fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 19:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem byl ve Fordu koupit zapalovací kabely (958 Kč) a zítra je prubnu vyměnit. Jinak to auto jede, že by to nestáhlo s prominutím z posranýho gatě, pokud to trochu nevyženu do otáček a nejedu aspoň 80 km/h. Trochu se konejším, že byl dnes silný nárazový vítr, ale stejně se mi to nezdá. I na volnoběh to zastudena chtělo chcípat. Přitom ráno cesta do práce vcelku v pohodě, neuvědomuju si problém.
Snad si zítra nebudu nadávat, že jsem měl to auto v tom servise zrovna nechat.
Jo, a zas mi nejdou ty světla couvaček, zjistil jsem to, když jsem přijel domů. Mne z toho auta fakt šlehne! :x

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 19:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??

Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.

Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).

Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??

Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne??? :idea: :?: :?:

neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????

POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 21:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nevím, jak je to u motoru CVH, ale rozdíl oproti Zetecu nebude velký. Na mém motoru je senzor škrtící klapky otáčen tak, jak mačkám plyn. Do senzoru vedou 3 dráty. Pokud budeme měřit odpor, tak mezi kontakty A-B (tak to bylo u mě, u jiných motorů to může být jinak) 0,43 kohm - 3,8 Kohm. A napětí 1 V - 4,67 V.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Mrazi dík za ohlas..
No bohužel nevim, jak jsou u toho konektoru ty piny značený, ale odpor jsem naměřil mezi dvěma z nich. Co tedy říkáš??Ten rozsah co jsem naměřil nic moc, co?? Ty máš minimum někde pod půl kiloohmu a já se pod 3,5 nedostanu, což odpovídá dost sešlápnutýmu plynu.
To by mohla být příčina všech potíží s chodem mototru, co???

Jinak pouze laicky jsem si vybudoval takovou teorii, že když ten senzor odpojim, tak je z toho CFI v podstatě karburátor, protože paliva tam teče pořád stejně a otáčky se řídí jen tím, jak je motor plněný vzduchem...nedokážu si totiž přžedstavit podle čeho by měl tem počítač dávkovat palivo, když neví, jak moc šlapu na pedál...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 22:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
No nebo jako když je to pořád v sytiči, protože karburátor si bere benzín podtlakem podle vzduchu, kdežto mě ho tam jde pořád stejně...ale asi by to pěkně žralo:o((

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 22:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
A měřil jsi mezi správnými kontakty ? Senzor má 3 kontakty :
1. A - kostra
2. B - signál do řídící jednotky
3. C - +5V
Změřený odpor :
A - B : 0,43 - 3,8 kohm
A - C : 3,97 - 3,97 kohm
B - C : 3,75 - 0,32 kohm

Důležité je, aby odpor mezi A-B nejevil známky nelinearity, pokud začne silně kolísat nebo je roven nule, je odporová dráha vydřená nebo zoxidovaná.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 23:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Mrazi v podstatě říkáme oba totéž. mezi dvěma musíš naměřit plnou hodnotu toho odporu, to jsou ty dva kam přivádíš 5V. Na tom třetím naměříš potom hodnotu na jezdci a tam snímáš úbytek na zařezen¨ém odporu, takže je to tak jak jsem myslel...
díky moc za informace, potvrdilose mi to, že rozdíl mezi plnou a nulovou výchylkou pár desetin kiloomu je fakt málo...
jinak se domnívám, že nulového odporu bys neměl dosáhnout nikdy, protože té dráze bude asi nějaký odpor těch tvých 440Ohm předřazen na pevno. Spíš mi asi tehle odpor přehořel, protože já mám mezi body A a C nekonečný odpor. Prostě bych to shrnul, že se s timhle čidlem můžu jít vyfotit :)

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: poskubavani pri jizde
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 23:16 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
david píše:
ahoj lidicky,prosim pekneo radu,v cem muze byt problem u escorta 1,8 16v kdyz mi pri zrychlovani a pak behem vyssich otacek zacne poskubavat,dalsi problem je ze moc se mu nechcou drzet otacky pri volnobehu,hlavne za studena,diky moc za rady!




Tak tohle jsem měl u 1,6 16V Zetec/96 když jsem si jí dovezl a začal jsem svíčkama no Motorcraft samozřejmě pak kabely to už druhovýroba a pořád to škubalo.Nakonec diagnostika a byla děravá hadice od sání vzduch a chytalo to druhej luft oprava za 2800,- i s novou hadicí a přitom stačilo použít dar přítele izolepa. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Číslo z Microcatu
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 14:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Mohl by mi někdo kdo má doma Microcat poslat prosím moc prosím číslo senzoru polohy škrtící klapky na 1,4 CVH CFI 71PS??díky moc

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 16:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem vyměnil ty zapalovací kabely a zdá se, že motor jde lépe. Zkontroloval jsem i vzduchový filtr, vypadá OK.
Ale teď jsem zjistil, že mi asi přibržďují brzdy na předních kolech, disky na předních kolech byly po kratší jízdě dost horké. Návštěva servisu mne tedy asi nemine.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 16:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
->> Zdechlina:
mam doma ještě jednoho "součástkovýho" fordíka, takže to čidlo mám z něj. PRÝ by mělo stát kolem 2000,- (info od jednoho mechanika - neověřeno u Fordu).
Ty hodnoty odporu jsem zatím neměřil, ale změřím a pokud by se příliš lišily od toho co napsal MRAZIK tak dam vědět.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 16:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zdechlino snad je to ono -
Obrázek

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 20:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdar Mrazi, je to určitě ono. Těch 14,70 bude asi cena v EUR, co??

no to bude palba, ale na základě Tvého měření a porovnání s mým vím¨, že je na to čidlov háji. Snad si zítra udělám čas vyblikat nějaký chyby s čidlem a bez a porovnat to.
Snad se mi podaří dát to do cajku a přijedu na příští sraz. BYdlim 2,5k¨m od Tesca Letňany, ale zrovna jsem ležel doma s¨angínou..FUCK!!!


Tak díky za info...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 20:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
114,70 jistě že!!! Upsal jsem se:o)To je celkem nářez, ale věděl jsem,že to čidlos tojí 3500,- neví někdo kdese dá sehnat levbněji..jestli vůbec????

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 23:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Takže doplňuju svoje hodnoty pro porovnání:
A-B: 1,16-4,41 k
A-C: 3,45 k
B-C: 0,96-4,32 k

Na to, že se jedná o "blbej" potenciometr jsou 3500,- opravdu šílená částka. Ten maník, se kterým sem se o tom bavil, si tyhle věcičky sháněl do nějakejch závodních aut a taky se pokoušel najít lepší cenu. Našel ji až u výrobce v Anglii, jenže by toho musel vzít aspoň 100 ks - takže pro nás (i pro něj) nepoužitelný :evil:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 23:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdar Xfielde! Dík za info, jak koukám tak to moje čidlo šlo fakt na věčnost. Máš stejnej motor, co??? 1,4CVI CFI
Já vím, žes toho bílýho escortíka poslal kamsi do nesnází. Viděl jsem fotky:o))
Myslíš, že bys mi to čidlo nemohl za nějakou kolegiální cenu přenechat???
Četl jsi co mi to dělalo??? Vážně by mi to pomohlo..

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2005 23:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ale je tu ještě šance, že těch 114,70 vůbec není cena:o) Tolik bych si to přál. 3500 mi řekli v servisu před rokem, když na diagnostice vypadla chyba toho čidla..naštěstí tenkrát pomohlo ho prostříknout kontaktolem...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 00:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
->>Zdechlina:
no moc tě nepotěším. To funkční čidlo (z toho bílýho) používám a to vyndaný je už skoro mrtvý. Na té odporové dráze je několik vydřenejch míst a ani kontaktol nepomohl :cry: . Proto jsem ho měnil. Jenže v tom zatraceným motoru je ještě něco, co jsem ještě nevyměnil a tak to cuká dál. Občas, když "přeskáču" všechny Brněnský křižovatky, lituju, že sem hned nevyměnil celej motor a byl by klid a aspoň o litr menší spotřeba :twisted: ... možná. Jak čtu, ty si na tom hůř. Mě to volnoběh drží slušně (i když celkem vysoko 1000-1200) a startování taky zatím OK. Jestli chceš, můžu se poptat na pár vrakáčích, jesti by to bylo k sehnání. Když teď známe správný hodnoty toho čidla, nemuselo by být moc velký riziko ho vzít???

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 00:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
no poptej se. Díky.Mě zahřátej motor jede bezvadně, necuká vůbec. Kolik Ti to bere??Mě 8,5 když jedu klidně a 9,5 když tomu šlapu

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2005 00:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Mě si většinou bere cca 7,8 - 8,3 , ale umí i víc (nebaví mě jezdit "na spotřebu"). S tím minulým sem jednou zvládl i 6,3l !!! Ale u něj byl vymlácenej katalizátor. Teď si nechám změřit emise u tohohle a jestli bude kat. KO tak to asi trochu upravím :P

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz