fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 21:44 
Ahoj,

prosím o radu, jakým stylem jdou vyndat konektory z umělohmotný krytky u relé žhavení. V pořádku jsem jí z relátka ztáhnul, ale uhnil mi červený kablík co přivádí napětí a za boha nemůžu vytáhnout ten zbytek, co byl na konci drátu. Nehnu ani s ostatními, takže to nemohu odpojit, abych to více omrknul doma pod lampou. Bude to tam zarezlý, nebo je potřeba nějaký speciální grift ? Díky za odpověď, narad bych to zbytečně rozštípal.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 21:00 
tak jsem ten kablík dočasně nabastlil, podařilo se mi nožem roztháhnout packy starýho očka, nebo co tam je, a nosovkami tam kablík zase přichytit..

když už jsem se rozepsal, dopíšu zbytek pro ty, kdo mají čas si počíst, vše souvisí s elektrikou, tak snad to není na smetiště. Nepojídný jsem už asi týden. Zaseklý mechanismus centrálního zamykání my vyštavil baterku, po opravě OK, ale když jsem kontroloval vše možné kvůli odběrů elektřiny při vypnutých klíčkách, zůstal my v ruce uhnilý kabel mezi startérem a přitahovací cívkou. Doma jsem rozebral, pročistil a proměřil startér i cívku, udělal nový spojovací kabel(silný pletený) a namontoval zpět, snad se tím odstraní i občasné potíže s nestartováním, které se nahodile stávaly zejména v teplém počasí). Nežádoucí odběry elektřiny zmizely, pak jsem měl potíže s nežhavením, uhnilý kabel opraven viz popis výše (způsobeno zpuchřelou a děravou krycí gumou, takže se tam držela vlhkost a dnes jsem zjistil, že nedobíjím, proměřeno hned u alternátoru, takže mě čeká rozebrání.

To už nemůže být náhoda, další auto které jednou koupím nesmí mic nic společného se značkou FORD, BOSCH, takže nejspíš nějaký japonec.
Přesto, zkusím mu dát ještě šanci..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Chápu tvoje rozčarování, ale s patnáctiletým japoncem budeš mít stejné problémy, ovšem s tím, že za náhradní díly dáš třikrát tolik. Jak říká jeden můj známý: "starý auto a mladá ženská - drbačka do koce života".

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 01 zář 2006 13:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 13:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Wizzy to trefil přesně, a japonec nemusí být nijak starý, stačí se podívat k servisům těchto značek, prázdno tam nemají, a mechanici maj co dělat. Příkladně mame doma jednoho nejmenovaného japonce, u něhož došlo k banální závadě cívky startéru, a bylo nutno tuto cívku vyměnit. Nová cívka stojí okolo 5000,-, celý startér pouhých 12500,-. Stáří našeho japonce je 6 let. Takže zas tak zázračné stroje to nejsou.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2006 14:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Já už jsem s opravou altíků a startérů smířen.Jelikož mám vždy starší auto,tak mě to zatím nikdy neminulo.Altík jsem dělal na MkVII před 3 měsíci a teď mě čeká starter.Prevít, občas potřebuje podrbat kladivem, aby se začal točit (a to ještě pomalu jen tak tak aby se neřeklo).Takže doufám,že to budou jen uhlíky.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz