fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 22:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2005 20:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli máš model Mk7 tak by ti mohly sedět relé z 96 viz:
http://www.fordfans.cz/download/elchema/pojistky96.zip

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2005 19:47 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Možná Ti pomůže co jsem řešil já. Chovalo se to skoro stejně akorát někdy nepřitahoval ani magnet. Vyndal jsem startár dal do jedný šikovný autoelektriky v Prachaticích, a tam zjistili, že v rotoru jsou přerušený některý vinutí. Jelikož magnet je zapojenej v sérii s rotorem, tak když se přeruší některé vinutí tak teče poloviční proud nebo taky žádný podle toho kde se startér předtím zastavil. Rotor rozebrali, převinuli napustili lakem a vypálili. Celé to stálo 900,- Kč a je pokoj.

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2005 23:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 28
Bydliště: Ústí nad Labem
Štěpán píše:
klasika, ochladilo se, a je po problému .. na tu kabeláž se někdy podívám, díky. Do léta bych to mohl stihnout :lol:

To: Rumlík

Jak to vypadá u Tebe, je to taky po ochlazení v pohodě?



Kdepak, vše zůstalo při starém a dokonce se mi už 4x stalo, že jsem nenastartoval vůbec! :cry:
U Forda mi na to řekli, že je to vada startéru.Prý buď výměna za nový, nebo repasovat :!:

Mám teď problém i ze studeným startem, když auto dlouho stojí v chladu!(třeba přes noc)Žhavím 2-3x, pak točím a nic.Chytne to tak na po4tý a musím to nechat poměrně dlouho točit!Po tom co to chytne jednou už startuje na poprvé v pohodě( teda až na ty prodlevy)!To chce asi nový žhavící svíčky co :?:

_________________
Dřív:
Ford Escort 1.8TD(51kW), r.v. 12/96 Combi.
Nyní:
Ford Mondeo Combi Ghia X 2.0TDCi(96kW), 12/2003(model 2004 po faceliftu), Maximální výbava, chybí jen park. asistent.:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 11:40 
Offline
Forďák

Registrován: 07 zář 2005 11:31
Příspěvky: 88
Bydliště: Bukovany
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4021
a může to být i tohle. Alespoň já musel startovat vždy až na 2-3 žhavení a teď už nestartuju vůbec:-(

_________________
Ford Escort Ghia 1.8TD/66kW
r.v. 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2005 16:13 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 28
Bydliště: Ústí nad Labem
Tick píše:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4021
a může to být i tohle. Alespoň já musel startovat vždy až na 2-3 žhavení a teď už nestartuju vůbec:-(


Ježíš, nestraš ještě s tímhle :smt103 !!!!!Dělalo ti to jen při studeném motoru v mrazech?
Začalo mi to dělat až teď, když teploty přes noc klesnou pod nulu. :smt114
Nafta mi tam jde 100%, už jen podle toho kouře co jde z výfuku, při tom delším točení.(špatně spálená nafta) :wink:

_________________
Dřív:
Ford Escort 1.8TD(51kW), r.v. 12/96 Combi.
Nyní:
Ford Mondeo Combi Ghia X 2.0TDCi(96kW), 12/2003(model 2004 po faceliftu), Maximální výbava, chybí jen park. asistent.:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 17:01 
Wazovski píše:
Zdar lidi

K tomu mám dost co říct. Předem upozorňuji, ještě jsem nepřišel, co to dělá.
Prodlevy při startování mám už cca půl roku.V létě se poprvéstalo, že to nenastartovalo. Vyřešil jsem spuštěním z kopce, byla to trochu šťastná náhopda, že jsem tak zastavil. Bylo to zrovna v Alpách při cestě na dovču:)
Celou dovolenou vše v pohodě. Po prázdninách se interval zmenšil a jednou za měsíc jsem to nenastartoval. Pak jednou za týden nenastartoval.Dnes přes den už dvakrát nenastartoval.
Startér je v pohodě, vyčištěný, namazaný. Cívka se nedá rozebrat.
Baterka je našláplá.
Imobilizer funguje.
Nevím, čím to je.
Někdy pomůže to nechat třeba 2 hodiny stát a pak na otočení běží.

Teď to v oněch případech startuju lehnutím pod auto a propojením kontaktů u starteru (u cívky).
Blíží se zima, plískanice...lehání už nebude taková sranda.

Pociťuju ž něco jako zoufalost. Ranní stadium.

Docela rád bych na to přišel. Rady uvítám.

Něco málo jsem proměřoval. V těch případech, kdy to nestartuje, cvaká cívka.Ale jde tam málo proudu. Proto nevysune a nezastartuje.
Proč tam jde míň proudu??

Spínací skříňka je taky vyčištěná a prostříkaná.
Kablík od spínací skříňky do starteru se zdá v pohodě. Spoj vyčištěn, prostříkán.
Nevypadá, že by tam bylo něco v nepořádku.



Opraveno, lidi.
Bylo to v pojistkovce. Musela se celá vyndat a rozebrat až na holou desku. Tam kam se strká zásuvka od spínací skříňky a tam kde vedou kabely do motoru to bylo ne 100% vodivý.Proto se to přemostilo kablíkem, aby se nemuselo letovat a rozletovávat a vše šlape na otočení klíčkem.
:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 22:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Věřím že máš radost z provedené opravy, ale přepájení tě jednou stejně nemine, jestli se ovšem dřív nezbavíš auta. Teď se ti podařilo vyřešit konektor do motorového prostoru, ale každý kdo pojistkovku letoval může potvrdit, že studeňáku tam je několik desítek, které se dřív nebo později určitě projeví.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 09:59 
Nesmíš být škarohlídek.
Esco mám doma už přes 10 let.
Trochu se tedy známe:)
Tohle ti dělá každý auto.
Každé má nějaké mouchy...asi kromě Lexuse:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 17:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Neboj jsem dost velký optimista, ale naznám Escorta který je z rv. 95-96 a má nalítano přes 200t a nemá novou nebo přepájenou pojistkovku.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 18:01 
:)
Další Escorťáky neznám, ale samozřejmě můžu potvrdit.
Už mám takhle překlenutý světla.
Jenže tam jsem si to udělal sám moc silnýma žárovkama.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2006 21:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 28
Bydliště: Ústí nad Labem
Wazovski píše:
Wazovski píše:
Zdar lidi

K tomu mám dost co říct. Předem upozorňuji, ještě jsem nepřišel, co to dělá.
Prodlevy při startování mám už cca půl roku.V létě se poprvéstalo, že to nenastartovalo. Vyřešil jsem spuštěním z kopce, byla to trochu šťastná náhopda, že jsem tak zastavil. Bylo to zrovna v Alpách při cestě na dovču:)
Celou dovolenou vše v pohodě. Po prázdninách se interval zmenšil a jednou za měsíc jsem to nenastartoval. Pak jednou za týden nenastartoval.Dnes přes den už dvakrát nenastartoval.
Startér je v pohodě, vyčištěný, namazaný. Cívka se nedá rozebrat.
Baterka je našláplá.
Imobilizer funguje.
Nevím, čím to je.
Někdy pomůže to nechat třeba 2 hodiny stát a pak na otočení běží.

Teď to v oněch případech startuju lehnutím pod auto a propojením kontaktů u starteru (u cívky).
Blíží se zima, plískanice...lehání už nebude taková sranda.

Pociťuju ž něco jako zoufalost. Ranní stadium.

Docela rád bych na to přišel. Rady uvítám.

Něco málo jsem proměřoval. V těch případech, kdy to nestartuje, cvaká cívka.Ale jde tam málo proudu. Proto nevysune a nezastartuje.
Proč tam jde míň proudu??

Spínací skříňka je taky vyčištěná a prostříkaná.
Kablík od spínací skříňky do starteru se zdá v pohodě. Spoj vyčištěn, prostříkán.
Nevypadá, že by tam bylo něco v nepořádku.



Opraveno, lidi.
Bylo to v pojistkovce. Musela se celá vyndat a rozebrat až na holou desku. Tam kam se strká zásuvka od spínací skříňky a tam kde vedou kabely do motoru to bylo ne 100% vodivý.Proto se to přemostilo kablíkem, aby se nemuselo letovat a rozletovávat a vše šlape na otočení klíčkem.
:)



Tak jak, stále to šlape?Jestli jo, tak zkusím nechat vyměnit celou pojistkovou za novou!Já jsem to měl měsíc a půl v servisu a výsledek:
Nový startér, alternátor, spínací skříňka, kompletně přetažená startovací elektro kabeláž a stačí jedna delší či ostřejší jízda, kdy se motor ohřeje a opět nestartuji!Suma sumárum 20 000,- v háji a problém je stále aktuální!Mám teď podezření, že za to může vadné teplotní čidlo!Prostě vyhodnotí teplotu jako kritickou i když není a nedovolí nastartovat.No, do konce měsíce už snad bude jasno!Během tohoto týdne ho vezu do Forda, tak uvidím na co přijdou, nebo nepřijdou! :lol:

_________________
Dřív:
Ford Escort 1.8TD(51kW), r.v. 12/96 Combi.
Nyní:
Ford Mondeo Combi Ghia X 2.0TDCi(96kW), 12/2003(model 2004 po faceliftu), Maximální výbava, chybí jen park. asistent.:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2006 13:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 28
Bydliště: Ústí nad Labem
Wazovski píše:
Wazovski píše:
Zdar lidi

K tomu mám dost co říct. Předem upozorňuji, ještě jsem nepřišel, co to dělá.
Prodlevy při startování mám už cca půl roku.V létě se poprvéstalo, že to nenastartovalo. Vyřešil jsem spuštěním z kopce, byla to trochu šťastná náhopda, že jsem tak zastavil. Bylo to zrovna v Alpách při cestě na dovču:)
Celou dovolenou vše v pohodě. Po prázdninách se interval zmenšil a jednou za měsíc jsem to nenastartoval. Pak jednou za týden nenastartoval.Dnes přes den už dvakrát nenastartoval.
Startér je v pohodě, vyčištěný, namazaný. Cívka se nedá rozebrat.
Baterka je našláplá.
Imobilizer funguje.
Nevím, čím to je.
Někdy pomůže to nechat třeba 2 hodiny stát a pak na otočení běží.

Teď to v oněch případech startuju lehnutím pod auto a propojením kontaktů u starteru (u cívky).
Blíží se zima, plískanice...lehání už nebude taková sranda.

Pociťuju ž něco jako zoufalost. Ranní stadium.

Docela rád bych na to přišel. Rady uvítám.

Něco málo jsem proměřoval. V těch případech, kdy to nestartuje, cvaká cívka.Ale jde tam málo proudu. Proto nevysune a nezastartuje.
Proč tam jde míň proudu??

Spínací skříňka je taky vyčištěná a prostříkaná.
Kablík od spínací skříňky do starteru se zdá v pohodě. Spoj vyčištěn, prostříkán.
Nevypadá, že by tam bylo něco v nepořádku.



Opraveno, lidi.
Bylo to v pojistkovce. Musela se celá vyndat a rozebrat až na holou desku. Tam kam se strká zásuvka od spínací skříňky a tam kde vedou kabely do motoru to bylo ne 100% vodivý.Proto se to přemostilo kablíkem, aby se nemuselo letovat a rozletovávat a vše šlape na otočení klíčkem.
:)



Tak jo, je to opravdu v pojistkovce :smt045 !!!!!!Přivezl jsem to do Forda a zmínil jsem se o ní!Tak jí prohlédli a našli 7. studeňáků :shock: !Po opravě vše funguje 100%!!!Časová prodleva definitivně zmizela!Prověřeno 3500ti km bez jediného problému :smt023 !Na jaře budu kupovat úplně novou! :wink:

_________________
Dřív:
Ford Escort 1.8TD(51kW), r.v. 12/96 Combi.
Nyní:
Ford Mondeo Combi Ghia X 2.0TDCi(96kW), 12/2003(model 2004 po faceliftu), Maximální výbava, chybí jen park. asistent.:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nestartuje
PříspěvekNapsal: 23 lis 2006 17:17 
Offline
Nováček

Registrován: 08 úno 2006 19:32
Příspěvky: 45
Bydliště: Libiš
Ahoj ropáci, měl jsem typický případ vypálených kontaktů ve spínací skříňce, nebo špatná pojistkovka. Už jsem splétal konstrukce, jak proletovávám kontakty v pojistkovce, měním spínací skříňku apod. Stacilo lehnout pod auto a utáhnout kostru od baterky na startér :oops: Banalita, ale pozor na to. :-D Ahoj Kapr

_________________
1,8 Td 66 kW r.v. 3/98 combi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz