fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 17:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pro Zbozka
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 13:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2005 07:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Okres Bruntál
zbozek píše:
Karlos píše:
Čísla tam jsou, ale podle čeho určit zapojení pro diagnostiku ?


Vzdyt jsem to psal o par prispevku vys.



Zbozku:

Těch pár příspěvků víš, máš na mysli tyto:

zbozek píše:
Wizzy:
Ale udelas, jen musi pripojit ledku primo na kabely v tom obd konektoru.


zbozek píše:
Citace:
jsmach napsal:
ahoj, dnes jsem chtěl diagnostikovat své autíčko a přes konektor ODB to nešlo, s PC neznačkového servismana to nekomunikovalo a třípolový konektor na vyblikávaní tam nemám zapojen (datum výroby únor 1997).

Přistoupil jsem proto k demontáži modulu ECC IV (pravý přední podběh u nohou spolujezdce), sundal jsem konektor a do volné dírky č.17 jsem připojil klasicky LED a do dírky č. 48 kus drátu, pak jsem to opět smontoval. Opačné konce LED (katoda přes odpor 2K2) a drátu jsem připojil na kostru a vše funguje, diagnostika běží jak při vypnutém motoru (naštěstí samé 111), tak při nastartování a sešlápnutí brzdy (pro spuštění testu).


takto jsem to udelal ja a fungovalo to


zbozek píše:
Wizzy:
Ale udelas, jen musi pripojit ledku primo na kabely v tom obd konektoru.




Nikde nevidím zmínku o připojení LED diagnostiky na OBD konektor.
A v příspěvku od JSmacha, je pouze popis připojení na "Řídící jednotku".

Konektor OBD má pouze 16 pinů oproti "Řídíci jednotce", která jich má 60.

_________________
Ford Focus II 1.6 80 kW TDCi Kombi, r.v. 2006, Ghia, ABS, automatická klimatizace, vyhřívané přední sklo, el. ovládaná zpětná zrcátka, přední mlhovky, hlasové ovládání, ESP

Prodáno: Ford Escort 1.6 16V Kombi, r.v. 1998, Ghia, ABS, klimatizace, vyhřívané přední sklo, el. ovládaná zpětná zrcátka, přední mlhovky, palubní počítač od JSmacha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
>Nikde nevidím zmínku o připojení LED diagnostiky na OBD konektor.

Na 7. straně tohoto tématu - pro Scorpio, nevím, zda to někomu fungovalo na Escortu.

Jaké piny máš zapojené v OBD2 konektoru?

Na můj vkus až moc citací. :roll:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 13:35 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2005 10:06
Příspěvky: 54
Bydliště: Praha
to Karlos

Musis se pripojit primo na ten konektor u ridici jednotky, protoze ty piny 17 a 48 na ktere se musis pripojit vubec do toho OBD konektoru nevedou.

_________________
Ford Escort 1.6 16V 12/97,LPG Vialle


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 16:53 
Zdravým Vás. Sledujem vaše fórum už dlhšie a je asi najlepším technickým webom v CZ. Mal by som jednu otázku. Som majitelom Scorpia combi Topas 2,9 V6 12v /zarytý Forďák :) / a chcel som spraviť autodiagnostiku EEC. Všetko mi funguje tak ako má a nemám evidentný problém, ale: Po napojení ledky svieti ako má, no v okamihu zapnutia klúča len jemne svieti a nevyblikáva žiadne kódy :( . Test za chodu som ešte nerobil. Stretli ste sa stým niekto? Mrazíku čo ti na to? Predom ďakujem za Vaše postrehy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 17:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Maxo a jakou mas ridici jednotku ? EEC-IV ? Mam ale pocit, ze diagnosticka zasuvka na scorpiu ma vice nez 3 PINy, ne ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 09:02 
Jo EEC-IV, ale auto je medzityp a 3mesiace po ňom sa robil už gulatý. Zásuvku mám ešte 3pinovú aj na motor, aj na ABS. Zaujímavosťou je pri stacionárnom teste ABS mi detekuje vadné čidlá kolies, čo je v podstate pravda - lebo keď stojí kolo tak nedávajú impulzy. Ale u staršieho modelu na tento jav nereaguje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 07:39 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2006 19:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Turistická 392, Neštěmice 40331
Ahoj lidi, chtěl bych se na něco zeptat ohledně diagnostiky... Projížděl jsem už tohle Forum,ale nenašel jsem jakej přesně poktřebuju kabel abych mohl propojit jednotku a PC... Může mi prosím někdo poradit kde by se to dalo sehnat? koukal jsem na stránky www.id2.cz ale tam to je ňák zmatený:-) moc dík

_________________
Ford Escort r.v. 94, 1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2006 10:18 
Zdravím všechny forďáky, s velikým zajmem jsem si přečetl vaše příspěvky o diagnostice a protože jsem měl problém s vadnou lambdou- zjištěno na emisích, neváhal jsem a vyrobil udělátko na vyblikání kódu a hurá na to. Hned napoprvé to fungovalo i na mém Mondíkovi, ž čehož jsem byl mile překvapen, méně už z těch čísel. Prvotní výpis byl:157,172,211,337. Nebudu vás unavovat zdlouhavým popisem, zkrátka, něco jsem spravil-nabitý vědomostma z tohoto fóra, vyměnil lambdu, odpojil baterku, naučil mondíka znova jezdit a těšil se na výsledek. Po týdnu znova statický test a vyšlo 124. Divné říkal jsem si, auto nijak neškube a jezdí slušně, tak jsem se rozhodl závadu ignorovat, vymazal jsem registr poruch, tentokrát bez odpojení baterky a zkusil jsem ještě jen tak pro jistotu dynamický test. Vyšlo z toho 167??? Začal jsem tedy měřit spotřebu a teď to příjde, před opravou necelých 10 litrů - zvýšila se mi přes zimu, tu lambdu jsem už podezříval, příznaky byly,občas oblaky kouře, čpavý smrad z výfuku,atd. A teď po opravě si ten parchant chlemstá 12 litrů a ani nemrkne. Takže teď znova(asi po 14 dnech) statický test - samé jedničky, dynamický 167. Snímač polohy škrtící klapky jsem zkontroloval, přeměřil a je OK! Tak co je špatně!?!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2006 19:20 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2006 19:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Turistická 392, Neštěmice 40331
Ahoj, sorry že vstupuju do debaty,ale povedlo se mi najít pár odkazů, které jsou o diagnostice... koukal jsem sice jen na par,ale i tak mi přijde že tam je spouosta dobrých informací tak se mrkněte...

http://www.pc-autodiagnostika.cz
http://vag.ec.cz
http://auto-diagnostika.com
http://www.autoelectric.ru
http://www.id2.cz
http://306.frikulin.com/navody/cartopc.htm
http://www.hackersrussia.ru/Cells/OBD2/
http://www.obddiagnostics.com
http://chiptuner.ru/download.php
http://pweb.de.uu.net/pr-meyer.h/aldl.htm
http://www.batauto.com/
http://www.scantool.net/
http://www.palmerperformance.com/
http://www.motordiag.cz
http://www.customcarputers.com/obdII_software_links.htm
http://www.vitalengineering.co.uk/
http://www.aed.vltava2000.cz/store/defa ... tmentID=11
http://www.atal.cz/

_________________
Ford Escort r.v. 94, 1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 11:21 
Fajn stránky Jely, k připojení auta na PC potřebuješ převodník USB=>RS232+redukce na typ auta a nějakej ten softík, ale to už možná víš a jestli máš noťasa, tak už jsi dál než já.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 15:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud se někomu podaří načíst kódy na Escortu 95 a výše z OBD zásuvky, má u mě flašku.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 16:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A já přidám druhou. Po těch peripetiích, co jsem teď s autem měl celý týden...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2006 23:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Wizzy píše:
A já přidám druhou. Po těch peripetiích, co jsem teď s autem měl celý týden...
Né že bych byl alkoholik, ale tohle zní jako výzva... :D ...je jasný, že k přenosu na RS - 232 nebo USB je potřeba ten převodník což bych viděl na oddělovací optočleny + převod dat z car systému na PC serial data, jen vědět systém kodování toho OBD...to bude oříšek... :cry:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 20:48 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2006 19:36
Příspěvky: 13
Bydliště: Turistická 392, Neštěmice 40331
ahoj, četl jsem tady že se dá udělat diagnostika při zapnutém motoru, může mi někdo poradit jak na to... nikde jsem to tu nenašel. Moc dííík

_________________
Ford Escort r.v. 94, 1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2006 15:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Návod je tady http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ck%FD+test

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: info k diagnostice.
PříspěvekNapsal: 23 zář 2006 19:04 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
Ahoj lidi.Dnes jse mi podařilo vyblikat diagnostiku s tímto výsledkem.(Statický test).
48 48 2 27 25 27 25 1.
48-Spínač volnoběhu (ITS)-jen motory CFI
27-Snímač absolutního tlaku v sání (MAP)-hodnota příliš vysoká.
25-Snímač polohy škrtící klapky (TPS)-příliš velké napětí.

Mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?
Bude potřeba sehnat nové díly,nebo to nejsou závažnější věci.
Je pravda,že kolísá volnoběh a za jízdy to občas škubne.
Díky za radu.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika - návod
PříspěvekNapsal: 25 zář 2006 15:22 
Offline
Nováček

Registrován: 20 zář 2006 08:20
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha
Zdravím všechny,
Chtěl bych se zeptat k návodu na diagnostiku http://www.fordfans.cz/technics/diagnostika.pdf , který ve svém příspěvku uvedl mrazik. Je vněm používán termín STI, Self Test Input a při jeho spojení s kostrou GND se dá diagnostika podle tohoto návodu nějak "řídit". Je STI a GND v těch dvou pinech na 3-pinovém diagnostickém konektoru u EEC-IV, které se podle diagnostiky mají propojit ?
A dále, pokud by chybových kódů bylo víc, vypíše je statický test všechny, nebo vždy jen jeden kód a ostatní si počkají na vyblikáí ve frontě, dokud nebude ta první závada odstraněna ?
Díky

_________________
Escort 1.6 16V Zetec, 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2006 18:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Franto je to stejný návod, jako já mám na 1. stránce tohoto tématu. Propojí se vrchní dva kontakty - detailně popsáno jako STI a GND.
Pokud je chybových kódů více, vypíše samozřejmě všechny, i kdyby jich bylo 20.
Přečti si můj návod, tam je to jasné.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 08:43 
Offline
Nováček

Registrován: 01 bře 2005 21:14
Příspěvky: 8
Chtěl bych se zeptat jestli tahle diagnostika bude fungovat i u Escorta r.v.2/1995. Máte to někdo vyzkoušený??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2006 11:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Handlir pokud mas ten 3 pinovy kontakt, tak ano. Pokud ne, pak se podivej, jakou mas ridici jednotku - je to na ni napsany - a pokud to je EEC-IV, napichni se primo na ni. Je to tady v temtu popsany.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz