fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 21:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
U mě je to určitě T-20. Koupil jsem nějakou sadu bitů T-10, T-15, T-20, T-25, T-27, T-30, T-40, T-45, T-50, jsou u toho ještě nějaké 2 adaptéry pro ráčnu či šroubovák. A stálo to kolem tří stovek. :? (provedení PROFI).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 11:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
@ Toko : Tak som to rozbral, skontroloval a odfotil.
Takze mam ich momentalne uplne rovnake (ta ista farba).
Nastavem je naisto ten T20, ako pisal Nagant.
Ak chces poslat fotku tej sady alebo toho MAF, posli mi v PM svoju e-mail adresu, mozem ju poslat ako prilohu.
Vlastny web nemam a ani sa mi ho nechce riesit:-)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 11:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Hop377 píše:
Padanie otacok za studena:
Vcera som skontroloval hadicu od ventilu odvetravania klukovky a vzadu v mieste kde sa hadicka napaja na sacie kanaliky bala prasknuta. Prasklinu som zatial omotal izoacnu paskou a zrazu volnobeh za stdena OK. Zajtra kupim novu vymenim a bude vybavene.

Mozete mi niekto poradit, ako jednoducho vytiahnut tu hadicku z miesta napojenia a vratit ju naspat?
Skusal som to, a ruky mi tam ani nahodou nevoju, je to tam sama hadica a kabel. Z dola som zatial neskusal, ale dufam, ze to pojde nejak z hora.
Vytiahol som ju z tej opacnej strany a tam kde som mal moznost vidiet, nejaky problem som nevidel.
Dik

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 12:00 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Ja som ju tahal z lavej strany motora pri pohlade z predu, pravou rukou. Islo to blbo, ale nakoniec sa podarilo. Ak si chces len skontrolovat, ci je prasknuta, tak to sa da z pravej strany, pojdes rukou po hadici az k tomu napojeniu, ja som mal tu prasklinu v ohybe tesne pred napojenim, prasklina sa dala nahmatat.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 12:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Hop377 píše:
Ja som ju tahal z lavej strany motora pri pohlade z predu, pravou rukou. Islo to blbo, ale nakoniec sa podarilo. Ak si chces len skontrolovat, ci je prasknuta, tak to sa da z pravej strany, pojdes rukou po hadici az k tomu napojeniu, ja som mal tu prasklinu v ohybe tesne pred napojenim, prasklina sa dala nahmatat.

Hmm, len to je to, ze neviem ci mat tak hrube ruky alebo tak kratke, ze k tomu miestu nedojdem :(
Ak si tam mal tu prasklina, bol voci hadici pozdlzna, alebo priecna?
Bolo presne v polovici kolena?
Pozeral som tam, ale z lava je tam taka podlhovasta hranata krabicka na kable alebo do to je, a z prava je tam nieco okolo volnobezneho ventilu (alebo cast sacieho) + nejake tie rurky a hadice :cry:

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 12:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Me by tedy zajimalo, jake mam mit otacky kdyz stojim na miste, mam je neco kolem 1000 - 900, coz me pripadne dost..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 14:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
code píše:
Me by tedy zajimalo, jake mam mit otacky kdyz stojim na miste, mam je neco kolem 1000 - 900, coz me pripadne dost..

maju byt 875 +/- 50 (podla Etzolda)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 14:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
jan79 píše:
@ Toko : Tak som to rozbral, skontroloval a odfotil.
Takze mam ich momentalne uplne rovnake (ta ista farba).
Nastavem je naisto ten T20, ako pisal Nagant.
Ak chces poslat fotku tej sady alebo toho MAF, posli mi v PM svoju e-mail adresu, mozem ju poslat ako prilohu.
Vlastny web nemam a ani sa mi ho nechce riesit:-)

Diky, posilam SZ s emailem.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2006 21:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Takže sadu bitů s potřebnými torxy s dírkou jsem konečně sehnal. Když selhala různá železářství i baushopy, tak jsem na sadu narazil v supermarketu :o Akorát mě dostal prodavač v Baumaxu, když mi tvrdil, že určitě nic takového jako torxy s dírkou neexistuje.
MAF rozebrán a vyčištěn, tak doufám, že to teď chvíli bude bez problému s visením otáček. Zatím 14 dní od prvního propláchnutí v pohodě, teď jsem to dočistil. Jinak ten kratší drátek byl na návětrné straně ještě docela zanesen, opačná strana pak byla celkem v pohodě.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2006 07:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja ty srouby odvrtal(ten cudlik) a ted to jde povolit bez problemu i sroubovakem.Najlacinejsi reseni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2006 13:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Já nemám rád tyhle destruktivní metody, navíc v té sadě je plno bitů s různými koncovkami, takže se budou hodit i na jiné věci. Typicky hračky malého mají taky velmi nestandardní šroubky, různé trojhrany, apod.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh - HELP
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 16:16 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2006 18:07
Příspěvky: 34
Bydliště: Karviná
Pročetl jsem toho tady už hodně, ale můj problém jsem zde nenašel.
Vše začalo tím, že mi rostly po vyřazení za jízdy otáčky až k cca 3500 a k tomu občas chcípl. Pak se mi uvolnil kablík od alternatoru, když jsem ho opravil, 3500 km byl s otáčkami naprosty klid. Teď znovu začaly otáčky mírně blbnout, stačí vypnout a zapnout motor a je na chvilku klid. Ještě k tomu to začalo zase chcípat, ale rozhodně častěji než minule. Udělal jsem restart ŘJ - od té doby zůstávají viset otáčky po vyřazení na cca 1500-1400.

Nevíte co by s tím mohlo být????
Ford escort XR3i 1,8 16V, r.v.96, Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ele
PříspěvekNapsal: 05 čer 2006 21:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2005 17:14
Příspěvky: 53
Bydliště: Brno
hledej elektřinu. Kamošův renault občas chcípl, semo tamo nastartoval a zase chcípl, pak jezdil a pak zas ne, no, špatný kontakt na předřadným odporu před čerpadlem a zapalováním. Já na svým escu jsem měl malinkato špatný kontakt na snímači u kliky a mnohokrát jsem nenastartoval a pak zas jo, tedy přišel jsem na to poměrně brzy ale nebylo to lehké. A vyblikej si kódy, třebas i několikrát, i mně to nakonec řeklo, že nemá zprávy z cps (crankshaft position sensor)

_________________
nyní: Escort 1999 1.6 16V, combi,
dříve: Escort 9/92, 1.8 EFI, 16V, 77kW, výbava Ghia, 195/50 R15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnobeh
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 08:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2006 22:12
Příspěvky: 14
Bydliště: Haviřov
Dělá mi to po dojezdu-třeba na křižovatku,drží mi 1800ot/min potom to pomalu padá na volnobeh.Nekdy to jde i pod 400ot/min.

_________________
Ford Escort 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnobeh
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 09:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
kaster píše:
Dělá mi to po dojezdu-třeba na křižovatku,drží mi 1800ot/min potom to pomalu padá na volnobeh.Nekdy to jde i pod 400ot/min.

To robi volnobezny ventil...vybrat a vycistit / vymenit...skus precitat co tu uz bolo, resp. skus vyuzit HLEDAT.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnobeh
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 09:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 čer 2006 22:12
Příspěvky: 14
Bydliště: Haviřov
jan79 píše:
kaster píše:
Dělá mi to po dojezdu-třeba na křižovatku,drží mi 1800ot/min potom to pomalu padá na volnobeh.Nekdy to jde i pod 400ot/min.

To robi volnobezny ventil...vybrat a vycistit / vymenit...skus precitat co tu uz bolo, resp. skus vyuzit HLEDAT.

Diky vyxkouším to ale nevím kde ho hledat,mám na Forda vše v němčine.

_________________
Ford Escort 1.4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh za studena
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 17:49 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2006 16:59
Příspěvky: 19
Bydliště: OSTRAVA
Zdravím všechny. Mám menší problém.Po nastartování motoru za studena mi motor nechce držet volnoběžné otáčky.Po ujetí zhruba 300 - 400 metrů už ale všechno vpohodě.V servise mi řekli,že to můe být tím,že mám přerušené vedení mezi diagnostickou přípojkou a řídící jednotkou.Tak bych chtěl vědět,jestli to může být opravdu tím a ještě bych se chtěl zeptat,kde přesně mám tu diagnostickou přípojku hledat. Mám escorta r.v.1996 1.8i Ghia. Díky

_________________
FORD ESCORT 1.8i 16V Ghia, r.v.1996,centrál,servo,ABS,2x airbag,el.okna,el.ovládaná a vyhřívaná zrcátka,vyhřívané čelní sklo+sedadla,imobilizér,alu kola,klimatizace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2006 20:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Diagnosticku zasuvku mas u pravej nohy spolujazdca.
A prisli na to ako? Skusili tu diagnostiku spustit a neslo im to?
Kludne toto moze byt sposobene bordelom vo volnobeznom ventile resp. niecim inym...skus poprezerat sekcie motor + volnobeh + diagnostika.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 09:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jezzy to jako kvuli prerusenemu kabelu k nejake diagnosticke zasuvce ti blbne volnobeh ? Proboha to jsou blbouni.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 10:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Skoro mi to připadá, že ti "experti" napíchli obd zásuvku vpravo u země u spolujezdce a nic jim to neukázalo, protože po r.95 jsou ty zásuvky zapojené několika různými způsoby a to je pro ně už vyšší dívčí. Takže neměli raport z řídící jednotky, tak to na to hodili. Samozřejmě je to blbost.
Jak to popisuješ, tak bych začal asi dvěma věcmi - vyčistit a promazat volnoběžný ventil a nechal bych změřit tlaky ve válcích. Kdyby ani jedno nepomohlo, zkus těsnost sacího potrubí, včetně odvětrávání klikovky a hlavy. Může to být i lambdou. Volnoběhu je tu věnovaná celá sekce, když si ji projdeš, najdeš spoustu tipů a návodů, kde může být zakopaný pes.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz