fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Poradte pomozte netěsnost motoru
PříspěvekNapsal: 23 říj 2006 21:54 
Jde o takovou vec nahore jak je saní mi docela dost unika olej vzdycky unikal jenom trochu ze to bylo jen orosene,ale ted mam uplne zablitej motor,koukal jsem na to na rampe a unika to tam nekde u svodu nad hlavou,v servisu mi nedokazali poradit prej motor v hajzlu.Ale takhl to uniká od začátku,je to dovezeny auto ze Španělska Ford Orion RV.1993 18/16v 77kw 105hp.
Najde se nekdo kdo poradi jak zavadu odstranit?

Všem moc díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 10:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak takhle kuriózní závadu mám taky, nejdřív jsem myslel, že to uniká kolem čidla TPS na polohu vaček, to jsem přetěsnil a nic.
Až minulý týden jsem měl nastartovaný ohřátý motor a koukám ono to bublá na straně co jsou ucpaný díry po vrtání kanálů mazání, konkrétně ta nad indukční cívkou taky nějak nevím co s tím dělat, asi to vytočím, namáznu lukoprenem a našroubuju to zpátky...................

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 10:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tady
Obrázek

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 15:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hlavicka k pomilovani,nadhera!!!! Zalepit Loctitem, nebo podobnym sajrajtem, sice se to asi nevytoci, ale kdyby nahodou, bylo by zadelano na maler.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2006 19:21 
Tak tohle jsem uz davno provedl pred rokem jsem to pretřesnoval,ale neni to ono.Pujcim si jiny auto a ten motor puijde ven. Kdyby mel aspon clovek nějaké schéma abych vedel kde co presne je a mohl vyloučit postupně veskere tesnění. Víte nejhorší je ze olej líná a tak prave tam kde je vydet nejvic tak nemusi zrovna od tam tud téct. Jo jinak mám najeto 154000km a porad leju stejný olej Castrol 5w40 - který měníš po 50.000 Km - doplnil Mrazik.
Dá se tedy sehnat někde nejake schema k tomu motoru ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradte pomozte netěsnost motoru
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 07:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jindrich píše:
...prej motor v hajzlu...


No jestli měníš olej po padesáti tisících, tak ta diagnóza se opravdu moc mýlit nemusí :wink:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 19:02 
Opravdu nevym tlaky dobry starty na na otoceni spotreba v poradku,jak se pozna spatnej motor?
No a ty vymeny drzim se toho jak je to napsany,,a pise se doporucena vymena 45000km. Samozrejme nejsem zadnej profik a rad si necham poradit od nekoho kdo ma skusenosti.
Zrovna dneska rikal kluk ze to klidne muze bejt simering v motoru nebo v prevodovce,uvydime.
Zatim dekuju,a pokud to vyresim tak hned dam vedet.
PS. ten olej tece od zacatku co auto mam.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 19:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
A kde to píšou? :shock:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 20:24 
Jednou jsem cetl letak od Mogulu av nem u kazdeho produktu bylo do podrobna napsano kdy a za jakych podminek menit olej,je tedy pravda ze tam bylo udavana vymena na novem aute,zde na teto adrese bylo odpovedeno na moji otazku tak ze mohu menit kazdych 30000. Jedna se o spolecnost Ústav paliv a maziv, a.s. Muzes se podivat na otazky a odpovedi,a nebo jim rovnou napsat a oni ti odpovi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 20:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Jindřich: Když jezdíš s autem na krátké vzdálenosti tak olej má původní vlastnosti asi 3000 km pak je v něm už tolik benzínu od studených startů, že se změní jeho molekulární struktura natolik, že je takřka nepoužitelný. Sám jsem si nechal udělat v tribotechnické labarotoři analýzu vzorku oleje po těch 3t km kdy jsem převážně jezdil trasy okolo 5 km a olej byl na výměnu. Když jezdíš dálkové trasy alespoň 100km a pojíždky jen občas tak je dobré olej měnit po 10 -12 t km. Jesti je tvůj motor Ok poznáš nejlépe po změření kompresních tlaků.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 20:35 
Tak tedy zkusim nechat premerit tlaky. A uvydime jake hodnoty z to vylezou.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 20:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
no jestli lítá tlak do oleje, tak moc dobrý nebudou...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 21:18 
Ja nevym ale myslim ze budou dobry,Myslim ze by se to nekde objevilo menil jsem olej pred dvěma mesíci a mám nejeto na nej uz 5000km a porad je ho dost,a kdyz sem ho menil po tech 50000km tak tam chybelo pul litru oleje. A jinak si myslim ze kdyby to litalo do oleje tak by to moc nejelo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 21:20 
Standa píše:
To Jindřich: Když jezdíš s autem na krátké vzdálenosti tak olej má původní vlastnosti asi 3000 km pak je v něm už tolik benzínu od studených startů, že se změní jeho molekulární struktura natolik, že je takřka nepoužitelný. Sám jsem si nechal udělat v tribotechnické labarotoři analýzu vzorku oleje po těch 3t km kdy jsem převážně jezdil trasy okolo 5 km a olej byl na výměnu. Když jezdíš dálkové trasy alespoň 100km a pojíždky jen občas tak je dobré olej měnit po 10 -12 t km. Jesti je tvůj motor Ok poznáš nejlépe po změření kompresních tlaků.


Ale ja uz takhle jezdim od zacatku a menil jsem olej uz trikrat pokazde po padesati tisicich,jestly je to tak jak rikas tak by ten motor byl asi uplne v čoudu,a ani hydroštely necvakaj.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz