fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Regulator?
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 13:31 
Offline
Nováček

Registrován: 21 črc 2006 11:27
Příspěvky: 8
Bydliště: West
Ahoj,resim problem na F.Eskort 1,8D,kod ABE,r.v.1995\05.

Auto nedobiji.Shanim regulator a podle cisla na reg.jsme v katalogach nenasli nic.
Je na nem....21TR.
28000A
0391
Zda se mi,ze je to opet nejaky mezityp a tezko se sezene.

Prosim,mate nekdo neco podobneho? Nebo na prodej? (V katalogu sem nasel reg.ktery tomu tvarove odpovida od HELL-Y)

Predem diky...

_________________
:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 13:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Co je to za alternátor? (Přesný typ!)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Pokud je regulátor funkční, a jsou jen obroušené uhlíky, lze vyměnit jen tyto, je to už vyzkoušeno na mnoha autech, a chodí to super, cena uhlíků cca 20-30 kč, cena regulátoru cca 1000,- kč, a výsledek je stejný. Stačí koupit uhlíky do novějšího typu altíku s vlatním regulátorem z Favorita, přepájet místo původních, a je hotovo, práce tak na půl hodiny.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 19:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Můžu jen potvrdit, Walker má pravdu. Nedávno jsem je , dle jeho rad, taky měnil. Uhlíky na favorita 24 Kč. Trošku jsem je obrousil a šlape to jak hodinky.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2006 19:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Taky jsem to tak jednou resil.Pokud mermomoci chces novej ,tak zkus tady http://www.autoelektrika.cz/

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 00:55 
Offline
Nováček

Registrován: 21 črc 2006 11:27
Příspěvky: 8
Bydliště: West
:D dekuji moc za rady...
Jelikoz mam nejakou tu zkusenost s opravou alter.i s vymenou uhliku a jak pisete ze pasuji z favorita,to vse vim.Ale zda se my ze ty uhliky byly jeste dost dlouhe.A kdyby to bylo uhlikama tak to alespon trochu dobiji...si myslim.

Uvitam kazdou zkusenost ohledne mereni regulatoru....Zjistil jsem ze je alternator z TD forda proto nemuzu dohledat spravnost toho reg.V reg.je tranzistor? asi s cislem 9043 a pod nim L4 coz je samozrejme nehledatelne...

Pokud nekdo ma zkusenost s tim ze staci vymenit uhliky (i kdyz tamty jsou jeste pomerne dlouhe) tak to vyzkousim,ale je to docela pakarna to tam montovat a zase vyndavat,tak se radeji ptam...

Dik :smt038

_________________
:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 11:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
S Walkerem jsem to taky resil ! Nam to taky nedobijelo, uhliky jsem menil, vsechny kontakty vylestil do nejvyssiho lesku a stejnak nic, ja bych rek nam to delal ten regulator pac byl ten regulacni tranzistor v tom pouzdre TO3 dost orezlej a na urcitejch mistech byl temer prorezlej. Ale podarilo se nam sehnat jinej alternator za pakatel tak jsem jen vymenil uhliky a asi po 100km si ty uhliky poradne sedly a je tam kolem 14V a muzeme spokojene svitit a ventilovat se nejednou ! To driv nebylo mozny :-(

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 13:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2004 17:46
Příspěvky: 70
čau zdravím všechny.Nejlepší by bylo ,pokud to nebude uhlíkama opsat přesně výrobce a typ altíku.Někdy bývá nalepená nálepka od Motorkraftu s číslem,které nemusí říkat vůbec nic,ale stačí ji opatrně odloupnout a je tam originál číslo i výrobce,který už je uveden v každém katalogu.Já jsem měl podobný problém a byl to nakonec Bosh.Koupil jsem relé a bylo po problémech.Podle toho typovýho čísla Ti prodají uplně všechno,od ložisek,přes relé až po diodový blok nebo sběrný kroužky na uhlíky.Ty jsou ale potřeba odpájet,nalisovat a potom stočit na soustruhu,aby neházely.

_________________
FORD ESCORT 1,8D r.v.95/7 MKVII automatické rožíhání světel,cd měnič,teploměr venkovní teploty ala opel(panel hodiny datum teplota) prodán.Nyní ford focus I 1.8 TdDi 66 kW a na starosti ford galaxi 1.9 PD 2001 r.v.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 18:56 
Offline
Nováček

Registrován: 21 črc 2006 11:27
Příspěvky: 8
Bydliště: West
Ok pokusim se zde napsat par cisel co jsem nasel na samolepce...S drabkem06 jsme dnes hledali a zjistil ze je to altik z
Ford Sieery 1,8 Sapphire-TD nebo Ford Sieera 1,8TD PickUp.

Na altiku je U.K., G4X2A, 04-91, A127-55, 154022307D ,89FF10300CD.

Altik je pry pouzivan i v autech typu FORD,MAN,MITSHUBISHI,VOLVO.

Pokud nekdo prosim sezenete odkaz kde se da koupi ten regulator budu hrozne rad...Dekuji predem

Hlavni diky patri drabkovi06 hrozne mi pomohl.... :smt038 :smt109

_________________
:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ten se používal i v escortech, je to ital, výrobek Magnetti Marelli, Ten regulátor je uzavřenej do takovýho kovovýho pouzdra, osobně bych se na něj vy...., má zadní ložisko jehlový, a je vůbec takovej podivnej, Bosch je Bosch. Takže jedině hledat firmu co ty italy opravuje.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 21:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Hmm, dokonce. Ja sem nasel jenom ze se zrovna tenhle altik pouzival jen ve Sierach, tak buh vi co dela v tomhle aute. No, mozny je vsechno, hlavne aby se to podarilo opravit !!!

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2006 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Sundejte ten černej plastovej dekl, a uvidíte nápis Magnetti Marelli. Ale jak říkám ital je ital, Fiat a Beretta se vždycky kousne když to člověk nejmíň potřebuje..... 8)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 07:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To je takovýhle regulátor?
http://www.woodauto.com/Component.aspx?Ref=VRG3688
Pravý sloupec možné alternativní typy.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 10:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Přesně tak... :smt023

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 10:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Ale nenapada me, jak to sem levne dostat ! :D

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já bych prubnul ty uhlíky, je to levný, a původní určo nebudou až tak dlouhý, páč jestli jste to měli venku, tak na vás vykoukly hodně utopený kroužky o malým průměru, kus co jsem já měl v ruce měl ty kroužky hoooodně sjetý, je tam problém v tom že uhlíky jsou moc tvrdý a kroužky zase ne, takže se obrušuje oboje. Já dal do Bosche kroužky ze škodky a uhlíky taky, a mám pokoj, páč jestli něco na škodkách drželo, tak to byly altíky.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 11:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Tak přesně s tímhle altíkem (Magnetti Marelli) jsem měl problémy! Vyměnil jsem uhlíky. Vše v poho, ale asi za měsíc to zase přestalo dobíjet. Chyba byla v regulátoru (ale v těch uhlíkách asi taky).
Pokud rozebereš regulátor, jsou tam 3 drátky, které mají být přiletovány k plíškům, co jsou zasany ve výku (protikusu) rozebraného regulátoru (jsou napojeny na konektor, co vede dovnitř do altíku - žlutý kabel). Tam pravděpodobně bylo použito málo cínu a drátky se odtrhly a jen se těch plíšků dotýkali. Přiletoval jsem je a je všechno OK. :wink:

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 13:42 
Offline
Nováček

Registrován: 21 črc 2006 11:27
Příspěvky: 8
Bydliště: West
:D tak je to presne ten obrazek toho reg.!!! drabek06 mi jeste poradil koupit ten tzv.normalne sehnatelny :) na forda a vyndat ten reg.a napasovat ho do tohoto.

Co se tyce tech dratku tak jsem na ne koukal...uz jsem to cele rozebral a shanel ten asi tranzistor 9043...je to nejaky jejich obvod asi...

_________________
:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 13:47 
Offline
Nováček

Registrován: 21 črc 2006 11:27
Příspěvky: 8
Bydliště: West
Jinak mockrat dekuji za cenne rady od Vsech!!!! :D

_________________
:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 13:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
VPetr píše:
:D tak je to presne ten obrazek toho reg.!!! drabek06 mi jeste poradil koupit ten tzv.normalne sehnatelny :) na forda a vyndat ten reg.a napasovat ho do tohoto.

Co se tyce tech dratku tak jsem na ne koukal...uz jsem to cele rozebral a shanel ten asi tranzistor 9043...je to nejaky jejich obvod asi...
Nějak jsem nepochopil Drábkův postup...to jako dát do Magnetti Marelli regulátor z Bosche... jestli jo, tak to dost určitě nepůjde, páč je každej kus uplně jinej... :shock:

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz