Karel píše:
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.
No čerpadlo je zatím jediný, s čím jsem ještě nežejbroval. Už mě to taky napadlo, nadělat si na něm rysky a pootáčet s ním sem a tam. Jedna vstřikovací tryska mi tekla, ale tu už jsem vyměnil. Nechápu jedno:
1. při patnácti stupních točím startérem v kuse 40 vteřin a pak to teprve chytne (neochotně)
2. vyjedu, na první křižovatce mi to chcípne, otočím klíčkem, chytne ihned na první otočení
3. zahřeju motor na provozní teplotu, zastavím u pumpy a než dofoukám kola (5 minutek?), tak zase musím točit asi 20 vteřin, než to chytne.
4. pak odstavím auto asi na tři hodiny, nevychladne sice úplně, ale není horkej motor. Přijdu a na druhý otočení motorem chytne jako nic.
UŹ JSEM Z TOHO BLÁZEN. Všechny teorie o studeným nebo teplým motoru a o padání nafty jsou v hajzlu.