fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2006 17:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2004 08:14
Příspěvky: 138
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Podle informaci z oficialniho sevisu ford (chodim tam pro rady a obcas i neco koupim) je tech modifikaci docela dost. Konkretne muj motor ma nahore servo, pod tim je alternator a dole je klima. Budu menit jeste drazkovy remeny, tak ti to muzu nafotit a trosku popsat. Nebo by jsi se na to mohl podivat, protoze v nedeli pojedu kolem Mnisku. Posli mi na maila nebo SZ tvoje cislo a muzeme se domluvit.

_________________
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW, vyroben 10/2001, klima, el. okna, ....
Ford Fiesta 1.4, 59 kW, rv. 04/2004, 5 dv., Powershift převodovka, ...
historie
Ford Fiesta 1.1 37 kW, rv. 1996, rv. 12/1995 2x airbag => stříbrná Fifinka
Ford Escort combi 1.8 TD 51 kW Ghia r.v. 1997, klima, šíbr, elektrika všude, totálně originální stav.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 13:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud motor kovově klepe, vypadá to na vadný vstřik, nebo několik vstřiků. Dá se to zjistit povolováním převlečných matic na vstřikovacích tryskách. Pokud je vstřik dobrý, motor začne vynechávat vlivem toho povolení, pokud se to nemění, tak je vstřík vadný. Ve vyšších otáčkách, se tento efekt klepání ztrácí, pokud je vstřik vadný jen jeden, jde to poznat tím klepáním a motor jde jakoby na 3 válce. Pokud by měl motor celkově ostrý zvuk, jednalo by se o posunutí počátku vstřiku čerpadla, buď přímo na čerpadle, nebo na řemenu o zub. Jeslti máš starší rozvody a byls nyní na emisích a točili to na max., tak to mohlo přeskočit snadno, nejdřív zkontroluj nastavení rozvodů pomocí aretačních trnů, a pak ty vstřiky.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 07:26 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2006 14:05
Příspěvky: 9
Bydliště: Jižní morava
Tak jsem to nevydržel a zajel do servisu. Tam mě vysvětlili, že pokud je závada v motoru, tak se musí projevit rachod i při stojícím autě. Mě se ale ozývalo kovové klepání hlavně při tahu motoru za jízdy. Tak jsem najel na rampu a je to jasný, odešel katalizátor - něco se tam uvolnilo. To jsem v pondělí udělal emise a v úterý mě to v Brně začalo.Tomu se říká klika. Díky za rady, moc mě pomohly,aspoň se má člověk od něčeho odrazit při hledání.

_________________
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 07:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Tŕň k zaisteniu kĺuky je jednoduchý. Napr. šesťhran 13-14mm dlhý cca 120mm. Z jednej strany osústružiť na priemer 10mm do vzdialenosti 47mm. Potom znova stočiť na priemer cca 7 mm ale len do vzdialenosti 37 mm. Na priemer 10mm čo zostal po predchádzajúcom opracovaní narezať závit M10, a máš to hotové. Zostane ti dlhý šesťhran na pohodlné naskrutkovanie do bloku, asi 10mm závitu M10 a do konca 7mm tyčka.
Dôležité je dodržať tých 47mm.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: HOTOVO
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 10:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Tak a mám to za sebou!!!!!!
Rozvody jsou hotové ( dobrém smyslu ), před chvílí jsem to startnul a běží to a jsem štastnej jak blecha.
Tímto bych chtěl hrozně ale hrozně moc poděkovat místnímu RÁDCI WALKERovi za poskytnutí rad a návodů.
Dělal jsem to poprvé u Escorta včera celý den a dnes nějaké 2 hodiny.
Nejhorší je to vše odstrojit a zase namašlit zpátky!
A můžu Vám říct že to není vůbec těžké, jak jsem to viděl v realitě tak je to jak facka.
Měnil jsem jak řemen čerpadla tak řemen vačky, spolu se všemi napínacími kladkama.
Kdyby byl zájem mohu poskytnout jednoduchá fota!!!!

Ještě jednou děkuji Walkerovi.

:smt023

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 11:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Díra pro aretaci klikovky
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zašroubovaný aretační kolík který jsem si nechal vyrobit dle Etze

Obrázek

Ale před zašroubováním jsem točil klikou až díra v čerpadle byla cca na 11hod. a po zašroubování kolíku jsem točil dále až klika narazila na kolík, potě jsem strčil do čerpadla Lucas vrták o prům.6,5mm

Obrázek
Obrázek

Odšroubovat víko ventilů ( 3x M6 ) a strčit plocháč do zářezu vačky

Obrázek
Obrázek

Pak povolit viz obrázek

Obrázek

Potom sundat řemeny a nasadit nové.
Po sundání aretačních trnů protočit ručně a zkontrolovat znovu značky
pokud vše O.K. tak zabalit a odjet


Před výměnou
Obrázek
Po výměně
Obrázek

Já jsem měnil všechny tři napínací kladky viz výše vyznačemé šipky
A takhle to vypadá ve finále

Obrázek

Walker jistě mé překlepy a nejasnosti prosím poopraví!

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 19:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Dobry fotky.Jen mi rekni, jak "dobre" se sundava altik s kompresorem.Ja ho nemoh povolit(altik).Pak teda ty rozvody co jsi tam mel ,teda ty byly dost zasrany.Ja je mam nachystany taky na vymenu,ale i s pumpou.Proc jsi ji nemenil taky?A neprosakuje ti olej pod gumou co je vespod pod oz.kolem na klice?Tesni to nejak i ol.cerpadlo nad ni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Altík: povolit napínák sklopit dolů,a potom to přijde přístup jak k penězům,dva 13ky klíče a prostě se nějak dostat na ty dva hlavní co drží altík.já jsem je samozřejmě ukroutil,ale potom jsem tam dal celou šroubovici skrz a jen přitáhl na krajích matkama. jak to povolíš musíš povolit 4x vruty s 10kovým šestihranem které drží celý ten příšník chladiče, v návodu píšou zavěsit chladič,ale já jsem to nechal viset na hadicích.Příčník spustíš a vyhneš směrem dobředu.Pak jde altík lehce dolů ( naše vaše )
Kompresor klimy je v poho. Povolit ty dlouhé šrouby na 13ku klíš a spustit a nechat viset na hadicích, já jsem ty šrouby taky ukroutil protože drží v hliníkovém odlitku a co má to železo v tom dělat,že? Odvrtat přeřezat zývit a dát druhé dlouhé šrouby.

Vodní pumpu jsem nesledoval v jakém je stavu,protože jsem nechtěl vypouštět celý chladící systém, který funguje.

A naco se ptáš ohledně nětěsnosti?Nevím co tím myslíš OZ KOLO na klíče?
Tam je všude netěsnost,hlavně těsnění pod vanou, které budu měnit až budu měnit olej a to je cca 6.000km

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2007 20:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslim ozubene kolo na klice(gufero) a to je cele prekryte tou gumou,ktera zasahuje i na ozubene kolo cerpadla oleje.Myslel jsem jestli ti to vsechno tesni.Samozrejmne ty ozubena kola jsou nad ni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 09:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
4 Karel:

Tak asi zřejmě došlo na to gufero u klliky. Začíná mi mokvat spodní kryt rozvodů,takže to asi zřejmě vypadá na to gufero,
nevíš náhodou jaké tam příjde VxŠxH?
Nevíte čím jiným by to mohlo být?
Těsnění pod víkem vahadel neteče,to je O.K.

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 17:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Je tam gufero slozene ze dvou casti.Kluzny krouzek asi ze silikonu a gufero.Kup jedine u Forda.Stoji 500-600Kc,uz nevim.Me to taky mokvalo,ale ne tim guferem ,ale nad klikou je ol.cerpadlo a asi tim me to mokva,ale jen kdys dam novy olej.Napred se koukni odkud to tece.Nebo koupis zbytecne gufero jako ja.Pri vymene rozvodu ho ale stejne vymenim.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 18:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Dnes jsme volal k Fordům a tam stojí:
Opava: 392.-
Olomouc: 427.-


Tak jsem to opět rozebral,al zaplať pán bůh gufero to není,je to servo řízení
Následující otázka zní:
-jak se stahuje ten náboj co drží řemenici?
-co je tam za gufero nebo těsnění?

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2007 19:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
tak dnes jsem vyměnil rozvody a vodní pumpu ,dík moc Perňovi a walkerovi za pěkné fotky a slušný pokec na foru kolem vyměny rozvodu . Šlo to v pohodě akorát jsem kliku nearetoval jen jsem si udělal rysku / ona už tam byla / protože se mi nechtělo shazovat alternator s kompresorem . tak ještě jednou dík kluci :D

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2007 21:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak jsem zjistil, že ta sada SKF jsou kladky SKF a všechny řemeny jsou Gates, takže už to mám objednáno. 3 kladky, rozvodový řemen, řemen na vstřikovací čerpadlo a řemen na alternátor celkem za nějakých nakonec ne za 2781,- ale 2840,- vč. DPH protože jsem dostal slevu 3% místo 5% protože jsem k tomu nevzal i vodní pumpu. Vodní pumpu jsem objednal Meyle za 1280,- v obchodě o pár metrů dál. V tom prvním mi dali nejdřív nabídku na pumpu SKF za 1470,- ale pak zjistili že u dodavatele u kterého tu cenu mají není na skladě a asi delší dobu nebude a u jiného jejich dodavatele ta stejná SKF pumpa stojí kolem 2500,-. Takže komplet i s vodní pumpou a řemenem na alternátor za 4120,-

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2008 07:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja pri vymene zjistil ,ze mi nesedi kolo na vacce a to bych bez trnu asi nezjistil.Musel jsem obe kola povolit(vacka+na cerpadle)a doladit ,aby ta drazka sedela.To kolo na rozvodech drzi jen kuzel a M6 srub,coz je teda odvaha od konstrukce a strach od ridice ze se to otoci a ventily jsou v riti.Vysledek je ten,za motor ve vyssich otackach je tissi a auto ma vetsi tah v kopcich.Takze ona ta aretace vsemi trny jen tak zbytecna nebude.Jinak v tom vypise chybi asi(uz nevim)5 kulatinka(vrtak)na aretaci cerpadla.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2008 11:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
trn vačky je průměr 6mm, trn vstřikovacího čerpadla Lucas 9.5mm a Bosch 6mm.Můžete použít vrtáky.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2008 22:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
je to tak,teda aspon co se týče Forda podle montážní knihy.Dokonce jsem se setkal i s průměrem 6.5 u Lucase.Stejně o ty aretace čerpadla nejde to něčím zaaretuješ důležitá je ta aretace klikového hřídele.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 09:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja teda nemel urcite 9,5.Apokud nemas budik, tak jak nastavis presne cerpadlo?Ma zkusenost je dat trny a plochac a mas jistotu ze je to OK.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2008 12:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
No a já když jsem si dělal na Fordu rozvody jsem tam měl 9,5 ,a znám i jiné .Jinak pošli mailovou adresu já Ti odešlu výtažek z té knihy kde to napsané dokonce i je.Je to kniha oprava a diagnostika FORD 89 - 2006 .Jinak bez digitálního úchylkoměru neseřídíš přesně.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Naposledy upravil catrr dne 06 led 2008 13:57, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 21:59 
Offline
Nováček

Registrován: 31 led 2008 20:51
Příspěvky: 2
Bydliště: Levoča Slovakia
Mam otazku. Bude mi na moju fiestu 1.9d 44kw pasovat trn vyrobeny podla knihy H.R.Etzold-fiesta 4/89-7/96 ked ja mam r.v.1999. Prosim o radu,nerad by som sa do demontaze pustal bez neho.

_________________
Fiesta 1.8D ENDURA-DE r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz