fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 279 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2008 17:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
To je otázka na mě?

Jestli ano, tak asi jo. U mého CVH to je takový plastový hříbeček-váleček dole kupole s vývodem..vedou do něho/z něho 3 hadice. 1- víko ventilů, 2- airbox, 3- někam do motoru, blíž jsem to nezkoumal.

Pořádně to prolij benzínem, nebo něčím podobným. Jo je to nerozebiratelné,takže jen těma vstupama, leda by jsi to pak nějak slepil. Nový stojí 300-500 u forda. Někde tu je myslím na fotce. Ale už nevím kde..:lol:

P.S.:píšu podle svýho motoru, ale nevidím důvod, proč by jsi ho neměl mít.. :-D Mě to pomohlo, motor mi od té doby sám nechcípnul.

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2008 17:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 15:38
Příspěvky: 59
Bydliště: Hradec Králové/Brno
tak super, jdu na to :-) popravdě jak mi to žere ten olej tak jsem koukal a je to pořádně zaolejovaný :-) hmm, uvidíme, kéž by se to zlepšilo.

_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2008 20:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 15:38
Příspěvky: 59
Bydliště: Hradec Králové/Brno
mno tak jsem vyčistil ten nový volnob. ventil, i ten odlučovač olej. par.. všiml jsem si ale, že mi při sundaných parohách vytejká celkem fest olej z díry pro šroub, kterým se ty parohy přitahujou k hlavě.. To asi nejni normální, že?? mám to nějak zadělat?? napadlo mě ten šroub něčím máznout.. žere mi to navíc teď nemůžu po tom vyčiětění nastartovat.. vůbec se mi to nechce chytnout do otáček.. ale vše jsem zapojil tak jak bylo, takže jsem z toho už celkem jelen :-( nějaký nápady co jsem třeba mohl vyk***it? asi nic, no.... :-D :-D

_________________
ford escort, 1.6i cabrio, rv 1989; zlato-černá barva, nějaé spoilery a podprahy. a taky uplně zbytečná díra v kapotě ;-D kola lité 16. rádio Sony, 4x repro plus stará Tesla bedna (ta hraje nejlíp :-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběžný ventil
PříspěvekNapsal: 26 zář 2008 22:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Je správně použít na na vyčištěný volnoběžný ventil olej na promazání vodícího čepu s pružinkou a pístku?

Jak je na tom nový volnoběžný ventil, je suchý nebo trochu namazaný?

Nechal sem ho nenamazaný aby se na něj hned nelepil prach, ale přece jen aby se zbytečně třeba nepřidřel..

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2008 12:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2008 12:06
Příspěvky: 383
Bydliště: Prágl
Mě bylo doporučeno vymontovaný ventil čistit benzínem a to tak, že do tý cívky co tam je, by se pokud možno dostat neměl. Jen ty ďoury pročistit.

_________________
Ford Escort MKVII; 1.6 16V Zetek; 1597ccm/66kW/90HP; r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2008 18:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 pro 2007 14:37
Příspěvky: 62
Bydliště: CZECH REPUBLIC
zdravím mam dotaz po nastartovani se mi otacky houpou jak na horske draze nevim cim to muze byt po zahrati ok ale kdyz to zhasnu a zas nakopnu tak zase znova ale muj problem bude asi ve vyfuku mam ho totiz uz na odpis je prorezlej a deravej a koncovej tlumic je dokonce na jedne strane urvanej takze mam podezreni na nej ale pokud mate nekdo jinej napad tak napiste dik 8)

_________________
pafel ford escort kupe rok vyroby 94 motor 1.6,16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2008 22:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
tak jsem si po procteni tohoto tematu vycistil klapku a volnobezny ventil,a blbe mi padaji otacky,zastavi se na 2tis,a pak pomalu spadnou,a drzi se skoro na 1500,pak po mirnym pridani plynu zase drzi nad 2 a pak zase po deseti vterinach spadnou...mel jsem i odpojenou baterku par hodin,a nic.

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2008 23:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2008 20:31
Příspěvky: 597
Bydliště: Brno - venkov
to KaCzaba: a co ventil odvetrani klikovky ? a s tim spojena netesnost ?

_________________
black widow 2
Ex.: Escort MKVII, hatchback, r.v. 1998, 1.6 16V Zetec - po smrti vlivem ciziho zavineni.......
diagnostika ForDiag
Ford Focus C-max blackwidow Panther black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 08:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
ten jsem take cistil.podivam se diky.a co kdyz tam taky vic nenajdu?co dal?predtim samozrejmne nic takovaho nedelal

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2008 20:31
Příspěvky: 597
Bydliště: Brno - venkov
ty same symptomy jsem mel ja, byla derava hadice od odvetrani klikovky co jde dozadu do sani, v poslednim ohybu pred napojenim na svody, byva taky zaroven v ohybu zplostela, a naleptana pusobenim olejovych par, alespon u me to tak bylo.

_________________
black widow 2
Ex.: Escort MKVII, hatchback, r.v. 1998, 1.6 16V Zetec - po smrti vlivem ciziho zavineni.......
diagnostika ForDiag
Ford Focus C-max blackwidow Panther black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 16:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
coz by bylo i vysvetlitelny,pac se s tim vcera hybalo

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 12:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
tak jsem nasel jednu chybu,hadice co vede ze sani do ventilu ,nebyla na ni utazena svorka.dela mi to kamos,pac ja sme porad na jednu ruku chromej a jak jsme vcera byl kontrolovat ty hadice,tak jsem ji dotahoval,volnobeh se hezky menil,klesal,mel jsem usmev na travi,jen nez jsem lehce pridal plyn.ten problem je tam porad.ted jsme ji nechal ohrat na provozni teplotu,odpojim konektor na ventilu a uz to funguje skoro jak ma,jen ze volnobeh je nejakych 1200.ale pada dolu hezky,jen ze se drzi krapet vys.jinak co si vybavuju,tak ten volnoibeh padal uz predtim jako ze pomaleji,nez bybbylo zdravo,ale rikal jsem si,ze tento motor neznam a ze to asi treba uz tak bude po tech letech provozu...

tak a co ted.ze by vadny ventil?ale proc pred cistenim fungoval da se rici v normalu?nebo byl zalepeny-ucpany a tedy nefungoval a tudiz nemel vlastne pripojeny konektor na toto vliv?ale rozdil tam stejne je,driv a ted pri odpojenym konektoru,ty otacky padaji lip dolu.

a co se stane pokud budu jezdit s odpojenym konektoreM?

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 13:11 
Offline
Nováček

Registrován: 26 říj 2007 12:11
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Ahoj nevíte někdo jak moc se má otevírat ventil na Mondeu plastové sání ?

Já to poslepu rozebral a dělá výchylku max 1mm při statickém napětí 12v.

a ještě jedna věc pokud vám chcípe auto vinou volnoběžného ventilu pomůže vám sešlápnotí plynu ?. mě totiž stejně ne prostě zvadne max když hodně slapu na pedál tak se to někdy chytne.

_________________
Ford Orion 1,8 16V Ghia rv. 92
Ford Mondeo 1,6 16V liftback rv.93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 15:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Na Mondeackém plastovém sání od 2.0l se otevírá volnoběžný ventil na doraz, tedy nějakých 8 mm. Mám na mysli tohle sání: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... t+s%E1n%ED

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 17:09 
Offline
Nováček

Registrován: 26 říj 2007 12:11
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
bezva to je přesně ono.
De to normálně rukou ? nebo to de jen nějak ¨?
prostě mám ten svůj teda špatnej ?

_________________
Ford Orion 1,8 16V Ghia rv. 92
Ford Mondeo 1,6 16V liftback rv.93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 18:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak jsem to byl zkusit a Mondeo ventil se otevírá na doraz jen asi 3 mm, těch 8 mm je to u druhého typu ventilu s 3 dírami.
Zkouším to připojením 12 V na kontakty. POZOR na přepólování, + kontakt je na ventilu označen, jinak se cívka zničí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2008 12:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
KaCzaba píše:
tak jsem nasel jednu chybu,hadice co vede ze sani do ventilu ,nebyla na ni utazena svorka.dela mi to kamos,pac ja sme porad na jednu ruku chromej a jak jsme vcera byl kontrolovat ty hadice,tak jsem ji dotahoval,volnobeh se hezky menil,klesal,mel jsem usmev na travi,jen nez jsem lehce pridal plyn.ten problem je tam porad.ted jsme ji nechal ohrat na provozni teplotu,odpojim konektor na ventilu a uz to funguje skoro jak ma,jen ze volnobeh je nejakych 1200.ale pada dolu hezky,jen ze se drzi krapet vys.jinak co si vybavuju,tak ten volnoibeh padal uz predtim jako ze pomaleji,nez bybbylo zdravo,ale rikal jsem si,ze tento motor neznam a ze to asi treba uz tak bude po tech letech provozu...

tak a co ted.ze by vadny ventil?ale proc pred cistenim fungoval da se rici v normalu?nebo byl zalepeny-ucpany a tedy nefungoval a tudiz nemel vlastne pripojeny konektor na toto vliv?ale rozdil tam stejne je,driv a ted pri odpojenym konektoru,ty otacky padaji lip dolu.

a co se stane pokud budu jezdit s odpojenym konektoreM?



neporadi mi nekdo kdo uz toto zazil?rano nastartuju auto,necham ho ohrat cca 5 min,odpojim konektor na volnobeznym ventilu,a jezdil sme celou dobu po horach volnobeh v poradku nechciplo to nikdy...co s tim muze byt?

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 21:10 
Offline
Nováček

Registrován: 30 pro 2008 18:52
Příspěvky: 2
Bydliště: praha 3 žizkoff
cau cau koukam ze resite problemek ja tu jeden volnobeznej ventyl mam i se skrtici klapkou a tim hlinikovym sani je to na escorta 1,6 i tak kdyby mel nekdo zajem jinak mam jeste prozbicku na tom sani je nejakej snimac nebo tak tak jestli nevi nekdo co to je ja bych to videl na nejak snimac tlaku nebo tak jo a ty veci jsou na prodej tak jen kdyby nahodou zatim dik a cau

_________________
fordu zdar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2008 21:13 
Offline
Nováček

Registrován: 30 pro 2008 18:52
Příspěvky: 2
Bydliště: praha 3 žizkoff
KaCzaba napsal
neporadi mi nekdo kdo uz toto zazil?rano nastartuju auto,necham ho ohrat cca 5 min,odpojim konektor na volnobeznym ventilu,a jezdil sme celou dobu po horach volnobeh v poradku nechciplo to nikdy...co s tim muze byt?

ten ventyl muze byt v prdeli a je porad trochu pootevreny adri to v nejaky idelani poloze bych rek a nebo to muze byt neco jinyho :)) cau

_________________
fordu zdar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nový volno. ventil
PříspěvekNapsal: 17 led 2009 11:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2007 11:10
Příspěvky: 73
Bydliště: Trutnov
Zdravim dneska mě měnily volnoběh za nový /cena 200kč / motorek jsem měl sehnany.

Servisman řikal že ted s tim musim chvilku jezdit než se to dorovná při jízdě ...
Změny po výměne : starty perfektni po chvilce se srovna na 900
/před tim hruzá a děs i při jízdě/
ale když jedu a vyřadim opadnou o něco a drži se kolem tak 2tis otáček..nemělo by to jit na těch 1000+- otáček? když zastavim ihned se srovnavaji na 900otáček

je na tom něco pravdy že se ten ventil po chvilce srovna ? že začne při jízdě reagovat tak jak ma? >> při vyřazeni že začne opadat na těch 900 a ne že se bude držet?
cca zatim jsem stim najel tak 10km..

děkuji za info
:-)

_________________
Escortík r.v 97 1.6 .. 16V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 279 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz