fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nízké tlaky
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 20:00 
Mám nízké tlaky ve válcích - nemáte někdo zkušenosti s opravnými kroužky Goetze? Nebo s nějakým slickem do válců? Výbrus, výměna pístů a kroužků se mi zdá dost drahá a asi se ani nevyplatí. Poraďte prosím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 20:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Nejlacinejsi jsou asi ty G.krouzky.Jsou v podstate tvrdsi a delaj ti postupne vybrus.Vydrzi to ale (pry)jen 50000km.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Goetze kroužky
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 17:59 
Tak 50.000 km by mi stačilo... aspoň by mi to pomohlo z nejhoršího.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2006 20:20 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2005 13:49
Příspěvky: 25
Bydliště: vavrisovo - slovakia
a ako vies ze mas slabe tlaky???si meral abo co???a startuje ti aj s takymi tlakmi ako mas teraz ked je vonku teplo???

_________________
ford orion 1,8D GHIA r.v.1991 stirborna metaliza okna v elktrike, nexce startovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 16:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Nizke tlaky neznamenaji ze to nepojede.Ja mel diesla co startoval (po mojim dostelovani) do -10 a pak ani skyt.Foukalo to tak,ze jsem musel dat odvetrani skrine dolu,ale jezdilo to.Pri dnesnich cenach dilu a prace nevim jestli se to vyplati.Radsi jezdit do smrti motoru a setrit na lepsi auto.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 19:48 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2005 13:49
Příspěvky: 25
Bydliště: vavrisovo - slovakia
No hej ja mam problem ze auto mi dako netaha ale podla toho ze mi nefuka do vane ani cez vicko oleja usudzujem ze nemam moc slabe tlaky, ale nemam ako zmerat nikto tu v okoli nic na to nema.ale zo stratom mam problemy aj ked je teraz plus 15, nafta by mi nemala padat bo mam pumpu a cerpadlo bolo minuly tyzden na stlolici a pretesnovane, vstriky mam nove zhavice tiez, palivovy filter novy, vzduchovy novy, tak ja uz neviem a tiez to dymi ciernym, a cez emisnu asi neprejde...co ty na to karel???

_________________
ford orion 1,8D GHIA r.v.1991 stirborna metaliza okna v elktrike, nexce startovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Neříkám že to nepojede...
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 20:26 
Karel píše:
Nizke tlaky neznamenaji ze to nepojede.Ja mel diesla co startoval (po mojim dostelovani) do -10 a pak ani skyt.Foukalo to tak,ze jsem musel dat odvetrani skrine dolu,ale jezdilo to.Pri dnesnich cenach dilu a prace nevim jestli se to vyplati.Radsi jezdit do smrti motoru a setrit na lepsi auto.


No já neříkám, že to nepojede. Ale nejprve se musí nastartovat a to je problém jako hrom.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 20:28 
feras píše:
No hej ja mam problem ze auto mi dako netaha ale podla toho ze mi nefuka do vane ani cez vicko oleja usudzujem ze nemam moc slabe tlaky, ale nemam ako zmerat nikto tu v okoli nic na to nema.ale zo stratom mam problemy aj ked je teraz plus 15, nafta by mi nemala padat bo mam pumpu a cerpadlo bolo minuly tyzden na stlolici a pretesnovane, vstriky mam nove zhavice tiez, palivovy filter novy, vzduchovy novy, tak ja uz neviem a tiez to dymi ciernym, a cez emisnu asi neprejde...co ty na to karel???


To že netáhne, to bych skousnul, ono taky co chtít od 60 koní. Ale že to nestartuje, to je problém, dneska bylo venku asi +15 C a točil jsem 40 vteřin. Baterka dostává zabrat a startér taky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 16:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Předvstřik
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 18:37 
Karel píše:
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.


No čerpadlo je zatím jediný, s čím jsem ještě nežejbroval. Už mě to taky napadlo, nadělat si na něm rysky a pootáčet s ním sem a tam. Jedna vstřikovací tryska mi tekla, ale tu už jsem vyměnil. Nechápu jedno:
1. při patnácti stupních točím startérem v kuse 40 vteřin a pak to teprve chytne (neochotně)
2. vyjedu, na první křižovatce mi to chcípne, otočím klíčkem, chytne ihned na první otočení
3. zahřeju motor na provozní teplotu, zastavím u pumpy a než dofoukám kola (5 minutek?), tak zase musím točit asi 20 vteřin, než to chytne.
4. pak odstavím auto asi na tři hodiny, nevychladne sice úplně, ale není horkej motor. Přijdu a na druhý otočení motorem chytne jako nic.
UŹ JSEM Z TOHO BLÁZEN. Všechny teorie o studeným nebo teplým motoru a o padání nafty jsou v hajzlu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 15:11 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2005 13:49
Příspěvky: 25
Bydliště: vavrisovo - slovakia
no ja som sa tiez bavil v sobotu s predvstrikom tak uvidim ked dojdem domov co to povie...a ja ked uz nastrujem a potom aj po 8 stania chiti na supku ale akonahle uz kus dlsie tak zas tocim dlho...a na nastavenie predvstriku nemozem pouzit ziadny merak bo tan nastavec asi nemam presne zalozenz co je na cerpadle bo ho od oka som zakladal ked som doneisol cerpadlo so stolice..

_________________
ford orion 1,8D GHIA r.v.1991 stirborna metaliza okna v elktrike, nexce startovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 16:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
escort-driver:Nepada ti nafta,starsi cerpadla uz min nasavaji a tim padem se jim pri jizde nedostava nafty,ale pokud bylo na stolici, tak by na to prisli.Zkus dat do plechovky litr nafty a dej hadicku do cerpadla ,jestli to udela stejne, to opetovny dlouhy startovani.Tu plechovku dej vis nez je cerpadlo,ale napred to odvzdusni.Muzes mit i starou hadicku a tim padem ti to prisava vzduch a nafta ti nazpet pada do nadrze.Masli stary hadicky tak je pro jistotu vymen(kor.zalezitost).

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 16:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
feras píše:
no ja som sa tiez bavil v sobotu s predvstrikom tak uvidim ked dojdem domov co to povie...a ja ked uz nastrujem a potom aj po 8 stania chiti na supku ale akonahle uz kus dlsie tak zas tocim dlho...a na nastavenie predvstriku nemozem pouzit ziadny merak bo tan nastavec asi nemam presne zalozenz co je na cerpadle bo ho od oka som zakladal ked som doneisol cerpadlo so stolice..

Pada ti nafta.Hadicky a utahnuti vsech spoju.Pokud mas Lukas cerpadlo ,tak by tam mel byt i sroub-ventil co je do neho napojeny prepad a asi je vychozeny a propousti.Probiralo se to tu,hledej.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Padání nafty
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 19:55 
No ale vrtá mi hlavou, jak to, že někdy nafta padá, a někdy nepadá? To se tak stává?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 17:44 
Offline
Nováček

Registrován: 06 lis 2005 13:49
Příspěvky: 25
Bydliště: vavrisovo - slovakia
hadicky som vsetky nove daval mam kupenu rucnu pumpu pred filtrom so spetnym ventilom a cerpadlo mam zrejme bosch bo je na nom znak, aele ten prepadovy ventil tam mam.....ja uz som jelen ..kupim si peugeota to bude spravna volba

_________________
ford orion 1,8D GHIA r.v.1991 stirborna metaliza okna v elktrike, nexce startovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Předvstřik
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 01:19 
Offline
Forďák

Registrován: 30 bře 2006 18:43
Příspěvky: 81
escort-driver píše:
Karel píše:
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.


No čerpadlo je zatím jediný, s čím jsem ještě nežejbroval. Už mě to taky napadlo, nadělat si na něm rysky a pootáčet s ním sem a tam. Jedna vstřikovací tryska mi tekla, ale tu už jsem vyměnil. Nechápu jedno:
1. při patnácti stupních točím startérem v kuse 40 vteřin a pak to teprve chytne (neochotně)
2. vyjedu, na první křižovatce mi to chcípne, otočím klíčkem, chytne ihned na první otočení
3. zahřeju motor na provozní teplotu, zastavím u pumpy a než dofoukám kola (5 minutek?), tak zase musím točit asi 20 vteřin, než to chytne.
4. pak odstavím auto asi na tři hodiny, nevychladne sice úplně, ale není horkej motor. Přijdu a na druhý otočení motorem chytne jako nic.
UŹ JSEM Z TOHO BLÁZEN. Všechny teorie o studeným nebo teplým motoru a o padání nafty jsou v hajzlu.


je dos mozne ze ti blbne zhavici relatko nebo je slaby kontakt na baterce na zhaveni

_________________
Ford Escort 1.6 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 19:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
feras píše:
hadicky som vsetky nove daval mam kupenu rucnu pumpu pred filtrom so spetnym ventilom a cerpadlo mam zrejme bosch bo je na nom znak, aele ten prepadovy ventil tam mam.....ja uz som jelen ..kupim si peugeota to bude spravna volba

Napadla mne zavada, co mne stala dost nervu.Menil jsem hlavu a nedal novy tesneni(med) pod vstriky,proste jsem to tam soupnul jen tak.Dusledek ,dost dlouho jsem musel tocit motorem pri startu.Stacilo vydelat to stary tesneni a vyzihat ho aby zmeklo a pak ho fest dotahnout vtrikama.Po tomhle mi to chytalo O.K.Mozna jsi kontroloval vstriky a udelal stejnou chybu jak ja?Jo a ten zpetnej (prepad nafty)nejde nahodou jinou trubickou zpet do nadrze?Ted si nejsem jistej ,jak to tam vlastne je?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Podložky pod vstřiky
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 22:15 
Podložky pod vstřiky jsem náhodou měnil. Nejdřív jsem je málem poztrácel, protože jak jsem měřil tlaky, tak jsem je zapomněl vyndat, takže mi mrštně vyskákaly z doupat a půl hodiny jsem je hledal v různých zákoutích motoru. Pak jsem si ale všimnul, že je každý jinak zdeformovaný, tak jsem raději koupil nové.
Hadička od přepadu naftu samozřejmě jde zpátky do nádrže, kam by jinam měla jít? Slyšel jsem, že i na přepad by se měl dát zpětný ventil. Nejenom na přívod. To auto mě teda školí, to jsem jaktěživo neslyšel o takovejch problémech, natož abych je někdy s nějakým autem doopravdy měl.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz