fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 12:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
I já sem přidám svůj dotaz.
Mě se po ránu startér jednou otočí a potom se nic neděje. Někdy se to stane i 3x a až potom to začne točit normálně. Zkoušel jsem klíček podržet dýl a cca po 3 vteřinách se roztočil. Zkusil jsem to jen jednou, protože si myslím, že to není nic dobrýho. Ještě se mi nestalo, že bych neodjel.
Je to baterka nebo startér?

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2009 11:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
rady pro všechny:

1) u baterky se kouknout pod izolaci kabelů, rádo to tam oxiduje pod tou červenou bužírkou - kouknout a popřípadě kousek kabelu uštípnout a dát nový oka (když je to zaoxidovaný, tak tam neprojde dostatek proudu a baterka i startér můžou bejt OK)

2-1) baterka - buďto slabá, nebo stará - kouknout se, jak je na tom elektrolit, popřípadě dolejt buďto destilkou, nebo kdo má, tak podle hladiny i kyselinou sýrovou (když tam bude hladina tak do půlky)

2-2)vzít měřák a zásuvku do zapalovače, 2 kablíky a čokoládu - z konektoru do zásuvky zapojit kablíky do čokolády a do čokolády přichytit měřící hroty měřáku a kouknout jak moc klesá napětí.
dá se tak zjistit i špatnej startér třeba když se klíček otočí a drží, tak když třeba vteřinu spadne napětí na 10V a pak i když je klíček otočený a napětí vylítne na 13V (pokud jen cvaká, bo se netočí)...

3) může to být i konstakt ve spínací cívce (ten menší váleček na startéru, jak jsou na něm přichycený kabely)
je to vopruz se do toho dostat - je to zapertlovaný, ale stačí plochej pevnej úzkej šroubovák a jde to sundat, pak tam jsou kontakty, který se rádi opalujou třeba když je vlhko, nebo když se startuje dlouho, nebo s vybitou baterkou

4) dále to může být prošvyhlý vynutí - kdo nemá navíječku na výkonový transformátory jako já, tak z toho má skoro doživotní práci :D

5) uhlíky - asi nejběžnější :D

6) může být zaoxidovaný spínací kabílek - tady nám pomůže měřák, ale je lepší když je jeden před autem a sleduje měřák, jestli se na tom kabílku ukáže napětí a druhej v autě, kterej bude otáčet klíčkem. !!na neutrál - ne jak kámoš, že tam nechal jedničku a myslel si že tam má neutrál a otočil!!! :D

7) ještě to může být špatná karma, nebo špatná konstalace hvězd :D :D :D

8) možná mě ještě něco napadne, tak to kdyžtak dopíšu

pokud si někdo myslíte, že to jsou blbosti, bo když to někomu pomůže, tak sem napište, jestli jsou moje příspěvky vůbec k něčemu.

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 137 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz