Wazovski píše:
Wazovski píše:
Zdar lidi
K tomu mám dost co říct. Předem upozorňuji, ještě jsem nepřišel, co to dělá.
Prodlevy při startování mám už cca půl roku.V létě se poprvéstalo, že to nenastartovalo. Vyřešil jsem spuštěním z kopce, byla to trochu šťastná náhopda, že jsem tak zastavil. Bylo to zrovna v Alpách při cestě na dovču:)
Celou dovolenou vše v pohodě. Po prázdninách se interval zmenšil a jednou za měsíc jsem to nenastartoval. Pak jednou za týden nenastartoval.Dnes přes den už dvakrát nenastartoval.
Startér je v pohodě, vyčištěný, namazaný. Cívka se nedá rozebrat.
Baterka je našláplá.
Imobilizer funguje.
Nevím, čím to je.
Někdy pomůže to nechat třeba 2 hodiny stát a pak na otočení běží.
Teď to v oněch případech startuju lehnutím pod auto a propojením kontaktů u starteru (u cívky).
Blíží se zima, plískanice...lehání už nebude taková sranda.
Pociťuju ž něco jako zoufalost. Ranní stadium.
Docela rád bych na to přišel. Rady uvítám.
Něco málo jsem proměřoval. V těch případech, kdy to nestartuje, cvaká cívka.Ale jde tam málo proudu. Proto nevysune a nezastartuje.
Proč tam jde míň proudu??
Spínací skříňka je taky vyčištěná a prostříkaná.
Kablík od spínací skříňky do starteru se zdá v pohodě. Spoj vyčištěn, prostříkán.
Nevypadá, že by tam bylo něco v nepořádku.
Opraveno, lidi.
Bylo to v pojistkovce. Musela se celá vyndat a rozebrat až na holou desku. Tam kam se strká zásuvka od spínací skříňky a tam kde vedou kabely do motoru to bylo ne 100% vodivý.Proto se to přemostilo kablíkem, aby se nemuselo letovat a rozletovávat a vše šlape na otočení klíčkem.
Tak jak, stále to šlape?Jestli jo, tak zkusím nechat vyměnit celou pojistkovou za novou!Já jsem to měl měsíc a půl v servisu a výsledek:
Nový startér, alternátor, spínací skříňka, kompletně přetažená startovací elektro kabeláž a stačí jedna delší či ostřejší jízda, kdy se motor ohřeje a opět nestartuji!Suma sumárum 20 000,- v háji a problém je stále aktuální!Mám teď podezření, že za to může vadné teplotní čidlo!Prostě vyhodnotí teplotu jako kritickou i když není a nedovolí nastartovat.No, do konce měsíce už snad bude jasno!Během tohoto týdne ho vezu do Forda, tak uvidím na co přijdou, nebo nepřijdou!
_________________
Dřív:
Ford Escort 1.8TD(51kW), r.v. 12/96 Combi.
Nyní:
Ford Mondeo Combi Ghia X 2.0TDCi(96kW), 12/2003(model 2004 po faceliftu), Maximální výbava, chybí jen park. asistent.