Koukam že tady někdo ventiluje moje teoretický myšlenky
na mTDDi
...jinak u toho biturba bych pořídil budík tlaku v sání, aby to neudělalo fůůůůůů
______________________________________________________________
a teď se trochu rozepíšu o tom o čem se mi nechtělo
Ta zástavba bosche. Prej nejlepší je sehnat čerpadlo z Citroen BX 1.9TD, to by mělo sednout bez úprav, ale nemám vyzkoušeno, jen jsem to kdysi čet na dieselpower fóru. Ten turbokorektor je to na
fotce, kam ukazujou šipky, takže brát čerpadla co jej maj.
Pokud použiješ čerpadlo z golfa/audi 1.6TD tak tam se musí trochu upravovat řemenice, buď nechat vyrobit novej unašeč rozvodovýho kola, nebo se nechá použít escorťácká řemenice (rozvodový kolo), která se otočí - na těch 3 šroubech, to pak ale nepasuje na všechny 3 šrouby, tak se musí vyvrtat jedna díra a propilovat na delší - aby se nechalo štelovat s předvstřikem. žemen pak běží na kraji řemenice, ale ne mimo. ..... toto je "patent" acemajkyho
Další problém je to, že se musí čerpadlem otočit o 90° oproti rysce tuším že po směru otáčení .. pokud se neotočí bude předvstřik uplně někde strašně brzo před HŮ.
Samo bude potřeba poštelovat dávku nafty, aby seděla na 1.8
Ještě jsem něco čet o čerpadle z posledních MK3 Golfů 1.9TD, ty už byly řízený nějak poloelektronicky, kde si samy regulovaly startovací předvstřik a studený starty - nejkultivovanější chod a dobrý starty.
K tomu BOSCH čerpadlu bude potřeba naštelovat vstřiky na příslušnej tlak a timpádem se zase bude muset hejbat s předvstřikem