fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 črc 2024 16:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nabíjecí napětí-jak to opravdu je?
PříspěvekNapsal: 09 srp 2007 09:16 
Offline
Nováček

Registrován: 09 srp 2007 09:00
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
Mám následující problém:
Po cca 8 letech se odporučela původní baterka Motorcraft. Koupil jsem novou, originál Motrocraft od dealera Ford . Po instalaci do vozu jsem pro sichr proměřil nabíjecí napětí na volnoběh (všechny spotřebiče vypnuty) na svorkách baterky a docela jsme se vyděsil, protože jsme napěřil pouze 13,4V. Měřeno dig. multimetrem (potom kontrola jiným multimetrem a výsledek stejný).
Všude se píše, že nabíjecí napětí je pro fordy od 01/1999 14,8V.

Tak jsem proměřit jestě nabíjecí napětí Fordu Focus 1,6 benzín, co mám v práci (1/2 roku staré auto) a napěřil jsem 14,0V (stejným měřákem) a potom ještě nabíjecí napětí Fordu Transit Connect (diesel) a napěřil jsem 14,3V. Rozhodně ne uváděných 14,8V.

Může mi prosím někdo objasnit, kde je chyba? Měřím na špatném místě, nebo je to vliv přechodového odporu mezi měřícím hrotem multimetru a svorkami?
Díky všem.

_________________
Escort 1,6 66 kW, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2007 12:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
No záleží na regulátoru, ale pro laika stačí, že na palubce nesvítí baterka. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2007 13:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Ideální pro baterii je 13,2 - 14,3 V. Ale vše záleží na regulátoru,pod 12V a nad 15V je to špatný.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2007 13:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Měřit napětí se může až po 15 minutách od nastartování. Hodnota se zvedne. Pro nové Ca Aku je potřeba vyšší napětí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz