wendull píše:
Me to taky zarazilo, kdyz jedu na dalnici s "vetrem o zavod a s penezkou"
), tak pri jizde rekneme z Prahy do Brna, kdy jsou asi 3 tahlejsi a dost dlouhy kopce , tak se mi zahreje motor tez skoro k cervenymu, ale kdyz dam nohu z plynu a zvolnim, vsechno se vrati opravdu rychle do normalu.
Moje vysvetleni vysledku a je to jen zamysleni selkyho rozumu: podivej se na auto ze spodu a eletroniku a cidla uz nech bejt. Pokud tam nemas ani jeden podbeh na tah vzduchu chladicem, tak je to na TUTY TIM a jsem si s tim jistej, Ja jsem tam nemel taky ani jeden podbeh a kdyz jsem zacal pridavat jak origo i noname(house kutill
), tak se to zacalo zlepsovat a kdyz jsem to dodelal a tah vzuchu byl zarucene dodelanej, tak se mi rucicka skoro ani nehla a to ani kdyz jsem s tim delal skopiciny a zkousky. Vyvetleni , kdyz jedes rychle od cca 130-160km/h tak vzduch proste utece nejrychlejsi cestou a kdyz do doslova neuriznes, tak to proste neuchladis. kdyz bych to vzal do extremu jen se podivej na pritlacny kridla na F1 , je to ten stejne princip proudeni . RIC PIC
No:-),hezka teorie.. u tebe mozna i praxe:-),ale jak tady u kolegy tak u me bych rekl,ze problem bude jinde.
konkretne u me to driv jezdilo kopec nekopec s rucickou pekne uprostred a ted musim jet fakt hodne rovinu abych to tam udrzel.jak jedu za 2 nebo za 3 trosku svizneji nebo kopec tak to leze teplotne nahoru... kolikrat uz to do pulky ani nedostanu a jezdim (po praze) tak ve dvou tretinach stupnice...
proste je to zmateny a nevim:-D.ja tam snad dam uz treti termostat novej nebo nevim uz...
napadaji me uz takovy silenosti jako vodni pumpa,ucpanej chladic a podobny levny srandy...