 10:33
Příspěvky: 32
Bydliště: u Prahy
Jo, tajné vypínače. To jsme tchýni pořídili auto, a o tajném vypínači nás nikdo neinformoval:) A po půl roce dojede v pořádku domů, no a když jde uklidit auto, tak nic. Škyt, škyt. No pláče, že se autíčko rozbilo. Dobráci hodnotili, že je ŘJ v prčicích. Mátlo mě, že se oproti jindy rozblikala kontrolka, o které nikod nevěděl, na co je. No prošátral jsem a nic. Přišel šikovný technik, přeměřil, někam hrábl a už to bylo. Asi do něj kopla, když vystupovala.

_________________
--------------------------------------------------
Ford Escort Combi CLX 1997/06 CVH 1.4 EFI PTE, TOURMALLARD GREEN
No teď zrada
FIAT Ulysse, 2.0 16V 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 21:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Ještě by šlo to kombinovat - relátko, který svým kontaktem něco rozpíná (čerpadlo, vstřiky, zapalování) a jeho cívka jedním koncem přes tajný vypínač na zem, druhý konec z nějakýho okruhu, který pro nastartování musíš zapnout (určitě se jich dá pár vymyslet, jak píše Karel). Nastartuješ jen když zároveň zapneš vypínač i ten okruh. Tak i kdyby tě třeba někdo sledoval, nebo objevil, kde máš tajný vypínač, tak nejspíš nepřijde na nutnost ještě něco zapnout.
Šlo by asi taky někam dát kontakt ovládaný magnetem. Kontakt by sepnul relé - ale přes tyristor, pak by stačilo magnetem sepnout kontakt na chvíli.
Ale stejně bych doporučoval mít tam druhý vypínač, který by imobilizér přemostil (když to budeš třeba dávat do servisu a nebudeš chtít prozradit "svůj kód").

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 18:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Já jsem mel na predchozim aute spinac na kabelu k cerpadlu paliva.Pak jsem slysel o zpusobu preruseni kabelu z baterky,ale to nevim jak to ten frajer udelal,kazdopadne to bylo u auta s karburatorema ne u auta s RJ.Takze bych doporucoval ten kablik k cerpadlu a nebo dobrej imobilizer.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kabely k cerpadlu
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 00:17 
A kde najdu kabel k palivovemu cerpadlu, resp. kde je nejlepsi jej prerusit?
Diky
Pepa


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kabely k cerpadlu
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 09:16 
pepa píše:
A kde najdu kabel k palivovemu cerpadlu, resp. kde je nejlepsi jej prerusit?
Diky
Pepa

Na tom starym aute jsem ho mel pod listou prahu ridicovo dveri a vedl po blatniku pod kobercem,ale kazdy auto to muze mit jinak,bohuzel u Forda nevim,ale kazdopadne bych si stahnul schemata a kouknul na to podle schemat.A kde jej prerusit?Asi co nejbliz tomu umisteni tajnyho vypinace,abys to nemusel nastavovat jeste metrem kabliku. :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 09:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
ja jsem nebyl prihlasenej??O Ou!! :oops:

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 15:14 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Tohle bylo nejlepší u trabanta. Ten měl rovnou kohout na zavírání benzínu ovládaný z kabiny. Člověk ho zapomněl, otevřít, nastartoval, ujel dvacet metrů a - chcíp. A pakuž jen marně protáčel startér: popopopopo - popopopopopopopo - popopopopopopo- "Nechcete roztlačit?" " Ne, děkuji!" popopopopopopopo- popo - popopo- po--po--po--po------po--------po------------po

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 08:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
Na předchozím autě jsem rozepínal přívod k čerpadlu. Měl jsem dva vypínače.
1 Spínač vnitřního osvětlení - přepojeno.
2 Za rádiem - "šuplíkem", ten zároveň spínal i alarm.
Když jsem opouštěl auto jen na chvilku vypínal jsem jen 1, bylo to dost nenápadný. Při parkování oba. 2. byl blbě přístupnej, po vyjmutí radia.

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tajny vypinac
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 22:38 
Ja tomu rozumim, ale jelikoz jsem auto koupil koncem ledna, jeste jsem se na to nepodival (neni cas a je strasna zima). Jde mi o to jak poznam draty palivoveho cerpadla. Maji nejakou barvu nebo jsou v nejakem konkretnim svazku? Kde mam zacit s odkrytovanim?
Mam escort kombi ghia 1997
Diky za pomoc zacatecnikovi
Pepa


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 07:01 
Spínač palivového čerpadla se nachází vedle řidičova levého kotníku pod plastovým krytem. Teoreticky by mohl být modrý , vedou tam tuším stejně jen dva. Ten jeden střihneš a už nanastartuješ , takže natáhneš tajný vypínač a už to zase fachčí (když ho zapneš :lol: ) .
Jo a pokud to jde nastartovat , tak to asi do dvou sekund zdechne.
Zdarec.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tajný vypínač
PříspěvekNapsal: 04 úno 2011 00:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Vytáhnu to tady s jedním dobrým nápadem, jak uchránit dýzla. Na přívod nafty dát T mezikus a na tu odbočku natáhnout hadičku, která se vyvede někam nahoru nad úroveň nádrže (aby nafta nevytíkala) a na hadičku se dá elektromag. ventil, kterej se pro start uzavře. (spínaný tajnym vypínačem) Pokud by zloděj sednul do auta, nastartoval drátama a rozjel se, tak kus ujede a pak se mu zavzdušní čerpadlo, že už se s tim nehne, i kdyby na to přišel, tak bude mít velký starosti to pak zavzdušněný rozchodit. ;-)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tajný vypínač
PříspěvekNapsal: 04 úno 2011 23:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
a neni jednodusi prerusit nekde kablik od elektromagnetu v cerpadle?Ja na nej mam napojeny imobilizer od alarmu.Ovsem pochybuji ze by nejaky zlodej ztracel cas escortem. :lol:ti maximalne ukradne radio a neco uvnitr.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz