fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 20:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
MV píše:
M. píše:
chlapi, to stojite furt nekde na semaforech, ne? :D

Dá se říct, že jo. Už to tu bylo probíraný několikrát, není město jako město.

btw: jak se tu psalo, že někdo jezdí na pětku cca 50-60 - jsem to dneska zkoušel, to se fakt nedá, motor nevěří - takhle jezdí klobouci ve stodvácách. Vždyť rychlost 60(nebo mírně přes) a otáčky nejsou snad ani 1500. 50 pomalu nejde jezdit ani na čtyřku. A to vy navíc máte většinou 16V.

ja ted se ucim jezdit v Escu, (predtim karb. favo) Ale je to uplne neco jine. tak do max 2000 a ted jedu min 2000 tak do 3 po meste za 4 jen kdyz je rovna dlouha cesta, jinak 3 a kol 2200. Uvidime co to udela se spotrebou, ale jezdim couracky mestem a s tezsi nohou, jako spravny sofer.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 20:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
Ze 2 na 3 radim pri 50km/h tzn. asi 3200 ot/min. Vicemene se snazim nejezdit pod 2000 ot/min. Spotreba 10-11l/100km, je to dano dennimi trasami cca 5km a asi se teda nestiha motor poradne ohrat. Mozna by nebyla na skodu vymena termostatu, ale to kdyztak az na jare. :-D

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 08:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
MV: mne ukazuje petka pri 60km/h presne 1500 ot. Ale na petku po meste taky nejezdim, taky mi to neprijde dobry na usi :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 13:11 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2007 14:41
Příspěvky: 3
Bydliště: Plzeň
Sanžím se dodoržovat předepsanou 50tku ve městě, ale na dvojku se mi to zdá moc a na trojku zas málo, tak raději jezdím okolo 70ti a potom je ta trojka akorát, přitom mám spotřebu necelých devět litrů. Jinak na 4ku tak 80-100 a od 90 výš za pět. :D Jo a pavouky taky nemám rád, tak občas 120tkou za tři.

Aleš 8)

_________________
Ford Focus combi 1,6TDCi/80kW modrá Avalon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
lesahajek píše:
Sanžím se dodoržovat předepsanou 50tku ve městě, ale na dvojku se mi to zdá moc a na trojku zas málo, tak raději jezdím okolo 70ti a potom je ta trojka akorát, přitom mám spotřebu necelých devět litrů. Jinak na 4ku tak 80-100 a od 90 výš za pět. :D Jo a pavouky taky nemám rád, tak občas 120tkou za tři.

Aleš 8)

Trojka na rychlost 50 mně už někdy trochu vadí a na rovince dávám občas i za 4, ale předtím to zvýším tak na 55-60 (tachometrových).
Na dvojku jezdit 50 to je smrt :D

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 16:36 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Xan píše:
Ze 2 na 3 radim pri 50km/h tzn. asi 3200 ot/min. Vicemene se snazim nejezdit pod 2000 ot/min. Spotreba 10-11l/100km, je to dano dennimi trasami cca 5km a asi se teda nestiha motor poradne ohrat. Mozna by nebyla na skodu vymena termostatu, ale to kdyztak az na jare. :-D


Ja mam na 2 pri 50km/h cca 2800otacek..neni to nejak malo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 17:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Jackiii píše:
Ja mam na 2 pri 50km/h cca 2800otacek..neni to nejak malo?

To moze byt chyba merania:-)
Mne sa zda, ze tam mam presne pod 3k rpm.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 21:55 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Ono se 2800 a 2900 tezko poznava..tak to budu mit podobny ale 3200 to neni :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 22:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
Proc myslis ze 3200 to neni, pravda, otackomer asi neni uplne presnej ale 2800 pri 50km/h nemam, mozna to delaj kolesa 175/70 R13

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 23:55 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Mam ty samy :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 09:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
mne to ukazuje na 2 pri 50km/h cca 3000-3100, kola jako vy

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 09:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Oba máte pravdu, jen je rozdíl v převodech. Také mám z roku 93 a tam je neskutečně dlouhá 2ka a 3ka. Přijde mi, že v mladších ročnících a hlavně MK7 jsou převody jinak.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 11:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
jo to bude pravda. kdyz jsem parkrat jel s 1,6 r.v. cca 1989, tak tam byly spodni kvalty hodne dlouhy, ale mezi 4kou a 5kou byl rozdil maly. U MK7 je dost velky rozdil mezi 1a2 a 3a4.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 12:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no tak se přidám se svou troškou do mlýna. Také musím souhlasit s Mrazíkem, co se týká spotřeby a otáček - aspon u vstřikování nevěřím, že čím nižší otáčky, tím nižší spotřeba. Je třeba brát v úvahu jednu věc, kterou tu M zatím vůbec nezmínil - je také velmi důležité, JAK DLOUHO přidáváš plyn a je naprosto logické, že pokud já pojedu na trojku, tak za a) nebudu mít nohu na plynu tolik a za b) i přesto mi to asi zrychlí na požadovanou rychlost dřív. A už vůbec nemluvím o tom, pokud pojedu v naloženějším autě. Nebo do mírného kopečka, který člověk skoro ani nepozná. Další věc je, že jezdit z kopce na neutrál rozhodně není u vstřikování (což tady máme skoro všichni) rozhodně úspornější. Občas mě chytne fantas a jedu také co nejúsporněji, ale i při této jízdě nenechám klesnout otáčky pod 2000. Nohu mám tak na plynu téměř minimálně a sejně to slušně přidává. Většinou řadím někde kolem 3 - 3,5tisíc Ale stejně jako skoro každej z nás tomu občas provětrám pérka a jedu i do 6 tisíc. Jak u sputnika tak s Tweetym ale příliš často to nedělám, protože to podle mě musí určitě zkrátit servisní interval, jak už tu kdosi psal. Je to naprosto logické, protože když by někdo jezdil pořád do 5000 otáček, tak jeho motor jakoby najede víc, než ten můj.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 12:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Nízké otáčky = nízká spotřeba platí jenom u 8v motorů VW, který maj v nízkejch otáčkách krouťák jak kráva (oproti Zmetcu). Máme v práci Felicii 1,6 a opravdu není problém odbočovat na trojku a rozjíždět se z nějakejch 1200RPM. To se pak dá šudlat 50 i na pětku.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 12:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
ale jo, ja verim, ze ty nizke otacky a vstrikovani neni uplne dobre pro spotrebu do kopce a pri zrychlovani, ja ani tak nejezdim, ale po rovine treba pri 50km/h ani na tu ctyrku nemusim dupat. rozhodne nestojim na podlaze pri jizde do kopce.
dokonce i autor knihy o economy rallye pripousti, ze pri rozjizdeni do kopce je lepsi motor vytacet a dostat se co nejrychleji na rychlost, kdy budes moci jet na co nejvyssi stupen a tim tedy jet co nejusporneji.
jinak zmetek je sice 16V, ale zrovna verze 1,6 ma kroutak dost nizko. ja se rozjizdim z 1000-1200 ot a uplne v pohode.
jeden fakt je, ze kdyz na spotrebu nekoukam, jedu za 8 a kdyz se snazim, tak mozna 6,5, u karbecu jsem nekdy jezdil za 9, ale taky pod 6.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 12:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Zmetec 1,6 16v má pouze nízko položené maximum krouťáku; jak se to chová pod, to je něco jiného. VW 1,6 55kW z felicie má sice max. 135Nm až při 3500RPM, ale od těch 1200 - 1500 s autem dokáže pěkně cvičit, skoro jak diesel. Pravda, od těch 3500 už pak přestává táhnout...taky jak diesel :D

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 13:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
dobre, napsal jsem to nepresne, ale od nejakych 2200 jde ten tocak slusne nahoru, coz vetsinou je pro spoustu 16V motoru jeste malo.
ja nerikam, ze to v 1800-2000 trha asfalt, ale na 4ku 60km/h je naprosto v pohode, s lehkou nohou :shock:
jinak motor VW 1,6 55kW je shit, to jeste tak do ty feldy, ale v oktavce je to priserny, presne jak pises. vzpominam si, kdyz jsem na dalnici chtel do kopce s touhle oktavkou predjizdet, pri 120 jsem dal za 4, slapnul na plyn a jel porad 120 :-D to i stara S125L to prazdna dokazala roztahnout ke 140.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 13:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no jak tak sleduju, co tu M ted napsal, tak budto obrátil, a nebo jsme mu celou dobu nerozuměli. Já jsem bral jízdu jako celek obecně vč. rozjíždění, zastavování, jízdy do kopce atd. Pokud ale mluvíš jenom o naprosto úzkém profilu jízdy - po rovině a konstantní rychlostí - tzn. bez nutnosti přidávat a přitom v ne příliš vysoké rychlosti, tak potom jo - nížší otáčky do určité hranice určitě znamenají nižší spotřebu. Ale mezi námi děvčaty, pokud se nebavíme o nějakém neucpaném Pražském okruhu atd, tak těžko bude člověk jezdit za těchto podmínek. takže bych rozhodně netvrdil, že čím nižší otáčky, tím nižší spotřeba - to je hrozně zavádějící.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 13:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
ale jo :oops: trochu jsem obratil, obecne nizke otacky=nizka spotreba asi plati, jenze zrejme ne v situacich, kdy se musi slapat na plyn (velka akcelerace, jizda do kopce) - ale to ja ani tak nejezdim, zase se nechci hadat s nekym, kdo to ma vyzkousene na pp.
trochu je to dany taky tim, kde ja po meste jezdim, ja nestojim nikde v kolonach, semtam semafor, ale skoro porad jedu tech 60. a to bych se fakt divil, kdyby to na trojku po rovino zralo min nez ctyrku, protoze pri 1800 je vykon dost velky na to, aby auto udrzelo v rychlosti. nemam pp, ale jak uz jsem psal, nepoznam nejak moc na spotrebe, kdyz jedu po meste nebo mimo a to jezdim tak, jak popisuji

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz