Mozna Walker, jestli nebude vedet neco o Lucasu.
Ja mam schovany jen nejaky preklad (puvodne kvuli diagnostice), mozna ti v necem napovi:
Z neho plyne, ze na IDSce lze sledovat hodnoty neco jako "pozadovane nastaveni cerpadla" a "aktualni stav nastaveni".
Tyto dve hodnoty porovnat a jestli se rozchazeji, je to skoro jasne trabl v cerpadle.
Google preklad
:
Epic-vadné palivové čerpadlo
Zákazník se Ford Transit 2,5 Diesel tvrdil, že špatný výkon v jeho
100-hp motor. V následné jízdy koktavosti test byl jednoduchý pocit,
jako bílý kouř byl emitovaných výfukem.
První čtení paměti závad s diagnostickou jednotkou FDS 2000 nepřineslo žádné elek-
elektronické chyba na světlo.
Následně provádí "Celkem Diagnóza" s FDS v roce 2000 také ukázal, ne
Chyba. Protože toto vozidlo je elektronicky řízené vstřikovací čerpadlo distributora
Lucas jde o využívání, jsme se rozhodli použít FDS 2000 Data Logger, měřící
hodnot rotoru snímač polohy (ROTFBK) a snímač polohy vačky (CAMFBK) blíže
je třeba zvážit.
V EPIC-diesel čerpadlo (E lectronically P rogrammed jsem njection C ontrol) je injekce
kontrola množství a kontrolu vstřiku elektronicky. To trvá
polohy rotoru, množství paliva a řízení vačky kroužek pro zahájení řízení vstřikování
je odpovídající vačka pohybuje na.
Při různých rychlostech, jsme byli schopni sledovat na obrazovce, že naměřené hodnoty
vačky snímač polohy (CAMFBK), regulátor kontroluje způsobilost data, nikoli
Regulátor vypočítaných hodnot (CAMD) byla stejná.
Rozdíly nebyly tak velké, že chybový kód, byl uložen v paměti, ale
velmi pravděpodobně zodpovědný za zákazníka stížností.
Chcete-li vyloučit případné vzduchové bubliny v přívodu paliva, odchylky
genů způsobil, tlakoměr, průhledné trubici souvisí.
Dodávka tlak palivového čerpadla bylo 0,1 baru, který je považován za dostačující. Podobně, wa-
Ren žádné vzduchové bubliny na sací určit jsme mohli konstatovat, že
O v pořadí a chyb v eposu byl čerpadla. Pravděpodobně to bylo
opotřebované vačky pro bydlení, který obdrží injekci startu kontroly a
perfektní start injekce úpravy nemožné.
Po výměně vstřikovacího čerpadla bestägtigte nás přezkum vačky pozice
CE senzor (CAMFBK) s předem Sritzbeginn (CAMD), že řádné revize-
Deset z počátku vstřikování (obr. 1).
Camden = Vypočítaná injekce start
CAMFBK = zpětná vazba vačka pozice
Rotd = Výchozí paliva
ROTFBK = zpětná vazba vačka pozice
Obrázek 1: Zjištěné hodnoty pro vstřikování-
kontrola množství a seřízení na začátku vstřikování-
různých rychlostech (drobné odchylky
povolen)
Zákazníků, takže jsme mohli být 100-hp vůz s jeho plnou moc zpět do-
vracet.
Tohle mam ulozene:
http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... BA&cad=rjahttp://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... yQ&cad=rjaBTW: cim toho Lucase diagnostikujes ? (ve Fordu ?)