fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 20:50 
Zdravím,
pořídil jsem si Forda Escorta 1,6 r.v 1997 a mám takovýto problém či dotaz.
Ukazatel paliva stále ukazuje množství paliva v nádrži i pokud mám vypnutý zapalování (klíčky úplně vytáhlé ze zapalování), je to normální?? Neměla by rafička po vypnutí zapalování "spadnout" na nulu?? Druhý problém mám s ukazatelem teploty chladící kapaliny, tan pro změnu je stále " na nule" po zapnutí motoru se sice rafička zvedne asi tak o max. 1-2mm, ale na této hodnotě zůstává po celou dobu jízdy. Není problém v zapojení těchto dvou ukazatelů, protože oba jsou vlastně na společné "desce".

Děkuji moc za odpověď.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 20:52 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
palivo zustava - v poradku

teplota - spatne, zkus si premerit kolik to dava el.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 20:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Benzínová ručička je normální, takhle to je od modelu MKV.
Teploměr bude potřebovat nové čidlo - je na tělese termostatu směrem dolů.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
mrazik píše:
Benzínová ručička je normální, takhle to je od modelu MKV. .....

jen trochu upřesním - takhle se chová ručička i u některých modelů MK IV.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mě ručičky teploty i paliva po vytáhnutí kíče zůstanou taky viset, je to normální. (MKVII)

U té teploty může být špatné buď čidlo, nebo termostat, viz http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3451.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 21 říj 2005 13:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 11:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Xfield já co měl doma palubku z MKIV, tak se ukazatel benzínu vracel do nuly. To bylo závislé na výbavě nebo jen typ palubky ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 19:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Zřejmě to závisí na typu palubky - nejdřív jsem měl tu s hodinama a tam po vypnutí padala ručička dolů. A teď mám (tu hezčí :-D ) s otáčkoměrem a tady nepadá.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 23:52 
xfield má pravdu
Ta s hodinama : rafička klesá . S otáčkoměrem : ne :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2005 22:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
jj, palivomer u mk4 (v mem pripade xr3i) nepada. To je proto, aby si pripadny zlodej nahodou nevybral auto s prazdnou nadrzi ,-))).
Teplomer lze jednodusse vyzkouset tak, ze zapnes motor, nechas auto stat a pockas, az se zahreje natolik, ze sepne vrtule u chladice. V te chvili by mel teplomer ukazovat nekde k hornimu konci napisu NORMAL a vypne se zase az je uprostred. Kdyz to bude ukazovat dobre mas v haji termostat a kdyz spatne, tak cidlo nebo budik (to je ale dost nepravdepodobne).

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz