fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
To jo,ale to se tyka Naganta a ne KubazZe

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Jé ty vado tak to se všem omlouvám kluci prominte

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Mas stesti,ze jsi to stihl tak rychle :) :) :)

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 08:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Dobře, díky za rady, tak v případě mého auta to vypadá na to těsnění, už s tím nějakou dobu počítám. Jen se mi s tím zrovna nechce do servisu, aby mi zas něco nezkurvili, když to auto vcelku jezdí.
Pardon, nevšiml jsem si, že jsem v sekci Motor-Diesel. :oops:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2007 11:18 
Offline
Nováček

Registrován: 20 led 2007 13:56
Příspěvky: 19
Bydliště: Trutnov
Perňa píše:
W50L píše:
Kdyby to byl termostat, tak by to topilo. Souhlasím s pumpou.


Omyl chlapče, vytáhni si termostat a zkus jet jestli se Ti to zahřeje.
Např. sice to sem nepatří,ale v mé šáde jsem měl na ho..o termostat,furt vařilo,druhý nebyl. Když mě táta táhl na laně,předtím jsem vymontil termostat abych nevařil. a v tom autě jsem málem zmrzl!!!!!!

Já radím,sežeň si termostat, vyměň ho a uvidíš.
Víš co to je za práci dělat vodní pumpu, raději nechtěj

Když se neotevře termostat tak to topí,takže žádnej omyl chlapče tys ho měl vymontovanej,takže ti to netopilo,ale nejspíš bych to vyděl na tu pumpu.

_________________
Ford escort rv.1991 1.8D 44kW 2H25577


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání na volnoběh
PříspěvekNapsal: 16 říj 2010 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Mam podobnej problem.

Auto topilo v pohode, potreboval jsem odpojit kabely od alternatoru tak sem sundal chladic a vodu vypustil.
Napustil jsem novou a auto prestalo topit, bylo leto tak sem to neresil.
Ted zacala zima, tak sem to chtel dat dohromady a predpokladal sem, ze kdyz se to zahriva v pohode bude jen ucpany topeni. Proplachnul sem ho topit to sice zacalo, ale dostal sem se do stavu, kdy fakt nechapu jak je to mozny.
Takze :

Volnobeh stojim : teplota leze rychle nahoru a netopi uplne studeny
Jedu jakkoliv rychle pomalu, po dalnici 150 :Teplota naprosto v normalu topi nadherne i na 3 stupen varici
Jedu po dalnici a vyradim : behem 10vterin ledovej vzduch a teplota naopak leze dolu behem pul minuty skoro az na minimum.
Opet zaradim a hned zase teplo.

Rozvody sem delal presne pred rokem cca 40tis km takze aby byla vyzrana pumpa se mi nezda navic pres leto sem tam mel destilku. Navic kdyby nekolovala voda na volnobeh tak by se to prehrivalo i na dalnici s vyrazenou rychlosti a ne jen na miste.

Kdyby byl termostat porad zavrenej tak se to taky na dalnici neochladi a navic by to topilo na miste.

Kdyby byl termostat otevrenej tak se to na miste neprehrejva. Navic ten problem s teplotou se objevil az potom co jsem proplachnul to topeni.

Nechapu :?

diky

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz