fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 16:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prehrivani motoru za jizdy do kopce
PříspěvekNapsal: 21 srp 2008 09:27 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2007 07:21
Příspěvky: 16
Bydliště: Sazava
Ahoj vespolek, potreboval bych poradit. Pri jizde do tahleho kopce se velice rychle ohreje motor, az na hranici cerveneho pole. Po uvolneni plynu se pak zase pomerne rychle vrati do stredu pole. Po vymene chladice (byl pricpany), cidel a termostatu se situace zlepsila, presto se motor pri jizde do kopce ohreje kousek pod hranici cerveneho. Je to normalni? Uz to resilo jine tema, vysledek snad byla nejaka pricpana hadice, nebylo ale zrejme, ktera. Udajne (to jsem slysel jinde) je tam hadice s jednosmernym ventilem. Nevite o tom neco? Zajimave je, ze staci otevrit topeni na 1/4 a teplota motoru (podle budiku) kolisa pouze v rozmezi spinani sahary.
Diky Petr

_________________
Escort 2000 TD, combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2008 17:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Třeba je mrtvá vodní pumpa...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2008 07:57 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2007 07:21
Příspěvky: 16
Bydliště: Sazava
Ted uz to na ni opravdu ukazuje. Presto zkousim, jestli by nebyl nejaky jednodussi :-) tip, nez se do ni pustim.
Diky Petr

_________________
Escort 2000 TD, combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008 00:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
O tomhle by se tady nekdo znaly mohl rozepsat vic... taky by me to zajimalo...

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 srp 2008 09:22 
Offline
Nováček

Registrován: 23 kvě 2007 07:21
Příspěvky: 16
Bydliště: Sazava
Nechal jsem to promerit na pocitaci za jizdy a podle vseho keca budik. Pocitac ukazuje 93° uprostred stupnice a 95° na hranici cerveneho pole. Rozsah pul stupnice na 2°, dobre ne?

_________________
Escort 2000 TD, combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: no me napda jedno
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 00:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Me to taky zarazilo, kdyz jedu na dalnici s "vetrem o zavod a s penezkou" :-)), tak pri jizde rekneme z Prahy do Brna, kdy jsou asi 3 tahlejsi a dost dlouhy kopce , tak se mi zahreje motor tez skoro k cervenymu, ale kdyz dam nohu z plynu a zvolnim, vsechno se vrati opravdu rychle do normalu.

Moje vysvetleni vysledku a je to jen zamysleni selkyho rozumu: podivej se na auto ze spodu a eletroniku a cidla uz nech bejt. Pokud tam nemas ani jeden podbeh na tah vzduchu chladicem, tak je to na TUTY TIM a jsem si s tim jistej, Ja jsem tam nemel taky ani jeden podbeh a kdyz jsem zacal pridavat jak origo i noname(house kutill :-) ), tak se to zacalo zlepsovat a kdyz jsem to dodelal a tah vzuchu byl zarucene dodelanej, tak se mi rucicka skoro ani nehla a to ani kdyz jsem s tim delal skopiciny a zkousky. Vyvetleni , kdyz jedes rychle od cca 130-160km/h tak vzduch proste utece nejrychlejsi cestou a kdyz do doslova neuriznes, tak to proste neuchladis. kdyz bych to vzal do extremu jen se podivej na pritlacny kridla na F1 , je to ten stejne princip proudeni . RIC PIC

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: no me napda jedno
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 00:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
wendull píše:
Me to taky zarazilo, kdyz jedu na dalnici s "vetrem o zavod a s penezkou" :-)), tak pri jizde rekneme z Prahy do Brna, kdy jsou asi 3 tahlejsi a dost dlouhy kopce , tak se mi zahreje motor tez skoro k cervenymu, ale kdyz dam nohu z plynu a zvolnim, vsechno se vrati opravdu rychle do normalu.

Moje vysvetleni vysledku a je to jen zamysleni selkyho rozumu: podivej se na auto ze spodu a eletroniku a cidla uz nech bejt. Pokud tam nemas ani jeden podbeh na tah vzduchu chladicem, tak je to na TUTY TIM a jsem si s tim jistej, Ja jsem tam nemel taky ani jeden podbeh a kdyz jsem zacal pridavat jak origo i noname(house kutill :-) ), tak se to zacalo zlepsovat a kdyz jsem to dodelal a tah vzuchu byl zarucene dodelanej, tak se mi rucicka skoro ani nehla a to ani kdyz jsem s tim delal skopiciny a zkousky. Vyvetleni , kdyz jedes rychle od cca 130-160km/h tak vzduch proste utece nejrychlejsi cestou a kdyz do doslova neuriznes, tak to proste neuchladis. kdyz bych to vzal do extremu jen se podivej na pritlacny kridla na F1 , je to ten stejne princip proudeni . RIC PIC



No:-),hezka teorie.. u tebe mozna i praxe:-),ale jak tady u kolegy tak u me bych rekl,ze problem bude jinde.
konkretne u me to driv jezdilo kopec nekopec s rucickou pekne uprostred a ted musim jet fakt hodne rovinu abych to tam udrzel.jak jedu za 2 nebo za 3 trosku svizneji nebo kopec tak to leze teplotne nahoru... kolikrat uz to do pulky ani nedostanu a jezdim (po praze) tak ve dvou tretinach stupnice...
proste je to zmateny a nevim:-D.ja tam snad dam uz treti termostat novej nebo nevim uz...
napadaji me uz takovy silenosti jako vodni pumpa,ucpanej chladic a podobny levny srandy...

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 20:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
wendull:Mam presne ty same priznaky,dalnice a leze nahoru.Trochu mi pomohlo vymenit termostat.Starej sice zacal otevirat spravne, ale pak se neotevrel uplne,tim padem mensi prutok a vetsi teplota vody.Chladic ucpanej nemam a je pomerne velkej,takze ja vidim problem v termostatu, ze se nedostatecne otevira.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2008 00:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
jo prisel jsem na dalsi dve priciny, spisce nepravdepodobne, ale mozna souvisejici.

Prvni je: a jak vubec mate "naockovanou "vodu do kolika? neni to snad tim ze je malo? ja jsem ted po nucenym vymene vody(diky vnitrinu vymeniku tepla) a po pravde, odzvusnil jsem to pres sroub na hadici, dal tomu pred tim destikovej klistir(asi po dobu 7 dnu jsem protocil destilkou celej obeh asi 3x (naoustil, proplachnul a doplnil pod horni rysku )) a vysledek?
Uspokojivy, sedi to jako pribyte

Druha je:opravdu je tam kapaliny kolik ma byt?. Vsiml jsem si , ze kdyz jsem tam mel kolem horni rysky anebo pres, diky tekouci vode, tak sla teplota opravdu nevyspitatelne nahoru nez dolu a i v situacich . Tak bych se podival :-)) jak na tom jste :-)

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz