fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 20 zář 2024 21:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 13:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Ten regulacni tranzistor asi nesezenes, to je nejakej jejich prvek v kterym se skrejva vic nez kus kremiku, bude tam i nejakej obvod na porovnavani a tak . . . No jedine proste vzit tek klasickej regulator z Bosch altiku a cely to prepajet na draty, princip vsech altiku je stejnej tak by to snad mohlo behat . . . :smt102

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A jestli myslíte jen přehodit ten eletronickej bazmek z Bosche a napasovat to do držáku toho taliána, tak vám držím palce aby vám to vyšlo, je to asi šílená práce, dodám jen nekupovat fordí regulátor, stojí litr, ale regulátor do fáva stojí cca 260,- kč, což je téměř čtvrtinový náklad za stejnou věc, je to na 95% stejný, do Bosche to nejde jen kvůli jiné rozteči upevňovacích šroubů, jinak elektronika je stejná...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Ja jsem videl na Autokelly regulator do Bosch altiku za 300Kč, ale do Fava se da sehnat lip a temer vsude, to je fakt . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 21:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já bych vzhledem k stavu toho altíku radši sehnal ten Bosch, tady prožijete očistec s tím pasováním, a nakonec budou kroužky v hajzlu, nebo se za chvíli vysype to jehlový ložisko, jedinej problém je, že né v každým vrakáči maj altík do ropáka, ale nemusí být nutně escovej, fiesta, sierra, orion ho maj stejnej, řemenice klíňák nebo plochej snad nehrajou roli, přinejhorším se přehodí řemenice ze starého, ten při nákupu doporučuju vzít sebou, pak to lze porovnat.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2006 17:11 
Rád bych na tuhle diskuzi navázal a prosím o radu.

Mám zníněný alternátor, regulátor viz. obrázek. Přestal mi dobíjet, jeden uhlík se mi zdál už krátký, a tak podle rady jsem tam dal zbroušené favoriťácké uhlíky a stále nedobíjím.

Změřil jsem výstupní napětí přímo na kontaktech regulátoru a na těch vetších konektorech je napětí 0.44 V, na tom menším je 0,66V. Ohmické proměření mi ukázalo při nastavení měřáku na 20 K hodnotu cca 3,6 na velkých konektorech a cca 7,5 na malém konektoru.

Dotaz zní, jaká je příčina? Kostra je dobrá, ale dovnitř do altíku vede kostra drátkem a jestli není problém ve vnitř nevím, rozebrat to neumím, taky nevím, jestli ohmické hodnoty regulátoru jsou OK, kdyby jste někdo věděl, nebo měl na zápujční zkoušku jiný, budu rád (Praha)

Na vrakáči za alternátor chtěli 2500 ,- :(
Jo a kontrolka dobíjení na palubní desce po nastartování zhasíná, což nechápu, to jí stačí napájení modrým drátkem s hodnotou 0.66 V ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2006 20:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslim ze levnejsi je to sundat a dat autoelektr.Ten ti udela GO a jezdis dalsich 100000km.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz