fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 23:20 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Jedinej motor kterej by se dal dát bez větších úprav je TDdi 66kW který se dával do prvních Focusu a po chipu má okolo 85kW :D , holo motor je identickej :) jenom že to není komurkáč a iný čerpadlo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 00:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
takze za prvy na cerpadle staci zamenit elektrika z puvodniho a nemusi se tim padem meni rj a motor nejvykonejsi motor kterej by mel pasovat do esca by mel byt motor z focuse 1.8tdci co vim tak tdci zaklad je z puvodniho tddi kterej se od endura de lisi akorat palici ktera ma primi vstriky ma jine cerpadlo a nejsem si jist ale mel by mit rozvod retezem ale kdyby nekoho napadlo dat hlavu z focuse do esca tak to pravdepodobne nepude protoze kdyz sem se dival na tesneni pod hlavu tak sou trosku jiny diry pro vodni kanalky :)

proste vyvoj tehodle motoru postupoval asi jak ve firme skoda kde motor ze stareho spartaka postupnym zlepsovanim skoncil jako fabie 1.4 mpi :-D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 00:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
Karel: jelikoz sem si tedkom nahrnul dom moc prace a jezdim jinym autem tak mi ford stoji pod hromadou snehu takze bych to videl ze fotky by byly az tak pristi tyden kdy si chcu udelat trochu casu a dat tam kulaty mlhovky do pr narazniku pac origo sem musel oddelat kvuli pristupu vzduchu

jo a pokus s motorem z focuse do budoucna az bude dost penez planuju z mk4kou do te doby tam zatim prcnu motor ze sierry td protoze kdyz se podivate do myho podpisu tak zjistite ze puvodni 1.6D uz asi dlouho jezdit nebude :-)

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 00:35 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
presne tak,, ide o motor FOcus TDDI,, nie TDCI,, pretoze TDCI je uz CR,, a to by som nechcel,, jednak je to technicky nenapojitelne,, pretoze CR maju moc premakanu elektriku,, kde npr RJ snima aj mnozstvo paliva v nadrzi,, atd.. TDDI nieje az tak velky problem,, samozrejme, ze to nepojde len tak vymenit kus za kus,, dalsia vyhoda focusovho motora je dlhsia prevodovka,, Esca su pomale..

PS: z TDDI ide urobit mTDDI,, sice to bude mat len tych 66kW,, ale nepotrebuje to vtedy RJ

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 02:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Koukam že tady někdo ventiluje moje teoretický myšlenky :) na mTDDi

...jinak u toho biturba bych pořídil budík tlaku v sání, aby to neudělalo fůůůůůů
______________________________________________________________
a teď se trochu rozepíšu o tom o čem se mi nechtělo :D

Ta zástavba bosche. Prej nejlepší je sehnat čerpadlo z Citroen BX 1.9TD, to by mělo sednout bez úprav, ale nemám vyzkoušeno, jen jsem to kdysi čet na dieselpower fóru. Ten turbokorektor je to na fotce, kam ukazujou šipky, takže brát čerpadla co jej maj.

Pokud použiješ čerpadlo z golfa/audi 1.6TD tak tam se musí trochu upravovat řemenice, buď nechat vyrobit novej unašeč rozvodovýho kola, nebo se nechá použít escorťácká řemenice (rozvodový kolo), která se otočí - na těch 3 šroubech, to pak ale nepasuje na všechny 3 šrouby, tak se musí vyvrtat jedna díra a propilovat na delší - aby se nechalo štelovat s předvstřikem. žemen pak běží na kraji řemenice, ale ne mimo. ..... toto je "patent" acemajkyho

Další problém je to, že se musí čerpadlem otočit o 90° oproti rysce tuším že po směru otáčení .. pokud se neotočí bude předvstřik uplně někde strašně brzo před HŮ.
Samo bude potřeba poštelovat dávku nafty, aby seděla na 1.8

Ještě jsem něco čet o čerpadle z posledních MK3 Golfů 1.9TD, ty už byly řízený nějak poloelektronicky, kde si samy regulovaly startovací předvstřik a studený starty - nejkultivovanější chod a dobrý starty.

K tomu BOSCH čerpadlu bude potřeba naštelovat vstřiky na příslušnej tlak a timpádem se zase bude muset hejbat s předvstřikem

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 03:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
tady jsem o tom našel asi nejobsáhlejší studnici informací
http://tdi.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 4cc2#58407

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 10:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
budik tlaku turba už byl předan české pošte takže počítám že tak na jaře bude doma :-D
jelikož mam kousek od baraku eurovrak tak bude asi nejjednodužší tam zajit a koupit to čerpadlo z citroena bx kde už si vstriky a predstrik dokazu sladit a nebudu se muset srat s nejakou řemenicí :)

jo a ten mTDDi me nijak moc nelaka spiš sem přemyšlel sehnat focuse TDCi třeba buchlyho na boudu oholit ho aj s elektrickym svazkem a dalšíma pičovinama a nacpat ho do te me MK IV ve ktere puvodni motor asi brzo umře

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 10:44 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
a este nieco,,, potom k cerpadlu by sa mohlo dat Turbo VNT17,, ma natacacie lopare :D

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 10:45 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
honzik píše:
jo a ten mTDDi me nijak moc nelaka spiš sem přemyšlel sehnat focuse TDCi třeba buchlyho na boudu oholit ho aj s elektrickym svazkem a dalšíma pičovinama a nacpat ho do te me MK IV ve ktere puvodni motor asi brzo umře


Nenapojis elektriku TDCI,,, ani keby si neviem ako chcel,,, je to proste uz moc pretechnizovane.

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 21:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
VNT17 se mi do auta predelavat nechce kdyz uz mam biturbo :) jedine ho dat misto mensiho turba ae to už by to velky turbo prakticky nemelo zadnej vyznam a elektriku na TDCi bych nechtel napojovat ja bych vytahl celej el.svazek a natahl ho do escorta (vymyslet nekde novy draty uz me presly u blbyho kamosovyho escorta td) spis mi slo o to ze bych do kastle esca nacpal komplet focuse akorat interier tam chci z mk 5 a volant z mk7 konektory na svetlech uz si dokazu predelat kdyby tam byla klima tak tu tam taky nejak dokazu nabastlit a abs na kola by slo taky... je to strasne moc prace a moc blbostí ale ja mam rad vyzvy a nebal byc se teho a kdyz se to nepovede tak se postim do teho vaseho navrhu mTDDi ;-)

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 00:33 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
nejde len o nejaky SVAZEK kablu,,, na TDCI uz vsetko so vsetkym komunikuje,, napr palubka je prepojena s motorom,, budiky,, atd.. proste toto som uz davnejsie preskumal, ze to by bolo na veeeelmi dlho a vysledok je velmi neisty,, a ked si vezmes, ze TDCI ma v podstate ten isty vykon ako TDDI s chipom,, tak naco sa trapit so zapojovanim TDCI? Neverim, ze najdes hociakeho machra,, ktory sa bude chciet sraat s tym...

MK5 to je este ta hranata? Byt tebou,, tak se na to vyprdnu... dal do poriadneho stavu motor, ktory tam je,, a bol rad, ze jazdis,, na santenie to nieje,, to si kup Leona COpru v TDicku,, ale nie stara MK5, ktora nema nato ani stavany podvozok,, nehladiac na to, ze aj ten uz ma za sebou nejake to desetileti :D

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 10:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
mk5 je prvni escort ktery ma stejne tvary jako ten tvuj akorat ma veprdu hranate svetla ma jinou kapotu a jine narazniky jinak je to prakticky to stejne co mk7 :)
ted si nejsem jisty ae nema tdci nahodou 84kw? to bys z TDDi po chipu asi dostal ale kdyz bys vzal v uvahu ten zminovany mTDDi tak z teho asi vic jak 66kw nedostanes. Takze se te zeptam natahnout el.svazek z TDDi je uz podle realne aby se dal chipnout nebo je to furt blbost?

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 16:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Bez fotek mi to celý zní jako hrozný žvásty...

A nechápu na co cpát Focuse do Escorta, když existuje celej Focus a kvantum prací vložených do Escorta stejně nevygeneruje nic lepšího, než zbastleného Escorta...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 16:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
used style diesel racing :D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 10:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
to s tim focusackym motorem byla jen takova odbocka od tematu a ja bych treba nacpal focuse do esca i kdyz existuje celej focus protoze focus je hned po fiatu multipla nejhnusnejsi auto co vubec vzniklo :-D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 10:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
jo a este mam dotaz nevite nekdo kde by se dala sehnat samotna ta bana co je na turbu na regulaci tlaku... napadlo me vzit ji z druheho ae nechci kvuli temu kupovat jeste jedno turbo a na netu sem ji samotnou nenasel

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 17 pro 2012 17:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
honzik:porad cekam na ty fotky, nebo se ti snad zamlzila cocka na fotaku s oteplenim? :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 17 pro 2012 18:33 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Honzik: Kudy jsi vedl hadice od intercooleru když ho máš vpředu? konkrétně by mě zajímala trasa od sacího potrubí :D nebo nějaké foto?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 17 pro 2012 22:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Mne by na tom zajímalo úplně vše, už tady jeden takový umělec byl, že to není problém, má turbo dodělaný v Escortu Mk.VII benzín tuším a pak se někde ptal v jiném tématu na marginální hovadiny...

Edit: To je tuším ono search.php?author_id=12177&sr=posts


Takovejch bylo, ale reálně nic....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 19 pro 2012 00:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2009 19:24
Příspěvky: 857
Bydliště: Pozořice
Pokud je z Holubic tak to můžu zkouknout a nafotit :D

_________________
FORD ESCORT Mk.IV Cabrio z 1,4 na 1,8Zetec 85kw
Ford Escort XR3i Mk.IV 75kw
Ford Orion 1,8 77kw
Ford Fiesta 76kw XR2i 1991
Ford Mondeo 2,0 TDCI 96kw 2006
Prostě Forďák pacient..


http://WWW.OHNOSTROJ.COM
http://www.ford-escort.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz