ahoj. Vezmu to postupně:
Řeším stále ten volnoběh - někdy preskakuje někdy v pohodě. Nafta v podstatě nepadá... Utvoří se bublinka cca 1 cm v hadici u filtru a zmizne po nastartovaní.
Chlapík co dělal to čerpadlo, tak vymenil tu posuvnou pumpu - investice prý cca 120 kč. Taky vyměnil nějaké těstění (nevim konkretně), které teklo - ted je to suché...
Tu přepadovou zpětnou hadici jsem zacal řešit, kdyz už jsem neměl jiný nápad, co s tím. Je to tam jen tak nasunuté. Tj z čerpadla do nádrže vede plast. trubička (je na čerpadlo jaksi nasunutá), která se pak napojí na gumovou a pak jak popisuješ zřejmě na kovovou atd. Mondeo to mělo teda o něco líp - rovnou gumovou z čerpadla.
O pístku jsem ještě neslyšel, dá se to jednoduše rozdělat?
Startuje to zajimave - za studena i tepla kdyz to naskočí - vystoupají otáčky k 1500 a klesnou na normál - bez plynu.
Pumpičku mám dokonalou jak ty. Nezmáčku ji ani do pulky. Asi bude v pohodě... Nicméně, kdyz mam nastartováno, jdou v hadici z filtru mikrobubliny. Někdo psal, že to vadí nekdo říkal, že to dělaj skoro vsechny diesly. Bublin není až tolik není to naftová pena - tak si myslim, že ok.
Čerpadlo pustí pár bublin po vypnutí motoru - říkal jsem si, jestli to není tím přepadem.
To s těma svorkama je pravda
mam tam u čerpadla dvě na průhledné hadici a stejně to není dokonalé
Belous píše:
Vito, a co ted vlastne resis? Uz jsem trochu z obrazu. Bublinu nech bublinou, jestli se viz:
http://belous.sweb.cz//Lowpress%20pump%20003.JPG