fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 04:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: topeni
PříspěvekNapsal: 27 pro 2009 21:14 
Offline
Nováček

Registrován: 15 led 2009 19:57
Příspěvky: 26
Bydliště: Strakonice
Zdravim chci se zeptat jak vam topi nebo jak se vam zvedne rafika na teplota na budiku u miho to fokouka teple ale teplota na budiku je jen kousek nad bilim polem a mam novi termostat vubec nevim cim by to mohlo bit dik za rady

_________________
Ford Eskort 1.8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 00:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
je to uplne normalni. Pokud topi a teplomer nezustane v bilym poli tak to neres.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 04 bře 2012 00:38 
Offline
Nováček

Registrován: 13 kvě 2009 23:27
Příspěvky: 11
Bydliště: Bratislava
dobry den, ja mam problem, ze moje auto stale kuri (topi), aj ked regulacne kolecko v palubovke dam uplne do modreho (v minulosti reagovalo okamzite a zacal fukat studeny vzduch). nevie niekto cim to moze byt? poistky som kontroloval, vsetky su ok.

dalsi problem (ktory s tymto moze ale nemusi suvisiet), ze v poslednom case ukazovatel teploty vylezie ledva nad biele pole, teplota dokonca vyssie nestupla ani ked auto 15 minut pred domom vrcalo na volnobehu (velka hadica medzi motorom a chladicom bola na dotyk takmer uplne studena, zato mensia hadica od motora do nadrzky bola zerava).4

druhy problem sa ale objavil iba dnes, to kurenie sa zblaznilo uz pred cca mesiacom (vtedy mi to ale nevadilo - boli velke mrazy :lol: )

Fiesta 1,8 D, 1998

vdaka

_________________
Ford Fiesta 1.8D, r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 04 bře 2012 13:41 
Offline
Nováček

Registrován: 13 kvě 2009 23:27
Příspěvky: 11
Bydliště: Bratislava
tak som trochu laboroval a trochu som sa povozil. zistil som, ze do chladica po prejdeni par kilometrov voda ide. takze prvy problem je vyrieseny, resp. ani nebol.

druhy problem asi spociva v cidle na termostate, ku ktoremu ide jeden kablik (zakoncene zavitom) - ked som kablik odpojil, teplota na palubovke spadla na nulu. takze to vidim tak, ze to cidlo je v haji. prva vec, ktoru donesiem z vrakoviska.

no ale treti problem - neustaleho kurenia - je fakt zaujimavy. pred mesiacom som menil motor (kvoli debilnemu servisakovi praskla hlava, lacnejsie bolo vymenit cely motor) a pri tej prilezitosti som dal odstranit klimatizaciu (som astmatik a alergik, takze bola pre zbytocna zataz auta). no a v servise spolu s klimatizaciou odstranili aj ventil, ktory reguluje prietok vody do radiatora v palubovke. v priehradke medzi motorom a palubovkou su proste iba dve prepojene hadice a dva nevyuzite kable s dvojicou konektorov :shock: takze druha vec, ktoru prinesiem z vrakoviska.

jeden z nevyuzitych konektorov je hranaty a jeden okruhly. mohol by prosim niekto pozriet, ktory z tych dvoch kablov ma ist do ventila?

chcem totiz skontrolovat, ci nahodou nie je vadna aj regulacna elektronika v palubovke - aby som pripadne z vrakoviska doniesol a tu.

dakujem

_________________
Ford Fiesta 1.8D, r.v.1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 04 bře 2012 15:21 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
A je ten okrouhlý 4 pinový?Jinak ten obdélník by měl být k topení.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 05 bře 2012 10:45 
Offline
Nováček

Registrován: 25 úno 2008 20:58
Příspěvky: 49
Bydliště: Hradec n. Mor.
No mně to tak před cca 6-ti lety ukazovalo přesně do polovičky pole normal. Postupem času to klesalo a nyní ukazuje kousek nad bílé pole a dost mě to štve. Navíc to topí za dost dlouhou dobu a ještě se mi zdá, že poněkud vlažně. Když to srovnám s Peugeotem 405 1,9D, tak ten topí za chvilinku, po čase i dost hodně. Tak nevím. Vloni jsem dával nový termostat Wahler, ale výsledek žádný. Nedělali ty chladiče zbytečně moc velký?

_________________
Ford Escort 1,6D, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni
PříspěvekNapsal: 11 dub 2012 13:48 
Offline
Nováček

Registrován: 11 dub 2012 13:14
Příspěvky: 10
Bydliště: západní Čechy
V chladiči to nebude.
Chladič můžeš při velikých mrazech trochu přikrýt, ale skoro i zbytečné.
Já to neudělal když jsem měl stejný problém.
Ovšem mě k tomu později nešla ani kontrolka teploty (vyřešeno- přerušený kablík, zkoušel jsem i výměnu čidla)
Musel jsem měnit celý radiátor. Byl zarostlý. CCa 1500 a topí zase jak čert.

_________________
Esko kombi 1,8D (44kW) r.v. 96
přes 500.000 a jezdí se dál.
Věrnost nade vše, aneb jak jsem zde četl:
"Dokud nás STK nerozdělí!"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz