Wizzy píše:
petane, na chod motoru to naopak má vliv. Otázka je, jak zásadní, ale důležitá je tam věta "...a místem, kam se ukládají data přijatá z jednotlivých čidel..." Jestli si stotiž ten článek o fungování EFI přečetl komplet, tak víš, že EEC je poměrně hravá a podle vstupně/výstupních údajů upravuje vstřikování i zapalování a zohledňuje tak stáří a stav motoru. Což s nefunkčním KAM nedělá, tak jede prakticky furt podle továrních hodnot...
Četl, ale jak říkám-moje zkušenost. Můj motor na to úplně kašle..nikde nepociťuji žádný problém. A abych vyndával přední sedačky, a hledal a kontroloval kabely na to nemám čas ani náladu. Konzultoval jsem to s Martinem, a pokud to nic nedělá, tak se na to mám zvysoka ...
Toť moje zkušenost. EEC je vůbec takový zajímavý zařízení..
CVH má svoje mouchy, který můžeš částečně eliminovat ale celkem pochybuju že úplně zmizí... třeba u mě. Volnoběh mám nádhernej, ale občas zlobí - houpe nebo je na 500 a chcípne ale to je tak 1 za týden. Podle mě to je prostě stářím získaná vlastnost
alien27 jojo, se mnou to každej myslí dobře..
podle mojí zkušenosti, tak pokud má KAM, u mě, na něco vliv, tak jedině na to, abych se při diagnostice nasr.l...
já si ani nedovedu představit, že by to auto mělo jet líp..
Ale tak zkusím to jen tak na zkoušku připojit přes pojistku přímo na baterku, a uvidím.
Nicméně, jestli neměl vodu v nádržce a nevypustil ji, tak je to celkem jasný