tak som trochu laboroval a trochu som sa povozil. zistil som, ze do chladica po prejdeni par kilometrov voda ide. takze prvy problem je vyrieseny, resp. ani nebol.
druhy problem asi spociva v cidle na termostate, ku ktoremu ide jeden kablik (zakoncene zavitom) - ked som kablik odpojil, teplota na palubovke spadla na nulu. takze to vidim tak, ze to cidlo je v haji. prva vec, ktoru donesiem z vrakoviska.
no ale treti problem - neustaleho kurenia - je fakt zaujimavy. pred mesiacom som menil motor (kvoli debilnemu servisakovi praskla hlava, lacnejsie bolo vymenit cely motor) a pri tej prilezitosti som dal odstranit klimatizaciu (som astmatik a alergik, takze bola pre zbytocna zataz auta). no a v servise spolu s klimatizaciou odstranili aj ventil, ktory reguluje prietok vody do radiatora v palubovke. v priehradke medzi motorom a palubovkou su proste iba dve prepojene hadice a dva nevyuzite kable s dvojicou konektorov
takze druha vec, ktoru prinesiem z vrakoviska.
jeden z nevyuzitych konektorov je hranaty a jeden okruhly. mohol by prosim niekto pozriet, ktory z tych dvoch kablov ma ist do ventila?
chcem totiz skontrolovat, ci nahodou nie je vadna aj regulacna elektronika v palubovke - aby som pripadne z vrakoviska doniesol a tu.
dakujem