fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ford Transit 2,5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2011 07:22 
Offline
Nováček

Registrován: 25 črc 2011 20:24
Příspěvky: 2
> Ahoj
>
> Potreboval by som poradiť
> Mám ford transit r.v. 98 2,5 tdi
> ma to už elektronický plynovy pedal a cerpadlo lucas
> vyhadzuje mi stalu chybu na diagnostike P1170 spetna odozva(riadenie
> paliva)
> motor ma vykon cca 5 min po nastartovani,potom sa zacne tvarit ako hladky
> diesel,az kym sa nevipne a nezapne znovu klucik,potom ide zase cca 5 min
> normalne.
> 2. po vypnuti klucika motor stale bezi cca 15 sekund a potom sam zhasne
> ked som to meral tak na cievkach je stale stava az ked sa ta strati motor
> zhasne
>
> prosim ta o radu som uz stoho zufali,nikto mi nevie stym pomoc
>
> Dakujem Tomas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Transit 2,5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2011 09:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Mozna Walker, jestli nebude vedet neco o Lucasu.

Ja mam schovany jen nejaky preklad (puvodne kvuli diagnostice), mozna ti v necem napovi:
Z neho plyne, ze na IDSce lze sledovat hodnoty neco jako "pozadovane nastaveni cerpadla" a "aktualni stav nastaveni".
Tyto dve hodnoty porovnat a jestli se rozchazeji, je to skoro jasne trabl v cerpadle.

Google preklad :smt087 :
Epic-vadné palivové čerpadlo
Zákazník se Ford Transit 2,5 Diesel tvrdil, že špatný výkon v jeho
100-hp motor. V následné jízdy koktavosti test byl jednoduchý pocit,
jako bílý kouř byl emitovaných výfukem.
První čtení paměti závad s diagnostickou jednotkou FDS 2000 nepřineslo žádné elek-
elektronické chyba na světlo.
Následně provádí "Celkem Diagnóza" s FDS v roce 2000 také ukázal, ne
Chyba. Protože toto vozidlo je elektronicky řízené vstřikovací čerpadlo distributora
Lucas jde o využívání, jsme se rozhodli použít FDS 2000 Data Logger, měřící
hodnot rotoru snímač polohy (ROTFBK) a snímač polohy vačky (CAMFBK) blíže
je třeba zvážit.
V EPIC-diesel čerpadlo (E lectronically P rogrammed jsem njection C ontrol) je injekce
kontrola množství a kontrolu vstřiku elektronicky. To trvá
polohy rotoru, množství paliva a řízení vačky kroužek pro zahájení řízení vstřikování
je odpovídající vačka pohybuje na.
Při různých rychlostech, jsme byli schopni sledovat na obrazovce, že naměřené hodnoty
vačky snímač polohy (CAMFBK), regulátor kontroluje způsobilost data, nikoli
Regulátor vypočítaných hodnot (CAMD) byla stejná.
Rozdíly nebyly tak velké, že chybový kód, byl uložen v paměti, ale
velmi pravděpodobně zodpovědný za zákazníka stížností.
Chcete-li vyloučit případné vzduchové bubliny v přívodu paliva, odchylky
genů způsobil, tlakoměr, průhledné trubici souvisí.
Dodávka tlak palivového čerpadla bylo 0,1 baru, který je považován za dostačující. Podobně, wa-
Ren žádné vzduchové bubliny na sací určit jsme mohli konstatovat, že
O v pořadí a chyb v eposu byl čerpadla. Pravděpodobně to bylo
opotřebované vačky pro bydlení, který obdrží injekci startu kontroly a
perfektní start injekce úpravy nemožné.
Po výměně vstřikovacího čerpadla bestägtigte nás přezkum vačky pozice
CE senzor (CAMFBK) s předem Sritzbeginn (CAMD), že řádné revize-
Deset z počátku vstřikování (obr. 1).
Camden = Vypočítaná injekce start
CAMFBK = zpětná vazba vačka pozice
Rotd = Výchozí paliva
ROTFBK = zpětná vazba vačka pozice
Obrázek 1: Zjištěné hodnoty pro vstřikování-
kontrola množství a seřízení na začátku vstřikování-
různých rychlostech (drobné odchylky
povolen)
Zákazníků, takže jsme mohli být 100-hp vůz s jeho plnou moc zpět do-
vracet.

Tohle mam ulozene:
http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... BA&cad=rja
http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... yQ&cad=rja

BTW: cim toho Lucase diagnostikujes ? (ve Fordu ?)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Transit 2,5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2011 10:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jinak Lucas se opravdu vypina "sam" - ECU si muze drzet pres rele napajeni jeste po vypnuti klicku
a az uzna za vhodne se vypnout, rele odpoji. Viz. schema v tom PDF. Proc to dela, netusim. Mozna si nastavuje neco v cerpadle do nejake "parkovaci" polohy ...??
Tech 15 sec. je ale uz moc. :)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ford Transit 2,5
PříspěvekNapsal: 26 črc 2011 14:38 
Offline
Nováček

Registrován: 25 črc 2011 20:24
Příspěvky: 2
BTW: cim toho Lucase diagnostikujes ? (ve Fordu ?)

Cau
Diagnostikujeme to Hanatechom.
Ok idem este pozriet tie namerane hodnoty a dam ti vediet


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 89 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz