fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 16:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2008 16:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
alien27 píše:
To Petansvatos: mám tu vlastní zkušenost, že jak není na pinu 1 stále 12V tak se právě nikdy ta paměť neudrží = každé nastarování znamená že se ŘJ zase jen "učí". Auto samozřejmě funguje, jenže hůř, než když si ŘJ pamatuje všechny hodnoty.


Nic proti, ale co jsem študoval různé materiály, tak KAM – Keep Alive Memory je úložištěm kódů poruch a místem, kam se ukládají základní data přijatá z jednotlivých čidel. Čili to by nemělo mít na chod motoru žádný vliv.
více: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=eec

Odletelo:
Jinak máš tam dost oleje? Zkontroluj si všechny hadičky na sání. A co ten odlučovač? Co svíčky? Kabely?...

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2008 17:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Svíčky nový Bosh, kabely taky nový Tesla, odlučovač tak též. Sání jsem už taky kontroloval. Oleje mám tak uprostřed rysky. S tím olejem jsem četl Tvůj příspěvek. Tedkon jsem koukal, a nádobka na vodu prázdná. Pod autem žádný flek, dolil jsem jí a uvidím jestli někudy neteče. Pokud bude mizet bude výměna těsnění pod hlavou - třeba to bude všechno souviset :-D

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2008 18:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Jak myslíš, já to s tebou myslel dobře :-)

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 07:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
petane, na chod motoru to naopak má vliv. Otázka je, jak zásadní, ale důležitá je tam věta "...a místem, kam se ukládají data přijatá z jednotlivých čidel..." Jestli si stotiž ten článek o fungování EFI přečetl komplet, tak víš, že EEC je poměrně hravá a podle vstupně/výstupních údajů upravuje vstřikování i zapalování a zohledňuje tak stáří a stav motoru. Což s nefunkčním KAM nedělá, tak jede prakticky furt podle továrních hodnot...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 10:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Wizzy píše:
petane, na chod motoru to naopak má vliv. Otázka je, jak zásadní, ale důležitá je tam věta "...a místem, kam se ukládají data přijatá z jednotlivých čidel..." Jestli si stotiž ten článek o fungování EFI přečetl komplet, tak víš, že EEC je poměrně hravá a podle vstupně/výstupních údajů upravuje vstřikování i zapalování a zohledňuje tak stáří a stav motoru. Což s nefunkčním KAM nedělá, tak jede prakticky furt podle továrních hodnot...


Četl, ale jak říkám-moje zkušenost. Můj motor na to úplně kašle..nikde nepociťuji žádný problém. A abych vyndával přední sedačky, a hledal a kontroloval kabely na to nemám čas ani náladu. Konzultoval jsem to s Martinem, a pokud to nic nedělá, tak se na to mám zvysoka ... :-D Toť moje zkušenost. EEC je vůbec takový zajímavý zařízení..

CVH má svoje mouchy, který můžeš částečně eliminovat ale celkem pochybuju že úplně zmizí... třeba u mě. Volnoběh mám nádhernej, ale občas zlobí - houpe nebo je na 500 a chcípne ale to je tak 1 za týden. Podle mě to je prostě stářím získaná vlastnost :-)

alien27 jojo, se mnou to každej myslí dobře.. :-D podle mojí zkušenosti, tak pokud má KAM, u mě, na něco vliv, tak jedině na to, abych se při diagnostice nasr.l... :-D já si ani nedovedu představit, že by to auto mělo jet líp.. :lol: Ale tak zkusím to jen tak na zkoušku připojit přes pojistku přímo na baterku, a uvidím.

Nicméně, jestli neměl vodu v nádržce a nevypustil ji, tak je to celkem jasný :wink:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 11:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Celou kabeláž samozřejmě kontrolovat nebudu, nejsem blázen. :-D Jenom kabeláž pro řj., tu mám ješte jednu z funkční XR2i takže ji prohodím a uvidím jestli se něco změní :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 13:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
To Petan:
Odpověděl si sám: občas zazlobí volnoběh = (nejspíš hned zastudena, že?) může to být právě případ, kdy při vymazané paměti jsou dosazeny defaultní tovární hodnoty, tzn. začíná se "učit" motor běží = dělá co může :-) ale běžel by lépe, kdyby měl naučené hodnoty uloženy

Hodně Zdaru :-)

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 17:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Kecám voloviny................. :-D :-D :-D

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Naposledy upravil petansvatos dne 01 zář 2008 09:25, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2008 19:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Na pinu č. 1 napětí mám, ale je to jenom pro pamět, už se to tu trochu řešilo :wink: , ale to není můj problém. Nám podezření, že kabely od konektoru lambdy jsou někde přelámaný, nebo je někde blbej konektor. Z práce jsem si půjčil osciloskop a bude se hledat a to ještě chci měnit přední tlumiče tak snad to o víkendu stihnu :-D

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2008 22:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Počasí nepřálo a nic se nedělalo :? Chladící kapalina se mi neztrácí, ale ojel jo takže budu měnit gufera ventilů. Jinak volnoběh za studena drží krásně, po zahřátí začne motor cukat, vynechávat - otáčky klesnou pod 500 pak se vzpamatují a vyletí na 1000 a takhlen se to opakuje pořád dokolečka. Když sepne sahara tak skoro chcípne. Ohledně té bohaté směsi jsem koukal na svíčky, jsou v pohodě, žádné známky bohatosti nejeví. Jenom ten bílý kouř a smrad nespáleného benzínu z výfuku, tedkon spíš spáleného benzínu s olejem když mám zhnilý gufera ventilů :-D To je tak vše co jsem vypozoroval... :wink:

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2008 13:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
tak se zdá, že jsem vyřešil volnoběh, rozvody na klice posunuty o jeden zub - nebyl zářez na "0" tedkon je to lepši, jenom pořád smrdí benzin z vejfuku to přisuzuji podpáleným ventilům...

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 13:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2008 09:44
Příspěvky: 76
Bydliště: Chomutov
me to dela to samy,jen s opacnymi otackami.mam je tak 1500

_________________
ZX6R otloukanek
RSV1000
ATV
A6 2.5TDI
XR2i nahradni a funny car
EX : Passat B2 mTDI
G3GTTDI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz