Mam podobnej problem.
Auto topilo v pohode, potreboval jsem odpojit kabely od alternatoru tak sem sundal chladic a vodu vypustil.
Napustil jsem novou a auto prestalo topit, bylo leto tak sem to neresil.
Ted zacala zima, tak sem to chtel dat dohromady a predpokladal sem, ze kdyz se to zahriva v pohode bude jen ucpany topeni. Proplachnul sem ho topit to sice zacalo, ale dostal sem se do stavu, kdy fakt nechapu jak je to mozny.
Takze :
Volnobeh stojim : teplota leze rychle nahoru a netopi uplne studeny
Jedu jakkoliv rychle pomalu, po dalnici 150 :Teplota naprosto v normalu topi nadherne i na 3 stupen varici
Jedu po dalnici a vyradim : behem 10vterin ledovej vzduch a teplota naopak leze dolu behem pul minuty skoro az na minimum.
Opet zaradim a hned zase teplo.
Rozvody sem delal presne pred rokem cca 40tis km takze aby byla vyzrana pumpa se mi nezda navic pres leto sem tam mel destilku. Navic kdyby nekolovala voda na volnobeh tak by se to prehrivalo i na dalnici s vyrazenou rychlosti a ne jen na miste.
Kdyby byl termostat porad zavrenej tak se to taky na dalnici neochladi a navic by to topilo na miste.
Kdyby byl termostat otevrenej tak se to na miste neprehrejva. Navic ten problem s teplotou se objevil az potom co jsem proplachnul to topeni.
Nechapu
diky
_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek