fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vysoké otáčky - please help
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 23:17 
Mám problém s vysokými otáčkami po nastartování se drží volnoběh asi na 3500 ot - 4000 ot. Problémy začali dnes po výměně volnoběžnýho ventilu. Baterku sem při výměně měl odpojenou takže ŘJ se musela resetovat (byla odpojená nejmíň 30min). Tak sem tam zkusil vrátit ten starej ventil, kterej byl spálenej takže sem ho měl odpojenej, ale ještě včera mi to s ním jezdilo (sice volnoběh malej ale šlo to) a dělá to úplně to samý. Oba ventily sem čistil Konkorem a benzínem. A je úplně jedno jestli je ventil připojenej nebo odpojenej, vždycky po nastartování otáčky vyletí na těch 3500-4000.
Nevíte někdo čím by to mohlo bejt? Co sem opomněl ? Nebo pokazil?
Fakt z toho začínám bejt zoufalej :cry: :cry: :cry:
Díky všem za odpovědi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 23:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Zksuil bych jen tak, pro jistotu, ještě jednou restart ŘJ odpojením baterky. Je to divný, ale auto mi jednou za X měsíců tohle začne dělat taky a po restartu ŘJ se to vrátí do normálu. V každém případě to nic nestojí a za pokus to stojí :wink:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 08:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pokud to dělá i se starým spáleným (=nefunkčním) ventilem, tak je problém buď v přisávání falešného vzduchu - je potřeba projít celý systém sání včetně odvětrávání klikovky (ta hadice ráda praská a problém je na světě) a i s odvětráváním par z nádrže. Nebo je problém někde na cestě řídící jednotka - volnoběžný ventil. Tady to chce zkontrolovat dráty a konektory. Co jsem tak zkoumal můj volnoběžnýá ventil, tak ten je v nezapojeném stavu polootevřený (funguje naprosto normálně), takže pokud do něj nejde šťáva z řídící jednotky (teď si zaboha nevzpomenu, jestli to řízení je analogové, spojité, nebo pulzní...), tak by přes něj furt tekl vzduch do motoru...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 10:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2005 18:12
Příspěvky: 69
Bydliště: Nachod
to mě zajímá ten falešný vzduch,to mě řekli na stk i když jsem prošel,je to někde popsaný kde a co udělat?případně s obrázky,to bych potřeboval udělat a z kontrolovat u svého auta

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V,Zetec,Ghia,10/1996,85 kw,červený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 10:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Něco si můžeš přečíst tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 4&start=17

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 12:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2005 18:12
Příspěvky: 69
Bydliště: Nachod
jo díky,mrknu se na to

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V,Zetec,Ghia,10/1996,85 kw,červený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 12:39 
S tím falešným vzduchem mě to taky napadlo v souvislosti s tím ventilem, protože se chová stejně rozpojenej i zapojenej a to předtím nedělalo. Ale nejde mi do hlavy, proč takhle najednou. Sem koukal a při montáži tam žádná hadička nestojí v cestě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2006 22:07 
Sundej hadici od sání a rukou zkus zakrývat sání, jestli se otáčky sníží až by chtěl motor zdechnout, pokud ho ucpeš úplně a běží dál, tak to někde saje.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz