start pod plynem, padání otáček volnoběhu až chcípnutí, měkkej chod motoru, pomalá reakce na plyn a línější ochota jít do otáček, plus případnej černej kouřovej projev...pokud máš tohle, tak je čerpadlo nastavený špatně, respektive vstřikuje pozdě...pokud ti aretační značka sedí, tak je chyba v seřízení vlastního čerpadla, ale to nejni zase tak smrtelný, aby to nejelo...čili ti nyní nezbývá, než čerpadlo postupně posouvat čerpadlo po směru hodinových ručiček a to tak že nyní máš šrouby vlevo a ty si tuhle "výchozí" polohu podle trnů nějak zapamatuj nebo označ...teď trocha teorie...první projev (pozdní vstřik) už jsem trošku nakousnul a to znamená že vstřikování jde pozdě a vznětování začíná v době kdy písty už jsou za úvratí a počáteční tlak vznětu je nižší a postupem pístu směrem dolů stále klesá, proto nafta špatně a pomalu prohoří a nastává černej kouř což je projev špatnýho hoření...což ale neplatí vždy, i dobře nastavený čerpadlo umí zakouřit při prudký akceleraci, což je dáno jeho mechanickým nastavením, kdy počáteční dávka nafty pro vytočeení motoru je vyšší než motor nutně potřebuje a ještě nejsou dostatečný otáčky k omezení dávky nafty odstředivým regulátorem....no a pak je druhej opak kdy je vstřikování nastaveno příliš brzo, počátek vznětu začíná ještě před docílením úvrati, motor má kovovej tvrdej zvuk (tlaková vlna z nafty a čelo pístu jdou proti sobě) kouřivost je je pro změnu šedivomodrá a kouř je štiplavej, což vzniká tak že nafta opět prohořuje špatně, ale tady je počátek vznícení opět za nižšího tlaku ale jelikož píst jde prti do úvrati, tak nafta dohořuje ve zvýšeným tlaku a výsledek je onen šsedivomodrej štiplavej kouř...podle stupně přehnání toho brzkýho vstřiku lze nebo nelze motor nastartovat (čím dřív to střikuje, tím víc jde motor proti svýmu otáčení a pere se proti startéru a pokud chytne, tak má silně kovovej zvuk a neochota jít do otáček je zřejmá a jen hluchej by měl chuť pokračovat v pokusu ho vytáčet....no a tvoje poloha je přesně uprostřed...k tomu potřebuješ znát tu svou výchozí polohu hlav šroubů v oněch oválných dírách a dva klíče (22 tuším na podržení a následný posunutí čerpadla za středovou matku a 13 na povolení těch šroubů...postup je vcelku jednoduchý, chce to jen dobrý oko a trošku citu, na poloze čerpadla nezáleží (jde jen o možnost přístupu k jejich povolení), šrouby jsou 3 a 2 můžeš povolit libovolně, ale zvol si je tak, abys třetí povoloval současně s nasazeným klíčem na středový matici čerpadla, aby se ti po povolení třetího šroubu čerpadlo neposunulo vůči svýmu kolu....posuň hlavy šroubů o cca milimetr po směru hodinových ručiček (budou se posouvat v díře směrem vpravo) a utáhni za stálého držení této polohy aspoň jeden šroub, pak už můžeš velkej klíč vyndat a dotáhnout zbylý šrouby, ale s citem, né málo ani moc, jelikož je pravděpodobný, že postup po testu nastartováním motoru budeš muset ještě opakovat, až docílíš stavu kdy to dobře chytne a bez plynu (pokud to tak dřív vůbec kdy chytlo), půjde to naprázdno správně do otáček bez nějakých nežádoucích projevů a i tah v zátěži bude dobrej bez nějakýho neobvyklýho vadnutí motoru v kopci a tak (dobrý použít známý místa kde si to měl vyzkoušený jak to jede), tak pak teprve bych ty šrouby dotáhnul na plnej moment....jak si to zaznačíš je tvoje volba, jestli si tenkým fixem obkroužíš hlavu šroubu, nebo ti postačí detailní fotka podle který to případně dáš zpět, nebo použiješ jinou metodu....tohle by ti mělo stačit na to abys věděl co udělat, a jak si to uděláš je tvoje věc....