No ono ty motory, vím, že v 1.6D je "jen jeden" rozvoďák, tak to tam vyjde levněji, jenže třeba demontáž olejové vany je tam prý maso, "nevhodně umístěna" - no,konstruktéři od Fordu tehdy asi dost popíjeli. Každopádně nápis vzadu na kufru 1.8D už předchozí majitel dávno strhl, byl asi reliefní, nešlo zřejmě o potisk, zůstal po něm stín,a le ten už se taky srovnal s okolní barvou,auto je prostě zoficielněné na 1.6D i přes evidenčky apod. a motor je zapsán i ve velkém TP jako 1.6D se správným číslem, ale kdybych chtěl být suprpoctivka, tak bych asi pojišťovnu neznásilnil, že chci platit za 1.8, např. kamarád má Mondeo 2.5T a tam ti klauni od Fordu mají kubaturu snad 2522, což lehce překračuje 2.5, bohužel, ale pojistil to kdesi do kategorie 1850-2499, nevím, jak to dokázal, ale pojistil. U mě by šlo o opačný případ, ale vzbudilo by to podezřeníčko, hlavně poldové by to poznali.Mě,když posl. dobou kontrolovali, šlo jim hlavně o pojistku a co vezu v autě,taky zda nejsem pijan,dokonec jim 1x ani nevadilo že jsem neměl ŘP+malý TP (to jsem se až divil),ale měl jsem xerox velkého TP a šli hlavně po těch 3 věcech-pojistka, chlast a zda nemám v kufru mrtvolu nebo drogy - měl jsem tam plno sešlapaných hlin.plechovek z 1 letní akce a vezl do sběru,ten 1 polda začal hned: barevný kovy!Ty jo! a tolik!(hliník je bar.kov?),ale ten 2. mu říká - to sou,vole, sešlapaný Al-piksle,víš co to dá práce,navíc to se běžně nekrade a je to stejně za pár šupů...Fantazii maj některý benga dobrou...Pop.
|