fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 17 kvě 2024 22:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Voľnobeh 1,4 CFI
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 22:12 
Mám problém s vysokými voľnobežnými otáčkami (okolo 1100, klesnú po zohriati motora asi na 1050), po naštarnovaní mi zdvihne na pár sekúnd otáčky cca 1900, klesnú na 1500, vratia sa na chvilu zas na cca 1900 a padnú na 1100.

Inak ide motor super :D , ale na stk som prešiel len tak-tak kvoli tým otáčkam, emisie sú inak v norme.

Chýba mi VSS (čidlo rýchlosti) :( , lebo sa ulomil ten hranolček.

Mám podozrenie že v minulosti sa nejaký "expert" hral s nastavením voľnobežných otáčok.

Čím to môže ešte okrem toho byť?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 16:09 
Uff To kolísanie pri starte prestalo, vymenil som sviecky a kable (na 4-ty valec mal odpor 90 kOhmov a podla Etzolda ma mat max 30).

Otacky stale na 1100 asi ma pridane tym srobikom.

ale dalsi problem stale pretrvava niekedy oneskorene vracia pocas jazdy otacky, napr. dam neutral.

pisali tu vo fore ze to moze byt svieckami, ma niekto skusenosti so svieckami NGK V-line BCPR6ES-11 na 1,1mm??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2005 09:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2004 21:05
Příspěvky: 107
Bydliště: Milovice n. L
Bude to nejspíš svíčkama ,nedávej tam žádné NGK ,ale dej tam Motorcraft a budeš mít pokoj. Vlastní zkušenost.

_________________
je - Ford Focus III FL 1.5 EB 134 kW combi ST - Line
byl - Ford C-Max po FL 1,8 TDCi 91kW TREND 6x Airbag , ESP,TCS ,ABS , BC , navigace ,duální A/C .
byl - Ford Focus 1,8-16V 85kW combi Trend,4x airbag.ABS,ASR,vše v el. , BC , xenony,tempomat ,K&N filtr, LPG Magic2.
byl - Ford Fiesta XR2i , 76kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2005 13:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Wolf píše:
Bude to nejspíš svíčkama ,nedávej tam žádné NGK ,ale dej tam Motorcraft a budeš mít pokoj. Vlastní zkušenost.
Ja bych tam NGK nedaval,ty davam jen na simsona,mel jsem tam tusim Brisky (ale to bych kecal) - KATASTROFA :lol: a po tom,co jsem tam dal Motorcrafty za 108 Kc jednu,tak je to super

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2005 22:41 
Hurrá, oneskorené vracanie otáčok už zmyzlo 8) .

Dnes ráno mi nechcel escortik z ničoho nič naštartovať, ako som neskor zistil, po veľa nadávkach :oops: , nehádzal iskru.

Impulzné čidlo (CPS) na zotrvačníku malo slabý kontakt a bolo uvolnené na šróbiku. Trochu som vyčistil kontakty a dotiahol ho a problém so štartovaním a otáčkami zmyzol :D .

Akurát mi stále drží voľnobeh okolo 1100 :( a nekolíše.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2005 08:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Hm, to moje auti je trochu záhadný. Přestala zima a žádný kolísání otáček. Nic.Vše v poho. Asi nějaký teplotní čidlo....

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz