fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2006 20:38 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Každá netěsnost v palivové soustavě je špatná . Na Escortu mě jednou praskla ta gumová ucpávka na vstřikovači a hned nedržel volnoběh a starty taky žádná sláva . Dal jsem novou a jeto v pohodě . Taky jsem měl kdysi volnou hadici na přívodu , nastartoval jsem auto , ujel asi 200m a motor zhasl a už nešel nastartovat , takhle se mi to stalo 3X , koukal jsem na hadice u čerpadla jestli netečou , ale nic jsem neviděl . Pak mě napadlo sahnout na přívodní hadici do čerpadla a ono sní šlo volně pohybovat , hadicová spona byla dotažena , koupil jsem novou hadici a bylo po problemu . Už jsem si začínal myslet že to místo kde mi motor zhasl je prokleté , u domu jsem nastartoval a vždy na stejném místě motor zhasl . Pravděpodobně jsem tu vzdálenost ujel na naftu co je v čerpadle .Tu hadici bych být tebou dal novou .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nová hadice
PříspěvekNapsal: 28 říj 2006 18:23 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Dám ji tedy novou, ale nechci kupovat zase ten originál od fordu, dal bych tam obyč tlakovou se sponama. Ta hadice začíná na čerpadle, potom jde podél té přívodní, kolem předehřevu nafty, ale kam? Kde mohu tu novou napojit? Díky za radu.

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2006 19:04 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Obyčejnou tlakovou bych nedoporučoval, protože nafta naleptává obyčejnou gumu. (Například hadici na technické plyny kyslík nebo acetylen spolehlivě naleptává). Ta hadice by měla být palivová. Mají na výběr spoustu průměrů a jsou buď jen jednopláštové opletené a nebo je ten výplet mezi dvěma plášti a hadice je pevnější.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2006 19:08 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
No a jednoduše ji vyměň za tu původní, tak ji napoj stejně. Nevyplatí se dávad jen kousek a další spojky navíc, protože to je pak další skvělé místo, kde se to může časem zavzdušňovat. Prostě ať je co nejméně spojů se sponami.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vzduch v naftě
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 23:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006 02:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Želetava
Měl jsem naprosto stejný problém a potom co jsem vymenil všechny hadice až po nádrž a stále šla nafta přerušovaně jsem sundal nádrž.
Tady byl ten problém na konci sání v nádrži je gumová koncovka která sjela více dolů a motor jí svým podtlakem přisál na dno nádrže a tím nemohl nasát naftu která šla přetrhaně.
Stačilo posunout tu gumičku nahoru a radči jí zajistit skapáskou a problém vyřešen.
Proplém se špatným chodem motoru mi spravovali 4. servisy včetně autorizovanýho Forda vyměnili čerpadlo 7000,- střiky 2500,- a mnoho dalšího celkem za 11 000,. a vono to bylo takovou blbostí.
Jsou to prostě lempli !!!. Nebo spíš něco horšího.

_________________
Ford Escort 1,8TD 66KW Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vzduch v naftě
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 23:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Baronclub píše:
Měl jsem naprosto stejný problém a potom co jsem vymenil všechny hadice až po nádrž a stále šla nafta přerušovaně jsem sundal nádrž.
Tady byl ten problém na konci sání v nádrži je gumová koncovka která sjela více dolů a motor jí svým podtlakem přisál na dno nádrže a tím nemohl nasát naftu která šla přetrhaně.
Stačilo posunout tu gumičku nahoru a radči jí zajistit skapáskou a problém vyřešen.
Proplém se špatným chodem motoru mi spravovali 4. servisy včetně autorizovanýho Forda vyměnili čerpadlo 7000,- střiky 2500,- a mnoho dalšího celkem za 11 000,. a vono to bylo takovou blbostí.
Jsou to prostě lempli !!!. Nebo spíš něco horšího.
No to je klasika...vyměň co se dá a nehledej příčinu....on to pacoš zacálne....proto tam nejezdim...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2006 18:56 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Taky souhlasím že jsou servisy plné lemplů a měničů modulů a ruzných kompletních věcí. Já už taky do servisu nejezdím, raději si pomalu najdu závadu a pokud možno i opravím sám.
Nechávám si dělat jen některé části, ale jen u prověřených lidí, není jich mnoho ale někteří jsou špica.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2006 22:04 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
No takže u Forda jsou zavedení jen na garančky novejch aut, kde je potřeba vyměnit sem tam nějaká ta žárovka. Jak je to nějaká skrytá závada, tak jsou v pr...., protože kdyby se měli zabejvat jedním autem a hledat příčinu, tak na tom stráví mládí. To je lepší vyměnit třeba čerpadlo a je od zákazníka na chvíli pokoj, protože nemá prachy na jejich další pokusy.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2006 23:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006 02:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Želetava
No tak to je přesný mohu potvrdit a díky těm lemplům nabídnout čepadlo po kompletním seřízení které jsem zbytěčně koupil.

_________________
Ford Escort 1,8TD 66KW Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2006 23:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Baronclub píše:
No tak to je přesný mohu potvrdit a díky těm lemplům nabídnout čepadlo po kompletním seřízení které jsem zbytěčně koupil.
Jen si ho nech...Lucas a česká nafta....ještě se hodí....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 08:40 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Jo jo taky si myslím že se těm čerpadlum moc naše nafta chroustat nechce...

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 18:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ono to vadi tem O-krouzkum a celkove tesneni v cerpadle.Mame tu asi agresivni naftu.Doufam ze me ted po pretesneni to nejakej patek vydrzi. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 17:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
taky špatně startím po ránu.
vyndal jsem dnes šroub přepadu, něco v něm lítá...nemá tam být vevnitř kulička + pružinka?

(čerpadlo Lucas)

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 18:18 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
to nat chyť šroub zespoda abys ho ucpal a zaklep s nim. nemělo by to v něm lítat

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2006 20:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
když se zespoda podržel(utěsnil), tak v něm myslím nelítalo nic, když jsem klepal s neucpaným lítalo...
v každým případě jsem vyhodil železnou podložku 1ks a dal tam 2ks měď vyžíhanou....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 18:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak hledám dál...
dnes jsem očumoval ten předehřev nafty a něco se mi nezdá.

na ruční pumpičce s filtrem jsou vývody se šipkama ven a dovnitř...
tam kde je šipka ven vede plast trubička přes černý váleček k vstřik. čerpadlu.
tam kde je šipka dovnitř, odtud jde plast trubička do předehřívače...to jsem z toho nějak jelen....
jak je to?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 22:11 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
jo je to tak ja sem předehřev vyndal byl zahnojenej a netěsnil je i zbytečnej když je před filtrem.já ho vyhodil.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 22:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
na toho forda se mi nějak nedaří jít s logikou...
proč je předehrev nafty před filtrem? čekal bych ho mezi filtrem a čerpadlem...tam je jen ten váleček-zpětný ventil(?)...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 22:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jen můj velmi laický názor - pokud by třeba ve filtru zamrzla voda, tak aby ji to pomohlo rozmrazit?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2006 09:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
nat píše:
na toho forda se mi nějak nedaří jít s logikou...
proč je předehrev nafty před filtrem? čekal bych ho mezi filtrem a čerpadlem...tam je jen ten váleček-zpětný ventil(?)...


proč je před filtrem? toť je logické, protože nafta většinou zatuhne ve filtru, takže oni to udělali tak, aby do filtru šla teplá nafta, nicméně já ho vyseparoval...

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz