fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 13:49 
Offline
Nováček

Registrován: 10 dub 2007 23:55
Příspěvky: 8
Bydliště: Bratislava
no myslim si ze ked chcete velku svietivost za maly vykon ziarovky ako take tomuto kriteriu moc nepodliehaju. ci su 6W alebo 21W vzdy ide zhruba tych 96% vykonu do tepla a nie do svetla :) co tak LED? myslim, ze svetlomet z dobrymi LED bude viditelnejsi viac ako so 6W ziarovkou. Taktiez brzdove svetla, spiatocka, ci niektore smerovky a aj osvetlenie interieru by sli nahradit :!: no osobne si aj tak myslim, ze z hladiska navratnosti(mozno v niektorych pripadoch aj bezpecnosti) sa s tym cas stracat neoplati. Setrit sa da aj viac a na inych miestach

_________________
Mazda 121 (Fiesta), r.v. 1997, 1.8D 44kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 14:00 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
To je pravda - LED denní světla od Helly za 6000,- mají návratnost kdovíkde. Ale pokud jsem skleroš a zapomínám rozsvěcet + nemám kde dobíjet baterku na diesela na pojížďky tak 6W denní světla za 1500 mi přesně toto vyřešily. To že to žere o 2 deci míň není směrodatné - ušetřím na pokutách a nemusím se hrabat v palubce kde ty žárovky pak furt kapou. Ale tisícovka ročně na naftě taky není k zahození :-D

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 03:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Pedros píše:
chce to pár věcí poladit: řidší olej 5w40, přifouknout gumy skoro ke 2,5, aditivum do nafty a pokud možno denní světla - ne 200w potkávaček a koncovek + kontrolky a když už pojedeš na spotřebu tak i umět držet plyn jen tolik co to auto skutečně vezme, případně si vyřadit z kopce. Pak to určitě pude protože se po pár deckách sečte i litr.

Sorry , ale co rikas ohledne te elektriky, tak to je BLBOST. Pokud se kdekoliv zactes, tak NAFTA neni BENZIN, tudis nepotrebujes eletriku vykonovou. Mozna by byl zvrat , kdyz by jsi zacal brat vic jak 1kW(a to stejne pochybuju, protoze se podivej jakej mas alternator a uvidis ze i 1kW navic to utahne, ikdyz uz neni zadna rezerva, ale utahne a to mluvim o tom nejslabsim altiku ze 3 variant). Proc tomu tak je? Zamysli se, co tak zere eletriku pro chod motoru pri spalovani nafty!!!? Asi nejvic snimace vzduchu(odporovy drat) a pak cerpadlo(vypnnuti motoru eletrikou- elektricky ventil), prihrivani paliva, čidla teplot, pak uz jen ŘJ(mozna se najde vic veci, ale tohle je pro chod motoru dulezita eletrika, jinak se zastavi motor).
Jinak samo sebou ze pokud jde o betsi odber, ma altik vetsi odpor, ale po pravde se mi moc nechce verit ze 2 decky sezerou jen svetla. to by znamenalo ze kdyz mam jen zaply radio mam vetsi spotrebu o cca 50Wradio, predek 2x60W sinus, zadek 2X100W sinus + zesilovac pulsni cca 10W = necely 4decky+2decky svetla , to je 0,6l na 100 km?? hmm, dobry prepocty. Kup poradnou baterku a ne s OBI za 400Kc a mas pokoj se spotrebou po elektricke strance. Altis se stejne musi tocit, takze vzdy bude davat nejaky odpor, ale aby daval takovy zvrat to se mi nechce verit, to bude necim jinym nez altikem.
Kdyz uz setrit , tak na spravnejch mistech a ne na ukor toho ze nekdo ochcije jak je znamo o svetlech bezpecnost. Takovy radoby tuning neuznavam, a nehle na to ze to pekne sviti do oci a za druhe ridice "mlhovkace" doslova miluju. To kdyz chces usetrit, tak si kup blbej novej altik na aukru od polaku, maji pulze spinanej, uspora pri regulaci je je vic nez razatni , odhadem 90% a poznas co to udela se spotrebou a je to hodnotnejsi vec, nes sorry, ale neodpustim si to sviceni do ksichtu jinym, jen aby se lisili(nebo je to prave kvuli tomu??? :evil: ). Ja jsem si ho koupil a nejaky problemy s tim jak zde nekdo pise, ze se mu baterka pozdeji dobije pri rozsvicenych potkavackach je v porovnani s timto mimo a kdyz baterku tak jedine Vartu aspon rady Silver.

To by me zajimalo a to by byla pro me berna mince kdyz odpojis altik a pojedes jen na baterku jakou budes mit spotrebu. To az nekdo udela budu o tom presvedcenej ze altik svim odporem vyrazne ovlivnuje spotrebu (jako ze ovlivnuje protoze jsou uz ted na to auta co odpojuji tocivy moment kdyz stoji auto). Jo a na radne nabitou baterku se da ujet cca 1000 km (54Ah). Ale pochybuju ze vic jak polovina lidi co zde pise do tyhle diskuze vi, ze muze jet auto i bez altiku (a to nemyslim v urazce, ale ve faktu).Ale tohle je tak trochu "mimo misu" teto diskuze.

Uz ne to tu nebavi , jak si kazdej hraje na opravare a nevzpamatuje se anebo si neco neprecte, ale nahlas uvazije a k tomu FAKE!!!!!! :!:

Ohledne toho oleje, to je pro diskuzi, FORD asi pred rokem vydal nejaky UP, ze je vhodneji pro naftovy motory ktery jezdi na 10W40 lit zasadne 5W40. Jo vyzkousel jsem to. Jo fakt super. Pekne na prd. To ze jezdim polovinu cest na dalnici, tak po vyrazeni , kdyz jsem jel cca vic jak 10 min nad cca 3 a vice tis. otacek, se mi rozinalo svetlo ze nemam olej. Vic jsem ho postracel a to me to normalne prolina, ale spis minimum, po odjeti oleje a vraceni se na 10W40 je to uz lepsi, kontrolka uz samo sebou nesviti a na spotrebu to nema vliv. A kdyz tak ne az tak razatni, protoze merim celorocne spotrebu.A pomali vyhodnocuji kazdou nadrz a kazdyho od koho beru.

Jediny co delam a ma opravdu dost razantni vliv je prifouknuti pneu, ja to davam o 3-4 PSI min nez je predepsana maximalka dane pneumatiky, kdyz jedu na dalnici, uspora je na 100km zarucene 1l.

Adetiva ty schvaliji, ale to souvisi predevsim s naftou, spis kde ji tankujes.Kdyz to budes brat u znacek jako je ONO a podobny , ktery maj nekonkurenci ceny + adetiva tak se stejne nevysplhas na spotrebu prijatelnou kterou ma dany motor. Je dobry tankovat u obchodnich center, diky vytoci a diky tomu ze si nelajznou neco delat s palivem a pak uz jen u Shellu.(Nechci je zvyhodnovat, ale je to tak).

Jeste jedna finta na kterou jsem prisel az asi po dvou rokach jezdeni a funguje aspon u me zarucene, ja nikam nespecham, takze nemam potrebu to nejak slapat, ale kdyz jedu po dalnici , tak pred sjezdem cca 80km jedu ostreji, proste na to slapnu a drzim to vic jak 3 tis ot, bez ohledu na to jestli je kopec nebo neni. Chvilkama i 4,5tis ot. a aspon se vycisti a jak ja rikam vyskvari a vyfoukne co neni dokonale spaleny (takovy samocisteni). A pak, kdyz jedu mestem nebo po vesnicich, je to zivy, neni zadusenej motor. Vyplati se to a projevi se to i na spotrebe, ikdyz to nevypada. Najel jsem cca 2,5 tis pri otimalnich otackach od 2,2 pro optimalni mirne pod 2,5 avsak ne vic jak 3 tis a motor byl linej casem a spotreba sla o cca 1,8l navrch na cestach (1/2 dalnice, druha 1/2 mesto).

Dalsi co me pomohlo ikdyz to nechapu je castejsi mneneni paliv. filtru. Podle teorie by melo vic protect paliva za jednotku casu, ale vysvetluji to tim ze strikovaci cerpadlo nedrzi tak dlouho klapku, s tim souvici i serizeni cerpadla. Kdyz uz se to rozebira chce to zkontrolovat tlaky vstriku a kdyz i cerpadlo, tak o dat nekam na pretesneni a at o da na tlakovaci stolici na promereni a hodnoty vypadnou samy a pak dale i tlaky ve valcich , ikdyz to se da jen sedovat, ale je dorby to vedet jen pro kontrolu o stavu veci.

Uz zde bylo zminovany odpadove-vratne potrubu, kdyz je zaneseny, je to taky v tom. Na to se chstam ted si to rozebrat a zjistit si stav, treba ho i vycistit. Znamej to tak mel a po vymene trubek mu to kleslo.

Jinak jsem si to nastavil na "tvrdo" myslim tim predstih pal. cerpadala a uplne ono to neni, ted si to dam zpet ikdyz jen do toho majznu a posunu o cca 1max2 mm na kole cerpalde . Je to zivy zvlast kdyz spusti turbo, jinak to ztraci vykon pri 3,2 tis a zlom je od 4 tis, ale kdo jezdi v horni limite otacek :) .

Takze zaverem bych rekl ze je to shoda vice veci , nez jedna vec, ktera primo obvlivnuje spotrebu.

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 05:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Martin 1,6 píše:
Cossa Alfa Nostra: ...To pak ušetříš 2x21 W, pokud nesvítíš vzadu


Jestli se nemýlím, tak v zadních obrysových světlech nejsou žárovky 2x21W, ale 2x5W. 21W mají mlhovky, blinkače a brzda. Jinak světla pro denní svícení moc nepreferuju. I když je to dost ostré světlo, tak ta malinká parabolka je ve srovnání s klasickými světly v provozu sotva vidět. Je to jako světlo na kole. A svítí se ve dne pro to, aby jsme hlavně vidět byli. Alespoň já to tak chápu. Takže je mi jedno, o kolik decilitrů mě světla zvednou spotřebu, ale hlavně, že budu viděn! Rozhodující je bezpečnost, spotřeba mě nezajímá.[/quote]

Konecne nekdo, to je to prave orechove!! Prave proto se sviti.

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 05:27 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Karel píše:
Kolik let se nesvitilo,jakej teda risk?Ja osobne si myslim ,ze je to blbost,za parnyho leta svitit.Je to jako s repkou v nafte ,nebo lihem v benzinu.Ekonomickej efekt je presne opacnej.



"BIO" naftu bych do toho uz vubec nepletl. Pokud jde o ni mas jeste horsi dopad nez samotna nafta, ikdyz se na methylester samotnej jezdi moooc dobre, jen jednu nevyhodu to ma, je to zmekcovadlo , takze po cca 20-40 tis musis pretesnit cerpadlo. Ja jsem ho pretesnil po necelych 40 tis a prestal jsem na to jezdit, ikdyz to bylo kraasne zivy a spotreba me ani moc nezajimala(byla o cca 1l vyssi), ale i za ty penize s pretesnenim a svou praci co jsem do toho dal jsem mel ve vysledku usetrenejch cca jen XX XXX kc. :D

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 08:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
wendull:Mozna jsi nepochopil co jsem myslel,ja myslel duvod proc se ty sajrajty do paliv pridavaji.Nekdo proste spocital ,ze je to blabol to usetreni ziv.prostredi.Proste nez se to vyrobi a dostane az do auta, tak je tam vic skodlivin nez usetris pri pridavani do paliv.Jinak s radou veci co jsi napsal souhlasim.Hlavne to"proplachnuti"vysokyma otackama.To praktikuji co mam naftaky.
P.S.Tak zrovna ted jsem vyhnal pavouky,tachom.180 asi na 10km useku.Hned se stisil motor po meste a prede jak kote. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Naposledy upravil Karel dne 30 dub 2009 12:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 11:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
zrovna dnes jsem natočil slabší auto - 1,216V, je pravda že benzínové.
Zapnul jsem světla, otáčky poklesly, vzápětí se srovnaly...
vypnul jsem světla, otáčky se zvedly, vzápětí je zas ŘJ srovnala..

na mým Escortu to ale nedělá :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 22:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Cau lidi,
jeste me napadlo, ze se spotrebou muze souviste i "korektor volnoběhu". Pokud a je to castym jevem je zatuhla, tak rozebrat ocistit, natrit barvou a poradne to promazat A00. Nekdy se stane ze sekla i paka na cerpadle, coz by se muselo rozchodit na cerpadle, ale s tim jsem se jeste nesetkal, ikdyz jsem o tom tady uz cetl. zkontrolovat se to da i rukou zda to beha, je to na leve strane viz obrazek. Pokud je to zamrzly, byva to vetsinou v poloze kdy je otevreny korektor a bere si to vyraneji naftu. Ja jsem to rozebral ocistil a slape to jako hodinky. je to chyceny na 3 sroubech takze zadna veda, jen odpojit elektriku, tahlo na cerpadlo a pevny nervy nesplect smer otaceni a nasazeni pruzinky :-)

http://img217.imageshack.us/my.php?imag ... 820fe4.jpg

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2009 13:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 dub 2009 00:47
Příspěvky: 767
Bydliště: Mrdnikstán, město Praha
Docela me zarazi jak lidi sou ochotny kvuli 0,000hovno litru nizsi spotreby klidne "nesvitit" skoro ani nejezdit, pripadne prefukovat i gumy jen aby to min zralo.Dyk kdyz jedete tak taky z toho neco musite mit a ne jen mit muší nohu a furt se strachovat ze nedojedu v limitu spotreby.Stejne se nic neusetri v podstate.A menit casto nejaky filtry nebo tak, tak se zjisti ze kdyz koupis ten filtr tak ty penize co se do toho daj se usetrej (pokud to ma skutecne vliv) az po strasnym ranci km a pak koupis dalsi filtr.Opet nula od nuly pojde.

Tohle je jen muj soukromej nazor kterej nikomu nenutim a muze se lisit od vasich.Napsat si ho dovoluju protoze kdyz jezdim denne i s tim 1.8D a to vyhradne po Praze se spotrebou 5.4l a nemyslim si ze mam lehkou uplne nohu a ani nic nemenim a ani neprefukuju a dokonce i svitim.

_________________
Obrázek
BMW 740i Shadowline e38
VW Passat B5 1.9 TDi 81kw
Ford Scorpio 93 2.0 DOHC Ghia
Ford Scorpio 93 2.0 DOHC LPG
EX:
Ford Fiesta 1.1 5Q
Ford Scorpio 96, 2.0 16V automat, 17´elektrony
Ford ESCORT 92, 1.8D CLX[/color]
Ford Scorpio 90 2.0 DOHC
Ford Scorpio 89 2.9i automat, GL výbava
Ford Scorpio 89 2.0 OHC manual, socka
Ford Sierra 89 2.0 DOHC automat,4x kotouče,el.
Ford Sierra 90 2.0 DOHC sedan
Ford Granada 82 2.3 V6 automat, servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2009 13:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 dub 2009 00:47
Příspěvky: 767
Bydliště: Mrdnikstán, město Praha
Ultrafan píše:
Docela me zarazi jak lidi sou ochotny kvuli 0,000hovno litru nizsi spotreby klidne "nesvitit" skoro ani nejezdit, pripadne prefukovat i gumy jen aby to min zralo.Dyk kdyz jedete tak taky z toho neco musite mit a ne jen mit muší nohu a furt se strachovat ze nedojedu v limitu spotreby.Stejne se nic neusetri v podstate.A menit casto nejaky filtry nebo tak, tak se zjisti ze kdyz koupis ten filtr tak ty penize co se do toho daj se usetrej (pokud to ma skutecne vliv) az po strasnym ranci km a pak koupis dalsi filtr.Opet nula od nuly pojde.

Tohle je jen muj soukromej nazor kterej nikomu nenutim a muze se lisit od vasich.Napsat si ho dovoluju protoze kdyz jezdim denne i s tim 1.8D a to vyhradne po Praze se spotrebou 5.4l a nemyslim si ze mam lehkou uplne nohu a ani nic nemenim a ani neprefukuju a dokonce i svitim.



nehlede ze i svetla pro denni sviceni maj urcitou porizovaci cenu (cena zhruba nadrze nafty) ktera se proste nevrati kdyz to bude zrat o "tisicinu litru" min

kola na 2,5 po meste je dalsi volovina proste , komfort a gumy jdou do haje pak

atd atd. tak a pustte se do me:)

_________________
Obrázek
BMW 740i Shadowline e38
VW Passat B5 1.9 TDi 81kw
Ford Scorpio 93 2.0 DOHC Ghia
Ford Scorpio 93 2.0 DOHC LPG
EX:
Ford Fiesta 1.1 5Q
Ford Scorpio 96, 2.0 16V automat, 17´elektrony
Ford ESCORT 92, 1.8D CLX[/color]
Ford Scorpio 90 2.0 DOHC
Ford Scorpio 89 2.9i automat, GL výbava
Ford Scorpio 89 2.0 OHC manual, socka
Ford Sierra 89 2.0 DOHC automat,4x kotouče,el.
Ford Sierra 90 2.0 DOHC sedan
Ford Granada 82 2.3 V6 automat, servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2009 08:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Trochu odbočím od tématu...nevíte někdo kdo by se daly sehnat momentové a výkonové charakteristiky 1.6D? Dále by mě zajímalo, jestli se někde uvádí tzv. nejekonomičtější rychlost (třeba u mý 120L to bylo 84kmh :o) )

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
tak spotřeba čr>dubrovník a zpět... 3000km, průměr 4,07l/100km. Zajímavý je že poslední nádrž jsem jel s vědomím, že mi kape čerpadlo - pouze při spuštěném motoru cca 1kapka/3s a spotřeba vyšla na 3,65l/100km - jasný může v tom být šotek (netankuju uplně k hrdlu, ale jak vypne pistole a ještě jednou)...druhé 2 nádrže cca 4,3l/100km

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2009 22:32 
Offline
Nováček

Registrován: 18 lis 2008 23:35
Příspěvky: 12
Mam escort sedan, 1.8TD, 97 ,126tis. najeto, průměrná spotřeba na 20km useky cca 6,6-6,7 l/100km . Dá se s tím něco dělat nebo to už lepší nebude? Osobně se mě do toho moc peněz investovat nechce. Nějaké levné metody na zmenšení spotřeby paliva ? Díky ;-)

_________________
Nováček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009 08:00 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
většinou to chce zkusit vyměnit ten článek mezi volantem a pedálama :-) . Ale vážně - ať s tím zkusí zajet dobrou spotřebu někdo komu to u jeho auta jde běžně. Pak teprve hledej "jiný článek" který má vliv na spotřebu :-)

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2009 15:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mafiozo píše:
Mam escort sedan, 1.8TD, 97 ,126tis. najeto, průměrná spotřeba na 20km useky cca 6,6-6,7 l/100km . Dá se s tím něco dělat nebo to už lepší nebude? Osobně se mě do toho moc peněz investovat nechce. Nějaké levné metody na zmenšení spotřeby paliva ? Díky ;-)


myslím, že je to normalka....a nic moc se s tím dělat nedá.....pokud chceš jezdit normálně.

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2009 12:07 
Offline
Nováček

Registrován: 08 srp 2009 11:57
Příspěvky: 2
Bydliště: Budějovice
nat píše:
mafiozo píše:
Mam escort sedan, 1.8TD, 97 ,126tis. najeto, průměrná spotřeba na 20km useky cca 6,6-6,7 l/100km . Dá se s tím něco dělat nebo to už lepší nebude? Osobně se mě do toho moc peněz investovat nechce. Nějaké levné metody na zmenšení spotřeby paliva ? Díky ;-)


myslím, že je to normalka....a nic moc se s tím dělat nedá.....pokud chceš jezdit normálně.


Na ten typ motoru je to normální. Já jsem s TDCI 103kW na prum. 6,5/100 . Jezdím v klidu, těch 140 koní probudím jen při předjíždění.

_________________
Mondeo TITANIUM-S 2008, TDCI 2,0 103kW, 18" alu 235/40


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz