fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 zář 2024 01:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2009 21:25 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
Walker píše:
Jde to na pin č.6 konektoru řj ...dle schématu černý drát se žlutým pruhem...


Tak jsem to meril a z RJ pin č 6 mi jde na stop ventil a je to ruzovy (fialovy) drat s modrym pruhem. Tak jsem primo zkusil propichnout drat u solenoidu a zkousel na kterem pinu RJ je priveden, ale bohuzel to nepisklo ani na jednom. tak jsem sundal kolo a chtel prohlednout kabelaz, ale neprisel jsem na to kam vede

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2009 19:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Pro Vita_k: jak jsi dopadl s tim kanystrem na primo? Podle me by mezi cerpadlem a filtrem vzduch byt nemel, ale to bys asi poznal i za jizdy-cuka to.

Zkus zaslepit ten EGR. Kulicka do privodni hadicky-me to kdysi pomohlo (rada z Delphi Malesice za 500:), ale pak jsem ji vyndal a nijak se to neprojevovalo.

Dalsi moznosti je, ze ty vstriky nebo cerpadlo nejsou tak dobry jak myslis-meris dlouhodobe spotrebu? To by ti taky mohlo napovedet. Ja ji mam po vymene cerpadla (na stejny dlouhy trase cca 4000km) o temer litr nizsi. Ale zasese objevily jine problemy (vylitavaj mi obcas otacky a turbokorektorem to neni).

No a samozrejme, solenoid by mel cvrlikat, potenciometr by na volnobeh nemel mit vliv (kdyz je prodrenej tak to nekdy cuka za jizdy). No a ridici vstrik jsetli facha pry poznas tak, ze ho rozpoj za chodu a mel by se zmenit zvuk motoru (kraval).

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 09:24 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
dik za tipy. Trochu jsem to pozoroval a na volnoběhu tam jdou mikro mikro bublinky - větší bublina se skoro hned ztratí. Aspoň vím, že mě nepadá nafta - trubička je stále až na bublinu plná. Zřejmě zkouška s kanystrem asi nema moc cenu.

EGR ventil bude další možnost - zaslepení se plánuje při dalším kole hledání - např. až někde seženu 100% fungující 3. řízený vstřik.

Spotřebu jsem v zimě změřil na cca 6.6 před opravou(seřízení těch vstřiků). Myslím, že to bude ted o něco míň. Začnu to sledovat pořádně.

vstřik jsem na volnoběhu odpojil a cukání se hned projevilo - okamžitě - podobné projevy - takové jak to dělá mně, když to začne cukat. Po zapojeni zpět se to téměř hned zklidní. Z charakteru cukání bych si troufal tvrdit, že je to téměř stejné jak kdyz se to rozcuká na volnoběhu, ale silnější.

No solenoid je otázka - ten chlapík, co to čerpadlo zkoušel, měnil posuvnou pumpu apod, se o solenoidu nezmiňoval, že by byl na výměnu. Jisté je, že necvrliká. Asi přijde na řadu az později - levnější opatření bych chtěl provést dřív.

Až všechno selže, bude to stejně čerpadlem :D

Belous píše:
Pro Vita_k: jak jsi dopadl s tim kanystrem na primo?

meris dlouhodobe spotrebu? Ale zasese objevily jine problemy

No a samozrejme, solenoid by mel cvrlikat, potenciometr by na volnobeh nemel mit vliv (kdyz je prodrenej tak to nekdy cuka za jizdy). No a ridici vstrik jsetli facha pry poznas tak, ze ho rozpoj za chodu a mel by se zmenit zvuk motoru (kraval).

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2009 07:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2009 07:35
Příspěvky: 84
Bydliště: Blansko-Vyškov
Pánové tak díky vašim radám jsem dnes vyměnil selenoid a auto jede super. Žádný kouř ani cukání
Dík

_________________
Ford Mondeo 2TDCi combi,Lada Niva,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 07 zář 2009 11:50 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Hm. Solenoid (ne selenoid) - že by??? Prima, že to pomohlo.

jestli ještě nekdo sleduje toto téma, zkuste poradit:

Po vypnutí motoru se mi z čerpadla spustí nekolik bublin a uvíznou u filtru nafty. Mam dobře utesnenou průhlednou hadici - jde to opravdu z čerpadla... Odkud se můžou brát? copak mají být v čerpadle nekde bubliny? Kdyz nastartuju, tak zmizí v čerpadle...

Není to z přepadu čerpadla?
Nevedel by někdo jak vymenit tu hadici, co vede z přepadu? Original se mi moc nelibi. Je to tam jen tak nasunutý.

Mira151 píše:
Pánové tak díky vašim radám jsem dnes vyměnil selenoid a auto jede super. Žádný kouř ani cukání
Dík

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 01:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Vito, a co ted vlastne resis? Uz jsem trochu z obrazu. Bublinu nech bublinou, jestli se nezvetsuje po delsim stani a netrapi te padani nafty.
Ze starsich prispevku jsem pochopil, ze mas problem s cukanim na volnobeh. Pkud to neni vstikama tak ti to podle mych (nepatrnych) zkusenosti ti to fakt jeste nekde tahne vzduch. Klidne to muze byt nekde pres o-krouzky na cerpadle nebo pres ty medene podlozky. Nebo ten sroub prepadu resp. pistek v nem uz netesni (ale to ma pry vliv jen na studene starty).
Jestli mas na mysli hadici jdouci zpet do nadrze, tak nevim jestli ti pomuze jak je to na mondeu (jak to bylo na mem): gumova prechazela pres redukci na gumovou s vetsi svetlosti a ta pak za motorem prechazi na kovovou, ktera jde temer k nadrzi. Pred nadrzi prechazi v plastovou s nalisovanou rychlosvorkou. Ty plastove kusy jsem nahradil gumou (z dnesniho pohledu asi zbytecne a za cenu poradny pakarny s nadrzi a neustalym dotahovanim neskutecne blbejch hadicovejch svorek ( a propo az si k tomu sednu a vymyslim poradny svorky tak urcite vydelam miliardy). Tu na vystupu z cerpadla klidne stahni nic tim nezkazis.
Zkus se zamerit jeste na filtr s pumpickou . Po te co jsem pumpicku vycistil a napotreti dokonale sesadil tak od prvotniho napumpovani uz skoro nejde zmackout. Po asi 4 mesicich provozu a najezdu 7tkm lze nyni zmaknout asi 1x a jen do poloviny. Podle me jestlize je toto jinak tak je nekde chyba. Od filtru jde uz jen jedna hacice do cerpadla takze tu fakt pak mit 100% dotazenou. Menil ti borec to dopravni nizkotlake cerpadlo? viz: http://belous.sweb.cz//Lowpress%20pump%20003.JPG

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 08:36 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
ahoj. Vezmu to postupně:
Řeším stále ten volnoběh - někdy preskakuje někdy v pohodě. Nafta v podstatě nepadá... Utvoří se bublinka cca 1 cm v hadici u filtru a zmizne po nastartovaní.
Chlapík co dělal to čerpadlo, tak vymenil tu posuvnou pumpu - investice prý cca 120 kč. Taky vyměnil nějaké těstění (nevim konkretně), které teklo - ted je to suché...
Tu přepadovou zpětnou hadici jsem zacal řešit, kdyz už jsem neměl jiný nápad, co s tím. Je to tam jen tak nasunuté. Tj z čerpadla do nádrže vede plast. trubička (je na čerpadlo jaksi nasunutá), která se pak napojí na gumovou a pak jak popisuješ zřejmě na kovovou atd. Mondeo to mělo teda o něco líp - rovnou gumovou z čerpadla.

O pístku jsem ještě neslyšel, dá se to jednoduše rozdělat?

Startuje to zajimave - za studena i tepla kdyz to naskočí - vystoupají otáčky k 1500 a klesnou na normál - bez plynu.

Pumpičku mám dokonalou jak ty. Nezmáčku ji ani do pulky. Asi bude v pohodě... Nicméně, kdyz mam nastartováno, jdou v hadici z filtru mikrobubliny. Někdo psal, že to vadí nekdo říkal, že to dělaj skoro vsechny diesly. Bublin není až tolik není to naftová pena - tak si myslim, že ok.

Čerpadlo pustí pár bublin po vypnutí motoru - říkal jsem si, jestli to není tím přepadem.

To s těma svorkama je pravda :evil: mam tam u čerpadla dvě na průhledné hadici a stejně to není dokonalé :x

Belous píše:
Vito, a co ted vlastne resis? Uz jsem trochu z obrazu. Bublinu nech bublinou, jestli se viz: http://belous.sweb.cz//Lowpress%20pump%20003.JPG

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 08:43 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Jeste taky zajímavé, že jsem včera vytahl potenciometr, a na volnobeh jsem s ním hejbal. Vůbec nic se nedělo, vůbec zádný vliv.
btw, jak je v anglii? Tady je babí léto. Zatím.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
No ja osobne si myslim ze ty mikrobublinky vadi taky. Buhvi jak potom potom vstriky rozstrikavaji naftu a nevim ted jak vypada zacatek cerpadla, ale tam se ty mikrobublinky muzou "spojit" ve vetsi bublinky.
Co si pamatuju ja kdyz jsem tohle resil a daval jsem pruhlednou hadicku, taktama zadne mikrobublinky na volnobeh nesly, pouze kdyz jsem dal plyn naplno sem tam sla nejaka coz jsem povazoval za uspokojive tak jsem to tak nechal.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 12:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Poporade:
-posuvna pumpa-nevim co tim myslel (v cerpadle je "posuvne" podle me jen to vysokotlake cerpadlo a to bych netipoval na 120 Kc). I za to nizkotlake chteji v Delphi asi 1000 (jen za soucastku). Nevim, co ti menil.
-Puvodni plastove hadice byly podle me dobre (jsou asi nalisovane za tepla a tedy snad nemuze vzniknout skulina, problem by mohl nastat v tech rychlosvorkach (tu tam ale nemas-byly jen na filtru a nadrzi). Ja bych je nemenil (hadice bez rychlosvorek). Pokud to mas jinak, tak to zvaz, svorkou nic nezkazis.
-Pistek je v tom sroubu prepadu (foto viz moje aukce-je to posledni vystupni soucastka z cerpadla-na vrchu cerpadla). Jednoduse ho vymontujes, zacpes spodni diru palcem a treses-pistek uvnitr by nemel litat oproti stavu, kdy dira neni zacpana. Jak jsem cetl, vymena pomohla par lidem se spatnymi studenymi starty. Pod sroubem je jedna z medenych podlozek, kterou taky muze cerpadlo tahat vozduch. Zkus vymenit a s citem dotahnout.
-Zvysene otacky za studena kratce po startu (ale nevim zda za tepla) jsou OK, ale 1500 se mi zda uz moc (melo by to byt tusim asi 1100-1200). Pak to mas bud spatne serizene nebo je v kelu to servo studeneho startu (nevim zda je na Escu, na Mondeu je pod baterkou-vede k nemu neco jako bowden). Pokus o opravu je popsan na Mondeo foru (Fordclub.org).
-Mikrobubliny se me, stejne jako Batmanovi, nezdaji. Zkus misto te pruhledne hadice preci jen dat gumovou.
-Potenciometr-ten by mel byt nastaveny podle diagnostiky a mit neprerusenou drahu. Ja mel kdysi spatny a cukalo to za jizdy (obcas), prave na diagnostice to odhalili (ze se propadaji hodnoty jim davane).
Ja bych ti doporucoval jeste jednou zkontrolovat spoje hadic, zkontrolovat to co jde jednoduse (napr. ten pistek) a zajet s tim na diagnostiku do nejakeho Delphi servisu s dobrou referenci a radne se tam o problemech s nima pobavit a co navrhujou a pripadne ti i neco seridi. To by melo byt tak za 5ti kilo. Myslim, ze tady se vic nedozvis.
Pro zajimavost chystam nafotit rozborku rozbiteho cerpadla a fotoserial nekam hodit. Mimochodem, to co je funkcni, prodavam.

Diky za optani-v UK zadny leto neni, nebylo a nebude:) a navic vzdycky chcije hlavne o vikendu. Neni o co stat.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 05 říj 2009 14:25 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
Mohl by mě někdo zasvětit jak funguje solenoid u starších typů motorů (u těch motorů kde solenoid necvrliká)?

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 05 říj 2009 14:36 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Jo to bych taky rád věděl. Každopádně to bude jinačí solenoid než se tu rozebírá...
Jen tu kdosi tvrdil, že to ovlivňuje volnoběh. takže reguluje množství nafty při volnoběhu? U mě furt s volnoběhem nic moc.

Jinak na mém autě zase pár novinek:
1. Po startu už nerostou otáčky a neklesají. Startuje v pohodě.
2. Začal při záběru kouřit - spíš světle než tmavě... Docela dýmovnice. Ale jede furt suprově. Záběr dobrý. Na volnoběh trochu štiplavě smrdí. Podezření je několik: Tlaky, rozeštelovaný vstřiky, staré strysky. Vodu ani olej nežere... čerpadlo na tom kromě solenoidu nebude tak zle. Přemýšlím jestli to nebude právě v tom solenoidu...

Zatím.

rady-z píše:
Mohl by mě někdo zasvětit jak funguje solenoid u starších typů motorů (u těch motorů kde solenoid necvrliká)?

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 09 říj 2009 09:41 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
rady-z píše:
Mohl by mě někdo zasvětit jak funguje solenoid u starších typů motorů (u těch motorů kde solenoid necvrliká)?

To opravdu nikdo nic neví? :(

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 09 říj 2009 09:46 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Možná ses zeptal nepřesně - co jsou motory starších typů? Co jsou motory, kde solenoid necvrliká? já mam motor staršího typu a cvlikat by měl:)

rady-z píše:
rady-z píše:
Mohl by mě někdo zasvětit jak funguje solenoid u starších typů motorů (u těch motorů kde solenoid necvrliká)?

To opravdu nikdo nic neví? :(

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 09 říj 2009 10:25 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
Ty které mají Lucas modul
vita_k píše:
Možná ses zeptal nepřesně - co jsou motory starších typů? Co jsou motory, kde solenoid necvrliká? já mam motor staršího typu a cvlikat by měl:)

rady-z píše:
rady-z píše:
Mohl by mě někdo zasvětit jak funguje solenoid u starších typů motorů (u těch motorů kde solenoid necvrliká)?

To opravdu nikdo nic neví? :(

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 10 led 2010 23:06 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
vita_k píše:
ahoj. Vezmu to postupně:
Řeším stále ten volnoběh - někdy preskakuje někdy v pohodě. Nafta v podstatě nepadá... Utvoří se bublinka cca 1 cm v hadici u filtru a zmizne po nastartovaní.
Chlapík co dělal to čerpadlo, tak vymenil tu posuvnou pumpu - investice prý cca 120 kč. Taky vyměnil nějaké těstění (nevim konkretně), které teklo - ted je to suché...
Tu přepadovou zpětnou hadici jsem zacal řešit, kdyz už jsem neměl jiný nápad, co s tím. Je to tam jen tak nasunuté. Tj z čerpadla do nádrže vede plast. trubička (je na čerpadlo jaksi nasunutá), která se pak napojí na gumovou a pak jak popisuješ zřejmě na kovovou atd. Mondeo to mělo teda o něco líp - rovnou gumovou z čerpadla.

O pístku jsem ještě neslyšel, dá se to jednoduše rozdělat?

Startuje to zajimave - za studena i tepla kdyz to naskočí - vystoupají otáčky k 1500 a klesnou na normál - bez plynu.

Pumpičku mám dokonalou jak ty. Nezmáčku ji ani do pulky. Asi bude v pohodě... Nicméně, kdyz mam nastartováno, jdou v hadici z filtru mikrobubliny. Někdo psal, že to vadí nekdo říkal, že to dělaj skoro vsechny diesly. Bublin není až tolik není to naftová pena - tak si myslim, že ok.

Čerpadlo pustí pár bublin po vypnutí motoru - říkal jsem si, jestli to není tím přepadem.

To s těma svorkama je pravda :evil: mam tam u čerpadla dvě na průhledné hadici a stejně to není dokonalé :x

Belous píše:
Vito, a co ted vlastne resis? Uz jsem trochu z obrazu. Bublinu nech bublinou, jestli se viz: http://belous.sweb.cz//Lowpress%20pump%20003.JPG

Rád bych rozseknul tu otázku s bublinou v hadici .. docela dobrý by bylo zkontrolovat jestli ti funguje vyrovnávání podtlaku v nádrži ... páč jak bereš naftu z nádrže tak tam musí jít vzduch ten je branej přepadovou hadičkou kerá de k hrdlu nádrže a pak zpátky k nádrži a těsně před nádrží končí je tam takovej klobouček a v prostředku tý hadice je takovej váleček - zpětná klapk as kuličkou a¨by ti nemohla vytejkat nafta .. todle jestli nefunguje, tak to cuká, hulí a tahá vzduch .. tak to zkus omrknout. chápu že píšu docela pozdě, ale nikdo to tady nezmínil a přitom je to docela často zakopanej pes ...

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 00:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
myslis, ventil na palivove vypary? nemas nahodou fotky a jak je to tam presne reseny? podle obrazku v microcatu mi to neni prilis jasne a nadrz jsem mel dole, uz je to tri roky. nevzpominam si, ze bych to tam zahlidl, ale maji tam byt dokonce tri. docela by me to zajimalo, kde presne jsou. zatim jsi tedy prvni kdo to kdy kde zminoval, alespon co ja mam nacteno (fordfans, fordclub).

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 09:11 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
ahoj. To je celkem zajímavé, dokázal bych si představit, že s tím můžou být problémy - dává to smysl. Mě problémy vyřešil nakonec vyměněný solenoid-psal jsem to kdesi jinde na foru.
K hadici a té klapce se dá dostat od zadniho kola nebo nějak jinak?

Citace:
Rád bych rozseknul tu otázku s bublinou v hadici .. docela dobrý by bylo zkontrolovat jestli ti funguje vyrovnávání podtlaku v nádrži ... páč jak bereš naftu z nádrže tak tam musí jít vzduch ten je branej přepadovou hadičkou kerá de k hrdlu nádrže a pak zpátky k nádrži a těsně před nádrží končí je tam takovej klobouček a v prostředku tý hadice je takovej váleček - zpětná klapk as kuličkou a¨by ti nemohla vytejkat nafta .. todle jestli nefunguje, tak to cuká, hulí a tahá vzduch .. tak to zkus omrknout. chápu že píšu docela pozdě, ale nikdo to tady nezmínil a přitom je to docela často zakopanej pes ...

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz