fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teplota motoru v zimě?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 12:05 
Teploměr mi při jízdě při současných teplotách sotva doleze na N ve slově normal, je to tak v pořádku? Kdysi u starýho fiata 125P jsem dával před chladič kus sololitu, zakrýval ho asi polovinu, aby se motor dostatečně zahřál. Mám to udělat i u Forda nebo je to nesmysl? Přeci jezdit se studeným motorem=vyšší mechanické opotřebení.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2004 12:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Když ti dobře nefunguje termostat, tak kus lepenky před chladič pomůže. Ale nemsmíš ho pak zapomenout vytáhnout při popojíždění v zácpě, nebo když se trochu oteplí a pojedeš někde dál. Mohl bys taky uvařit motor, ale to je ti asi jasné.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 10:00 
Tak to mne taky vyleze teplomer tak max. k N., trochu jsem z toho nervozni, protoze neohraty motor = vyssi opotrebeni a vyssi spotreba. Prece si nebudu davat hadr pres chladic jak na stare skodovce? Ale kdyz jsem stal v Praze desitky minut v kolone, tak teplomer vylezl az k L. Nevite nekdo, kolik stupnu odpovida spodni a horni hranici pasma NORMAL?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: -
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 10:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2004 10:33
Příspěvky: 32
Bydliště: u Prahy
Když někde stojím tak jsem maximálně za NOR. Jinak N standardně.

_________________
--------------------------------------------------
Ford Escort Combi CLX 1997/06 CVH 1.4 EFI PTE, TOURMALLARD GREEN
No teď zrada
FIAT Ulysse, 2.0 16V 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 10:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Tak to ja mam zcely odlisny problem.
V lete se mi rucicka sotva hnula (zvedla se z minima jen v zacpe) a co klesly teploty, rucicka se casto pohybuje u pismene R a jednou uz byla kousicek od cerveneho pole!!!!!
Dolil jsem cca 1L chladici kapaliny a asi se to trosku zlepsilo, ale stejne je to postavene na hlavu, ze v lete v 30ti stupnovych vedrech se rucicka sotva pohla a v zime se malem zavari..........
Cim to???


Pozn.: Taky jsem si vsiml ze se rychle zahriva pri jizde na plny plyn pri nizkych otackach (motor se dusi) a hrozne spatne mi jdou otacky motoru od 3000 nahoru na 3ku a vyssi rychlostni stupne...
Jak se pozna ze motor jede jen na 3 (2) valce?
Ze by se blizil konec meho XRka??? :evil:

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 11:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
radsi tam davajete originalni fordackej termostat nez nejakou druhovyrobu, muze se otvirat pri nespravny teplote.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 11:55 
Hoši podle mě ten teploměr je označen proto NORMAL protože má velikou vůli v měření teploty . Já to vidím tak : pokud se ti vzduch jak vychází z palubovky ohřeje natolik ,že po 5 min. tam sotva udržíš ruku tak je vše v pořádku i když ručička ukazuje před N . :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 14:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Teď v zimě je pěkně na ukazateli teploty vidět kdy se otevře termostat. Nejprve mi teplota vyleze na R a když se termostat otevře tak spadne na N aby se po pár minutách ustálila mezi O-R.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 20:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2004 12:49
Příspěvky: 70
Bydliště: Praha 8
Tak to ja pokud nejedu v nejaky kolone tak se rucicka sotva dostane z byleho pole, jen tak tesne nad a topi to myzerne

_________________
Ford escort combi rv.94 18 16v (77kw EFI)
DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 lis 2004 05:45
Příspěvky: 74
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravim všechny Escorťáky, ja jen bych k té teplotě něco přidal, ale co se týče ropáků, taky mě to trochu strašilo proč se tolik neohřívá, doleze sotva k N, tak jsem jel k automechanikovi a ten říkal, že je to uplně normální u nafťáka,ten se prej málo kdy v zimě ohřeje a v létě prej pohoda 120 stupňů, prej je to ,,papiňák"! No nevim jestli si ze mně dělal srandu,ale věřim mu je to dobrej automechanik :roll: Toď vše. :mrgreen:

_________________
Historie - Ford Escort combi 1,8TD (66KW), r.v.10/97 výbava 2xairbag,klima,ABS....atd.
Současnost : Peugeot 406 2.0 HDI,r.v.01, výbava : všechno co to má mít :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2004 14:18 
No tak mně se dostane z bílého pole do normalu, ale k N se pak už z hranice bílá/normal ani nehne.Mám zkusit vyměnit termostat?
V autě je jinak teplo za cca 3 minuty


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2004 10:45 
Mě ručička teď vylejzá také sotva jen k N, ale auto topí dobře. V létě jsem jezdil bežně na R, někdy i hodně za, dokonce se mi jednou, když jsem to táhnul do hodně dlouhýho kopce na dvojku, zapnul větrák. Tak snad je to dobrý. Ale ten rozptyl je opravdu velkej. MMCH od jara mám "novej" termostat, zřejmě druhovýroba, a čerpadlo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2004 12:19 
Tak jsem přidělal před chladič gumovou zástěrku o rozměrech asi 50x30 cm v ní vyřízl 5 děr o průměru cca 6 cm a teplota je teď OK. Po dálnici kolem 140Km/h teploměr na O a při courání po městě v koloně trochu za R. :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2004 12:37 
ad choose:

Dej časem vědět, jestli se Ti zlepšila spotřeba...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 17:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2004 12:49
Příspěvky: 70
Bydliště: Praha 8
Tak sem dneska vymnenil termostat a po ujeti cca. 3km to krasne topi, takze
je toto forum hodne uzitecny. Diky

_________________
Ford escort combi rv.94 18 16v (77kw EFI)
DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Taky mi teplomer moc nevyleze
PříspěvekNapsal: 18 pro 2004 20:18 
Ahoj, taky mi teplomer moc nevyleze, k N ani nahodou, je to kousek za biolym polem. Ale auto topi dobre. Myslite, ze ten motor muze byt pod provozni teplotou, nebo to jen blbe ukazuje?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2004 13:49 
Mně ukazatel teploty vylezl dříve také maximálně k písmenu N, v zácpách potom i dál. Auto i v zimě topilo celkem slušně, ale nedalo mi to a termostat jsem vyměnil. Stál 463 Kč včetně těsnění (originál Motorcraft) a teď se motor ohřívá o poznání rychleji, podstatně lépe topí a ukazatel se drží mezi R a M ve slově NORMAL. Vzhledem k tomu, že by měla jít sotřeba podstatně dolů, hlavně při krátkých jízdách po městě, tak si myslím, že ta investice stojí za to. Výměna jednoduchá, zvládne ji i laik...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 09:24 
2 Lukáš: No fakt je, že spotřeba nic moc, kolem 9-10 l/100km. Sice jezdím dost po městě, ale jezdím úsporně, žádné velké zrychlování, kolem 2 000 ot./min a dlouhé dojezdy na kvalt nebo neutrál...
Ten termostat mají i v normálních autopotřebách, nebo musím do nějaké speciální prodejny pro Fordy? Omlouvám se za "blbej" dotaz, ale auto mám pár měsíců a zatím jsem jen jezdil :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 09:31 
Kup si originál, já koupil druhovýrobu, měnil jsem ho minulou zimu a teď už by ho to chtělo vyměnit znova, zase je to v bílém poli, předtím po výměně to šlo super furt byla ručička ve prostřed ať byla zácpa nebo sem jel 160 po dálnici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 pro 2004 11:37 
Tak to já mám dilema - vyměnit či nevyměnit. Od jara mám nový termostat (druhovýroba). V létě v pohodě ručička uprostřed, větrák spíná u někde u A, v zácpě dolezla i k L. Teď v zimě běžně maximálně na N.... Co s tím?...


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz