fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 23:51 
Stala se mi následující věc:
Mám Escorta ´96. Při jízdě najednou začalo auto cukat až se úplně zastavilo. Pohasli světla a vypnul motor. Svítila kontrolka airbagu. Při zapnutí všech blinker se rychlost blikání kontrolky 4 blinkru postupně zrychlovala až úplně svítila. Auto nešlo vůbec nastartovat. Po roztažení bylo vše OK ale asi po 10 km se to vše opakovalo.
Před tím vším jsem si všiml,že za jízdy párkrát začala blikat kontrolka imobilizéru.
Nevíte někdo co s tím může být????
Moc děkuju!!!!!!!!!


Zmente si Predmet tematu!!!! Takhle nikdo nepozna na prvni podled, co v tematu hledat :lol: - moderator


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 08:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Celkem bych si tipnul na studené spoje v pojistkové skříňce.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2004 23:59 
Dík za odpověď, ale že by se to objevilo až teď? Esco mám 3 měsíce a žádný problémy nebyly. :-(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 16:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Když jsem koupil Esco tak mi vše fungovalo a asi za 2měsíce mi přestal fungovat větrák topení+klima -> studeňák v pojistkovce... pořádně jsem to všechno proletoval a zatím - 1,5roku klid 8)

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2005 12:18 
Měl jsem obdobnou závadu na svém Escortu, doporučoval bych nejdříve zkontrolovat hlavní přívod k alternátoru a starteru popř.hlavní + kabel od baterie (popř. pomocnou poj.skříňku u akumulátoru-dotažení poj. a pod.). U mne to bylo
zlomené oko hl.přívodu k alternátoru, tudíž auto nedobíjelo a když pokleslo napětí v akumulátoru řídící jednotka vyřadila některé okruhy vč. čerpadel. Když se aku vzpamatoval zase jsem nastartoval a chvíli jel. Přišel jsem na to až když jsem vzal ten kabel do ruky. Pokud se podaří nastartovat šlo by, případně, pomocí voltmetru změřit na aku dobíjecí napětí(13,8 - 14,3 V). Když to tam nebude je to špatné. Pokud to bude vše v pořádku, potom by to skutečně mohla být i hlavní poj.skříňka(studené spoje).

---------------------------------------------------------------
Ford ESCORT Combi 1,6 16v - 66kW 1995


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 22:17 
Od závady jsem s Escem 3x jel (3x asi 20 Km) a bylo vše v pořádku. Mrknu na všechno co tu píšete a jsem zvědavý, jestli něco objevím. Zatím všem dík.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Cukání , pak stop
PříspěvekNapsal: 13 led 2005 10:08 
Jo , řešil jsem to minulý týden , je to super pocit když auto začne jen tak poblikávat kontrolkama ABS , Airbagy , bomba . . . .
Měl jsem po havárce načnutý kabel u altíku a pak když jsem na něj sáhnul tak už upadl . Po výměně očka vše ready . . . [/quote]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2005 09:28 
přesně stejný problém (jak kdybych v tom autě seděl)
přesně stejná příčina - ulomené očko u kabelu k alternátoru :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2005 12:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
hmmmm... to by vysvětlovalo, proč mi Esco dvakrát při dojezdu s bržděním a vyhozením rychlosti chcíplo... (předpokládám, že to není nějaká verze parkovacího asistenta, co sám vypne motor :)
Zkusim se mrknout na to zatrolený očko..

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 00:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
B1rck0ff píše:
hmmmm... to by vysvětlovalo, proč mi Esco dvakrát při dojezdu s bržděním a vyhozením rychlosti chcíplo... (předpokládám, že to není nějaká verze parkovacího asistenta, co sám vypne motor :)
Zkusim se mrknout na to zatrolený očko..


todle muze delat imho i volnobeznej ventil...

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz